Je moet er niet te zuinig mee zijn een goeie scheut in ieder oor en goed het oor omhoog houden , en daarna goed masseren. Als de oren erg vies zijn enkele dagen herhalen, daarna wekelijks bij blijven houden.jeanne schreef: sil heeft ook giga veel oorsmeer en hele zware oren.
Hij heeft er een gruwelijke hekel aan als ikmet het flesje specicare aan kom, hij jankt ook (aanstellerij ???) als ik het pipetje in zijn oor doe, soms jankt ie al voordat dat ding erin zit
De da zag niets bijzonders, alleen heel veel oorsmeer, maar dat is alweer meer als een half jaar geleden?
hmmmmmm zou ik nog een keertje moeten laten kijken in de oren? Ik maak ze geregeld schoon, en ze stinken niet, alleen zijn ze erg vies en vol met bruine smurrie.
Specicare
Moderator: Lizzy
Re:Specicare
Laatst gewijzigd door sylvia op do 17 feb 2005, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
vandaag voor het eerst de specicare gebruikt bij Bas.... en nou maar afwachten 
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
ja, masseren vind ie weer heeeeeeeerlijksylvia schreef: Je moet er niet te zuinig mee zijn een goeie scheut in ieder oor en goed het oor omhoog houden , en daarna goed masseren. Als de oren erg vies zijn enkele dagen herhalen, daarna wekelijks bij blijven houden.
alleen dat pipetje in zijn oor, ach, het is ook zo'n sulleke, mijn silleke
Hier steken ze bijna hun pootjes in hun oren als ze de fles al zienjeanne schreef: ja, masseren vind ie weer heeeeeeeerlijk
alleen dat pipetje in zijn oor, ach, het is ook zo'n sulleke, mijn silleke
Maar ja , vanmorgen ging ik alvast de bad spullen klaar zetten en er braken zich drie bijna de nek om overelkaar struikelend naar beneden te rennen, ennehh als ik in de rondtekijk lijkt het of ik geen hond in huis heb
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 18 feb 2005, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.