Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Gefeliciteerd meiden! Wat een mooi vooruitzicht! 
Laatst gewijzigd door Eertje op za 23 mar 2013, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Het duurt nog wel even maar ik kan in september aan duiven komen. Betreft geen wilde duiven maar sportduiven (vlieg). Vroeg me af of daar interesse voor is. Gaat om hele duiven, dus veren e.d. er nog aan. Weet ook niet of mijn eigen honden duif lekker vinden.
Heb het even hier neergezet omdat het geen 100 duiven worden denk ik dus denk het vooral mensen uit de regio betreft.
Deze vraag is puur om te kijken of er vraag naar is, heb ze nu dus niet.
Heb het even hier neergezet omdat het geen 100 duiven worden denk ik dus denk het vooral mensen uit de regio betreft.
Deze vraag is puur om te kijken of er vraag naar is, heb ze nu dus niet.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

nou die duiven zou ik niet verkopen
die zitten volgespoten met allerlei medicijnen
Zijn duiven van me schoonvader en een vriend van hem. Zit geen rotzooi innikèdog2000 schreef: nou die duiven zou ik niet verkopen
*edit, als het niet verstandig is om te voeren hoor ik het graag. Uiteraard alleen het beste voor de honden. Kwam in me op omdat we het met hebben over de honden hadden en wat je allemaal kon voeren.
Laatst gewijzigd door DebbieV op di 26 mar 2013, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
als de duiven idd niet behandeld zijn met medicamenten en ze zijn gezond dan kun je die duiven best voeren hoor. Alleen mijn honden houden niet van duif dus ik zal ze niet van je af nemen
en je kunt overtollige duiveneieren ook gewoon voeren
Volgens mij zijn er weinig honden die graag duif eten...
-
Joyce van Puck
- 1-ster

Ik zou wel interesse hebben in de duiven. Mijn hond eet tot nu toe alles, maar nog nooit duif geprobeerd...
Zodra ik wat heb, hoor je van me. Waarschijnlijk is er een aardig overschot.
Zit eraan te denken om te gaan rijden voor de lamsribben uit Deventer. Komen en stukje hierheen, maar voor de paar kilo die ik nodig heb worden de brandstofkosten wel erg hoog en dure ribbetjes....
Wie heeft interesse?
Zit eraan te denken om te gaan rijden voor de lamsribben uit Deventer. Komen en stukje hierheen, maar voor de paar kilo die ik nodig heb worden de brandstofkosten wel erg hoog en dure ribbetjes....
Wie heeft interesse?
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Monique77 misschien?DebbieV schreef: Zodra ik wat heb, hoor je van me. Waarschijnlijk is er een aardig overschot.
Wie heeft interesse?
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Gaat er iemand naar EHV op 24 mei voor de rundprodukten van Nadia?
Ik zou graag lippen willen maar moet waarschijnlijk werken die dag
Ik zou graag lippen willen maar moet waarschijnlijk werken die dag
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ik maar daar ben je weinig mee helaas
Ik zet het ook nog maar even hier neer. Ik heb nog 2,5 kilo ratjes over. Ik had flink ingeslagen, maar mevrouw eet ze steeds slechter en aangezien ze veel lust wil ik haar daar niet extra mee pesten. Ik woon in Schiedam.
Ik hoop dat er iemand interesse heeft. Ze liggen hier nu eigenlijk alleen maar in de weg.
Ik hoop dat er iemand interesse heeft. Ze liggen hier nu eigenlijk alleen maar in de weg.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

je hebt een pbDe Geijsjes schreef: Gaat er iemand naar EHV op 24 mei voor de rundprodukten van Nadia?
Ik zou graag lippen willen maar moet waarschijnlijk werken die dag![]()
-
De Geijsjes
- 5-sterren

8)flodder en dwarrel schreef: je hebt een pb![]()