Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Lizzy, wat ben je vergeten te vertellen? Je hebt een nest gespikkelde haaien gefokt
!
Nu vreten ze je op waar je bij staatMarijeEnBoomer schreef: En ze hebben ook nog een gat in m'n sjaal gemaakt
Ondankbare puppies!!!
Toen ze hulpeloos waren en ze me nodig hadden was ik goed genoeg maar nu....
Spikkelhaaien zijn het
Nee, even zonder dollen........ Het zijn skeetjes en vandaag gaan we de laatste dag beleven met het volle aantal pups. Ik heb beloofd dat ik niet de hele dag ga lopen janken dus dat ga ik ook NIET doen.
Maar f*ck, wat zitten de tranen hoog
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Geniet van vandaag!
Maar geniet ook morgen als blije baasjes met super pups naar huis gaan!
En geniet dan van het stel wat overblijft!
Geniet ervan LizzyLizzy schreef: Nu vreten ze je op waar je bij staat
Spikkelhaaien zijn het
Nee, even zonder dollen........ Het zijn skeetjes en vandaag gaan we de laatste dag beleven met het volle aantal pups. Ik heb beloofd dat ik niet de hele dag ga lopen janken dus dat ga ik ook NIET doen.
Maar f*ck, wat zitten de tranen hoog![]()
Maar jou kennende zijn het fantastische baasjes!!!!
En zij zullen hartstikke blij zijn met hun toekomstige hondjes
oww lizzy ik weet precies hoe je je voelt, ik moet er ook nog niet aan denken
ben zo gek op die hummels!
denk er maar aan dat ze een heel goed en leuk leven tegemoet gaan bij hun leuke nieuwe baasjes dat verzacht wel een beetje
denk er maar aan dat ze een heel goed en leuk leven tegemoet gaan bij hun leuke nieuwe baasjes dat verzacht wel een beetje
Ohhh, tjee de laatste dag alweer joh! Geniet nog even met volle teugen van het hele stel.
Maak nog even een groepsfoto
Maak nog even een groepsfoto
De laatste dag alweer. Wat gaat het snel.
Geniet vandaag nog maar even volop van ze voordat ze uitvliegen en sterkte als ze straks naar hun nieuwe baasjes gaan.
Geniet vandaag nog maar even volop van ze voordat ze uitvliegen en sterkte als ze straks naar hun nieuwe baasjes gaan.
Zooo zeg, wat is de tijd gevlogen!!!
Hebben ze allemaal een nieuw baasje inmiddels?
Hebben ze allemaal een nieuw baasje inmiddels?
Zooo wat is de tijd snel gegaan!!!!!

Heel veel sterkte vandaag L&L. Maar jullie kennende, gaan de puppen allemaal naar geweldige nieuwe baasjes toe, met allemaal gouden mandjes in het vooruitzicht.
Heel veel sterkte vandaag L&L. Maar jullie kennende, gaan de puppen allemaal naar geweldige nieuwe baasjes toe, met allemaal gouden mandjes in het vooruitzicht.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Jeetje! De laatste dag alweer!

Door omstandigheden heb ik een aantal weken niet echt op barfplaats gelezen...heb heel wat gemist.
Geweldige foto's en filmpjes van super schattige puppies
Gelukkig blijven er een aantal op BP en kunnen we ze blijven volgen. Gefeliciteerd met jullie keuze..het zijn allemaal droppies

Vandaag dus een dag met mixed feelings. Sterkte en geniet nog ff extra van het hele stel bij elkaar!!!!
Door omstandigheden heb ik een aantal weken niet echt op barfplaats gelezen...heb heel wat gemist.
Geweldige foto's en filmpjes van super schattige puppies
Gelukkig blijven er een aantal op BP en kunnen we ze blijven volgen. Gefeliciteerd met jullie keuze..het zijn allemaal droppies
Vandaag dus een dag met mixed feelings. Sterkte en geniet nog ff extra van het hele stel bij elkaar!!!!
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is de tijd voorbij gevlogen!!
Maar toch ook
, je hebt vast superbaasjes gevonden voor álle pups! Zwaar zal het zeker worden, ik had het zelfs moeilijk toen ik Tucker bij de fokker meenam
, laat staan hoe zij zich gevoeld moeten hebben.
Geniet nog even en bedenk hoe leuk het is als je straks allemaal spam krijgt van de nieuwe eigenaren, foto's van slopende pups, verhalen over plas en poep in huis, sokken die opeens verdwijnen...
, Dat maakt het vast een stuk draaglijker!
Geniet nog even en bedenk hoe leuk het is als je straks allemaal spam krijgt van de nieuwe eigenaren, foto's van slopende pups, verhalen over plas en poep in huis, sokken die opeens verdwijnen...
Ik vind het altijd moeilijk als de 1e pup vertrekt.
Ik troost mij met de gedachte, dat iemand dolgelukkig is met haar/zijn pup.
Uieindelijk als je alleen je eigen pup nog hebt..begint het echte genieten...vooral van de rust
Ik troost mij met de gedachte, dat iemand dolgelukkig is met haar/zijn pup.
Uieindelijk als je alleen je eigen pup nog hebt..begint het echte genieten...vooral van de rust