Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Een dag vol mixed feelings dus... Sterkte en toch ook veel plezier!
- renate1982
- 4-sterren

Jeetje wat gaat dat snel zeg
de laatste dag alweer.
Geniet er nog lekker van en sterkte voor als ze naar hun nieuwe baasjes gaan
Geniet er nog lekker van en sterkte voor als ze naar hun nieuwe baasjes gaan
Oh het is en blijft altijd moeilijk als je allerliefste schatten vertrekken, ook na al die jaren.
Maar je weet dat je een goede thuis voor ze hebt en dat je heel veel nieuws van hen gaat krijgen.
En nu is dan ook de tijd aangebroken om je weer lekker te settelen met je eigen roedel en van de 'rust' te genieten.
Veel sterkte vandaag.
Maar je weet dat je een goede thuis voor ze hebt en dat je heel veel nieuws van hen gaat krijgen.
En nu is dan ook de tijd aangebroken om je weer lekker te settelen met je eigen roedel en van de 'rust' te genieten.
Veel sterkte vandaag.
L&L geniet van deze laatste dag met alle pups samen. Ik kan me goed voorstellen dat het best moeilijk is, vooral na wat jullie hebben doorgemaakt met de pups en mama Bisq... Ik wens jullie sterkte met het komende afscheid.. Maar zoals Kaszi ook al schrijft, kunnen jullie binnenkort weer van de rust genieten en hopelijk bijkomen van de afgelopen weken
Wie gaat er als eerste naar zijn/haar nieuwe familie?
Geniet nog van het voltallige stel vandaag en sterkte met het loslaten !

En wat is dit hele topic toch een heel speciaal "document" geworden ,met lief,leed ,verdriet en ook vrolijkheid,heel bijzonder!
En wat is dit hele topic toch een heel speciaal "document" geworden ,met lief,leed ,verdriet en ook vrolijkheid,heel bijzonder!
Precies !!!!boskat schreef: Geniet nog van het voltallige stel vandaag en sterkte met het loslaten !![]()
![]()
Heel veel sterkte met het afscheid Lizzy en Leo !!!
De tijd is aangebroken dat ze gaan uitvliegen...... en het is er tijd voor, de pups zijn er aan toe, weer een stap verder in hun leventje...
Maar voor ons als mens is het drama, zeker als het je eerste nestje is...je hebt het gevoel, dat komt nooit meer goed met mij, en janken ga je doen hoor !!
Als je hoort dat je pups het goed doen, en je hebt voor jezelf ook weer rust in de tent en meer tijd voor je eigen roedel dan voel je dat het goed is !!
Ik wens je sterkte de komende dagen ....
Maar voor ons als mens is het drama, zeker als het je eerste nestje is...je hebt het gevoel, dat komt nooit meer goed met mij, en janken ga je doen hoor !!
Als je hoort dat je pups het goed doen, en je hebt voor jezelf ook weer rust in de tent en meer tijd voor je eigen roedel dan voel je dat het goed is !!
Ik wens je sterkte de komende dagen ....
ik hoop echt dat je vandaag nog geniet voor 10

oh wat is dat snel gegaan
enjoy the day!
enjoy the day!
Sterkte met het afscheid nemen, als ik alles goed lees blijf je ze wel volgen, ik ga zondag over 3 weken mijn knuffel halen, ga nu iedere week kijken, zo leuk.
Laatst gewijzigd door deja op vr 05 apr 2013, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij de eerste pup was ik heel trots: ik heb 't droog kunnen houden tot in de auto. Bij elke pup was het anders, bij de meesten niet meer zó moeilijk. Bij de laatste twee, die zijn wat langer gebleven ivm vakantie, stond ik al te janken zodra we opstonden om weg te gaan.
Als we een nest hebben waaruit niets blijft, dat word pas moeilijk. Als je dan in een 'leeg' huis komt. Maar het hoort erbij en het is ook goed.
Geniet nog van het hele spul en alvast sterkte.
Als we een nest hebben waaruit niets blijft, dat word pas moeilijk. Als je dan in een 'leeg' huis komt. Maar het hoort erbij en het is ook goed.
Geniet nog van het hele spul en alvast sterkte.
Geniet extra van ze vandaag en sterkte voor morgen!
- Charlie Angel
- Moderator
Geniet nog extra deze dag van alle pups Lizzy en Leo. Het lijkt me zo vreselijk moeilijk, zo goed voor ze gezorgd en zo'n nauwe band met ze opgebouwd en dan moet je ze laten uitvliegen. 
Natuurlijk heb je super baasjes gevonden voor ze en natuurlijk zal je er een aantal heel dichtbij blijven volgen, maar toch.
Veel sterkte met uitzwaaien jullie.
Natuurlijk heb je super baasjes gevonden voor ze en natuurlijk zal je er een aantal heel dichtbij blijven volgen, maar toch.
Veel sterkte met uitzwaaien jullie.
Ik krijg al last van plaatselijke buien in jou plaats.
Sterkte het is moeilijk, je hebt je hele ziel en zaligheid er in gelegd.