Ja, die kans is nog steeds aanwezig (helaas), het heeft namelijk niet te maken met of de ouders konden horen, de doofheid van de Dalmaat hangt samen met de kleur van de hond.inni schreef: Ik ken dus niks van pups en hun eventuele tekorten.
Als beide ouders en de grootouders horend zijn hoeveel kans is er dan nog (+-) op een halve of volledig dove pup? of heeft 't niet alleen met erfelijkheid te maken?
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Succes morgen!!
Spannend.....
Spannend.....
Lizzy schreef: Ja, die kans is nog steeds aanwezig (helaas), het heeft namelijk niet te maken met of de ouders konden horen, de doofheid van de Dalmaat hangt samen met de kleur van de hond.
Van 't zelfde genre als "de meestal dove witte katten" dan. Bedankt, ik leer hier echt elke dag bij op dit forum, op vlak van ..............vanalles wat
Spannend hoor,
Succes morgen!
Succes morgen!
succes morgen en we duimen voor allemaal horende pups

nou zou ik morgen mee gaan maar helaas is gister mijn nek zodanig vast geschoten dat een paar uur in de auto zitten geen doen is
verdorie ! dus ik zit vanaf hier heel hard mee te duimen morgen voor 9 tweezijdig horende pupjes .
Zo dat is zwaar balen meis, ik vind het altijd een hele belevenis om mee te maken, uiteraard wordt hier meegeduimd dat het hele nest tweezijdig horend is.xxxxxxxhenneke schreef: nou zou ik morgen mee gaan maar helaas is gister mijn nek zodanig vast geschoten dat een paar uur in de auto zitten geen doen isverdorie ! dus ik zit vanaf hier heel hard mee te duimen morgen voor 9 tweezijdig horende pupjes .
Phoe een spannende dag morgen! Mijn duimen draaien, hopelijk lezen we hier snel goed nieuws!
Moet je 's morgens of pas in de middag?
Moet je 's morgens of pas in de middag?
tja weet je het is niet anders jammer maar jamargreet schreef: Zo dat is zwaar balen meis, ik vind het altijd een hele belevenis om mee te maken, uiteraard wordt hier meegeduimd dat het hele nest tweezijdig horend is.xxxxxxx
-
inge58
- 5-sterren

Zo is het maar net,Henneke.henneke schreef: tja weet je het is niet anders jammer maar jagelukkig had ik dit niet toen Biscuit moest werpen en de weken daarna
![]()
Toen het echt nodig was,toen konden ze ook op je rekenen.
Dit is dikke pech,maar als de pups allemaal oke blijken te zijn is het toch wel feest,denk ik?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Jammer hoor, had het wel gezellig gevonden samen een ritje naar Eersel.henneke schreef: nou zou ik morgen mee gaan maar helaas is gister mijn nek zodanig vast geschoten dat een paar uur in de auto zitten geen doen isverdorie ! dus ik zit vanaf hier heel hard mee te duimen morgen voor 9 tweezijdig horende pupjes .
Beterschap.
voordeel is wel dat ik nu m'n auto niet hoef uit te ruimen....
Slaap ze zo , en het is vast allemaal goed met de pups. 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dit was echt zo grappig, renden ze het plankje op om te gaan stagediven in de struik. Zo grappig
En dat deden ze niet één keer, nee meerdere keren achter elkaar. Net een stel uitgelaten kinderen in de speeltuin.