Voor de mensen met een moestuin.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor de mensen met een moestuin.
Bieten en peulen staan nu ook in de grond. EN NU MOET HET MOOI WEER WORDEN!!!
Ik ben het geheel met je eensLida. S schreef: Bieten en peulen staan nu ook in de grond. EN NU MOET HET MOOI WEER WORDEN!!!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag ga ik mijn pallettuin maken voor de aardbeien, de spinazie in de grond zetten en erwten en peulen voorzaaien.
Tot donderdag nog nachtvorst hier, dus alles blijft nog lekker binnen. De Zaden & zo spulletjes komen nu toch ook wel op gelukkig.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pff mijn aardbeientuintje is klaar. Was wel ff wat werk. Hier is em:

Nu moeten de plantjes gaan wortelen en dan kan hij overeind gezet worden.

Gaaf Hanna !!! Ik hoop dat ze het allemaal goed doen !!!
Ik heb wat mini-tomatenplantjes verspeend en hoop dat ze dat allemaal overleven, sowieso staan ze nog binnen
Ik heb wat mini-tomatenplantjes verspeend en hoop dat ze dat allemaal overleven, sowieso staan ze nog binnen
Ziet er leuk uit. Maar denk je niet dat het zand er gaat uitlopen met het regenwater?hannabelgje schreef: Pff mijn aardbeientuintje is klaar. Was wel ff wat werk. Hier is em:
-
hannabelgje
- 5-sterren

Als het goed is niet 
Aan de zijkanten en onderkant zit worteldoek, had je dat gezien??kaszi schreef: Ziet er leuk uit. Maar denk je niet dat het zand er gaat uitlopen met het regenwater?
Ja heb ik gezien. Maar vooraan toch niet. Als ik bloemetjes plant in baskets moet ik zien dat het zand nergens kan weglopen.Nynke schreef: Aan de zijkanten en onderkant zit worteldoek, had je dat gezien??
-
hannabelgje
- 5-sterren

Er komen ook nog veel meer plantjes in hoor. Maar ik heb nog niet meer plantjes nu. Ik ga nog aardbeitjes zaaien en ik krijg nog wat plantjes van de buren. Pas als hij vol zit dan gaat hij staan.kaszi schreef: Ja heb ik gezien. Maar vooraan toch niet. Als ik bloemetjes plant in baskets moet ik zien dat het zand nergens kan weglopen.
Laatst gewijzigd door hannabelgje op ma 01 apr 2013, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Alles wat ik in de kas gezaaid hebt komt nog niet op en het vriest hier nog dagelijks.
Krijg een vermoeden dat het dit jaar weinig zal gaan worden met eigen groente en fruit
Krijg een vermoeden dat het dit jaar weinig zal gaan worden met eigen groente en fruit
Ga jij eens gauw je mond spoelen met zeepsop !!!Anthraciet schreef: Alles wat ik in de kas gezaaid hebt komt nog niet op en het vriest hier nog dagelijks.
Krijg een vermoeden dat het dit jaar weinig zal gaan worden met eigen groente en fruit![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bosaardbeitjes gezaaid, spinazie, spitskool en andijvie gezet. Mijn bak onder de foliekas ziet er goed uit:

Mooi Hanna!
Ik heb wat pallets over..
Heb je daar ook de mm mix in gebruikt??
Ik heb wat pallets over..
Heb je daar ook de mm mix in gebruikt??