ervaring degomeat

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: ervaring degomeat

syiryo
4-sterren
4-sterren

Bericht door syiryo »

Hier ook voornamelijk goede ervaringen. De ene keer dat het spiervlees niet naar wens was gewoon gebeld, en het werd weer netjes opgehaald. Alles mooi diepgevroren aangeleverd, en een half uurtje voor ze er zijn een telefoontje dat ze er aan komen.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Hier ook alleen maar bijzonder goede ervaringen. Goede, snelle, nette communicatie, spullen goed gelabeld, verpakt en bevroren. En als er dan wat tussen zit wat niet goed is wordt hij altijd tot in de puntjes opgelost.
madonna
3-sterren
3-sterren

Bericht door madonna »

Hier ook goede ervaringen.
Heb er nu een paar keer besteld en alles ziet er netjes uit.
Communicatie verloopt snel en als iets niet goed is mag het terug.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Ik bestel nu al een heel poosje bij Degomeat. Daarmee ben ik begonnen nadat ik bij diverse adressen de kwaliteit sterk achteruit vond gaan en ik getipt werd op Degomeat. Ik ben nog steeds dik tevreden:
Mooie producten (natuurlijk is het ene mooier dan het andere, maar je ontvangt bijv. geen pak vliezen als er 'stoofvlees' staat: de info is eerlijk). Zowel vragen vooraf, als ná bestelling worden heel snel beantwoord. En mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn, dan wordt dit netjes opgelost.
De producten zijn over het algemeen leverbaar, alles wordt hard bevroren geleverd en e.e.a. is per kilo verpakt, óók bij voordeel voor meer kilo's. De chauffeur is erg aardig en altijd rond de verwachtte tijd hier. Kortom, ik bestel er nog steeds graag.
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Hier goede en minder goede ervaringen. Vooral mijn zus besteld er wel is. Wat de andere ook zeggen communicatie, verpakking, levering etc allemaal prima. Waar ik wat minder over tevreden ben zijn sommige producten. Zo heb ik een keer erg kale hertenribben gehad die ik ook nog wel vrij hard vond en mijn zus een keer vet met niertjes ipv niertjes met vet. Heb van de ribben wel melding gedaan, al koop ik ze in via iemand die samenwerkt met degomeat, dus weet niet of de klacht ook bij Henk terecht is gekomen. Bij het doorverkooppunt om het zo maar even te noemen werd er weinig aan gedaan, behalve gezegd dat de andere partij hertenribben die ik op zou halen wel beter zou zijn. En dat klopte ook wel deels, alsin beter bevleesd, maar nog wel steeds tikkeltje te hard. Ik heb het echter wel gewoon opgevoerd, omdat ik gezien Kaat's eliminatie wat nu uit hert/haas bestaat niet veel keus en speling heb.
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Ben benieuwd, ga morgen de eerste "proeflevering" krijgen  :D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Hier ook goede ervaringen. Contact verloopt gemakkelijk en prima. Netjes verpakte spullen en diepgevroren aan huis. Spiervlees wil nog wel eens wisselen in kwaliteit. Problemen worden altijd opgelost. Laatste keer niet voldoende van iets geleverd, nalevering bleef lang uit,  simpelweg omdat hij het zelf niet meer had, maar vanwege het lange wachten kreeg ik vanochtend tig kilo gratis konijnenkoppen met vacht en oren  :D waardoor ik de mensenvriezer aan moest spreken  ::)
Oh ja, ik kan toch een minpuntje noemen: Hij levert bij mij altijd voor dag en dauw, vanochtend stond de chauffeur om 6.15 voor de deur  :-X
Hoe verder weg je woont hoe vroeger hij komt.
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

pike schreef: Oh ja, ik kan toch een minpuntje noemen: Hij levert bij mij altijd voor dag en dauw, vanochtend stond de chauffeur om 6.15 voor de deur  :-X
Hoe verder weg je woont hoe vroeger hij komt.
:o  Oeps. Wij staan voor 8u op, zal voor alle zekerheid de honden dan maar niet meer vanaf 7.30u op het erf laten, denk dat ie anders de poort niet inkomt hier :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Kallista schreef: :o  Oeps. Wij staan voor 8u op, zal voor alle zekerheid de honden dan maar niet meer vanaf 7.30u op het erf laten, denk dat ie anders de poort niet inkomt hier :biggrin2:
Je krijgt wel altijd te horen hoe laat hij komt hoor. Eerst belt hij op om te vragen of het goed is als hij om zo en zo laat komt. Daarna stuurt hij een bevestigingsmail. Tot nu toe was hij altijd op tijd (zelfs iets te vroeg). Kan ook haast niet anders, zo vroeg is het nog rustig op de weg.
Larshann
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larshann »

Ik heb er ook grotendeels goede ervaringen mee, mails worden idd heel snel beantwoord, producten vind ik doorgaans van goede kwaliteit (beter dan bij lupa bv), de levering is altijd op tijd (hier ook meestal rond 7u 's morgens  :biggrin2: )
alles is nog helemaal bevroren.
enige minpunt is dat er soms dingen niet zijn (vnl spiervlees)..een keer 10 kg te weinig geleverd, zonder verwittiging..
sindsdien zet ik altijd bij mijn bestelling dat ik verwittigd wil worden als er iets niet is, zodat ik iets anders id plaats kan bestellen..wel fijn dat dit dan ook daadwerkelijk gebeurd en ik dan de dag ervoor opgebeld wordt  :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Voor de kleine knager ideaal , voldoende keuze en al zeker als ze ook van wild houden , patrijzenpootjes zien er mooi uit bv , dik bevleesde bio-kipvleugels .... vaak in de aanbieding
Voor de oudere barfhond ook voldoende keuze , hertenvlees ziet er momenteel mooi uit , zonder bot en/of vette hompen eraan . Stoofvlees is mooi . Ik had een product niet gekregen omdat het op was , aantal dagen later geld weer keurig terug op mijn rekening
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier een foto van wat patrijzenpootjes , die liggen eruit voor morgen

Afbeelding
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Wat een sketig bordje  :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Irish schreef: Wat een sketig bordje  :biggrin2:
Dat was alleen even voor de foto hoor  :biggrin2:
malimaniac
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malimaniac »

Hier ook goede ervaringen. Welleens wat minder paardenspiervlees gehad en harde hertenribben, maar ga daar verder niet over zeuren als verder alles prima is. Heb welleens gratis 5 kg kleine kipproduckten gehad helaas was alles gemarineerd dus kon het zo de kliko in, beetje jammer.

Plaats reactie