Droog vlees zal veel minder voedingsstoffen bevatten lijkt me.......maarja, om hem nou 4 weken op kip uit de supermarkt te zetten...
K9 heeft ook gedroogd vlees, maarja, als ik het zelf kan maken....
ben heel benieuwd naar tips!!
Moderator: Lizzy

Ik zal het tegen die tijd laten weten waar we zijn, kan je laten weten wanneer Qadir kan aanschuiven whahahahahajudith vd schreef: Ik woon bij Arnhem en heb een grote vriezer. Je bent van harte welkom!
Ja, is ook zeker een goeie oplossing, zeker in nederland moet het geen probleem zijn.....Martine-Tom schreef: Joh kijk ff waar je heen gaat en of er een mede barfer in de buurt zit, en al je in de buurt van een beetje grote stad zit heb je nog de toko's waar je terecht kan, hier heeft de kiloslager ook paard en kalkoen...
Denk dat je een aardig eindje komt hoor![]()
Thea schreef: Islamitische slagers zitten tegenwoordig overal.
Lam,kip,konijn en rund hebben ze meestal wel zowel vleesbot als orgaan en spiervlees.
Zeker kip is daar meestalk veel goedkoper als supermarkt.
En visboeren zitten ook overal.
Je vraag eens om een zalmlijf of kop of een paar sardientjes.
Uit de supermarkt eens een pakje smuldier en je komt al erg ver![]()

Leuk, wil jij het volgend jaar lopen?Flatcoat4ever! schreef: Er wonen ook BARFers (vlak)bij het Pieterpad hoor, gewoon kijken wanneer je waar loopt en vtv oproepje doen , kunt van mij zo maaltje krijgen (en als jij het nu allemaal geregeld hebt kan ik er volgend jaar of zo ook mooi gebruik van maken 8) ), groente mix plukje onderweg tijdens het wandelen, op de camping beetje heet water erover en voila ;-)