Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- Pauline
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Toen Aiden krap een half uurtje onderweg naar huis was, kreeg ik al een sms van zijn lieve nieuwe lieve baasjes. Dat hij heerlijk op schoot lag te slapen. En daarna volgde al snel een email met foto's dat Aiden geintroduceerd is met hun lieve Dalmatier reu en dat dit heel goed ging. En dat Aiden de cavia in 1 woord ge-wel-dig vindt
. En dat hij in de bench in slaap is gevallen.
Wat heerlijk zeg, zulke berichten!!!!!!!!! Ik ben echt heel blij!!!!!!!!!!!! Aiden's nieuwe baasjes zijn nu al helemaal blij met hun nieuwe aanwinst, dus Leo en ik zijn gelukkig.
Morgen de volgende pups

Daar denken we nu gewoon even niet meer aan, we genieten nu van dit moment.
Wat heerlijk zeg, zulke berichten!!!!!!!!! Ik ben echt heel blij!!!!!!!!!!!! Aiden's nieuwe baasjes zijn nu al helemaal blij met hun nieuwe aanwinst, dus Leo en ik zijn gelukkig.
Morgen de volgende pups
Ach Lizzy, weet je nog hoe ontzettend blij jullie waren toen Linga kwam en later Biscuit.
Denk eens aan al die aanstaande baasjes die zich nu zitten verkneukelen omdat het morgen of maandag voor hen dé grote dag is
Denk eens aan al die aanstaande baasjes die zich nu zitten verkneukelen omdat het morgen of maandag voor hen dé grote dag is
Toen Aiden krap een half uurtje onderweg naar huis was, kreeg ik al een sms van zijn lieve nieuwe lieve baasjes. Dat hij heerlijk op schoot lag te slapen. En daarna volgde al snel een email met foto's dat Aiden geintroduceerd is met hun lieve Dalmatier reu en dat dit heel goed ging. En dat Aiden de cavia in 1 woord ge-wel-dig vindt . En dat hij in de bench in slaap is gevallen.
Ik ga het nogmaals een keer schrijven: ik heb zo ontzettend veel respect voor goede en liefdevolle fokkers. Ziel en zaligheid zit erin en dan dat loslaten 
De momenten dat ik een pup meenam en omkeek naar de fokker(s) en zoveel zag in de blik in hun ogen........
Heel veel sterkte met deze zeer grote stap van loslaten en vertrouwen hebben in de nieuwe baasjes en wat jullie hart heeft ingegeven

De momenten dat ik een pup meenam en omkeek naar de fokker(s) en zoveel zag in de blik in hun ogen........
Heel veel sterkte met deze zeer grote stap van loslaten en vertrouwen hebben in de nieuwe baasjes en wat jullie hart heeft ingegeven
Lizzy schreef: Toen Aiden krap een half uurtje onderweg naar huis was, kreeg ik al een sms van zijn lieve nieuwe lieve baasjes. Dat hij heerlijk op schoot lag te slapen. En daarna volgde al snel een email met foto's dat Aiden geintroduceerd is met hun lieve Dalmatier reu en dat dit heel goed ging. En dat Aiden de cavia in 1 woord ge-wel-dig vindt. En dat hij in de bench in slaap is gevallen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen de volgende pups![]()
![]()
weer een lastige dag
![]()
Fido schreef:

Niks meer aan toe te voegen behalve... eenIk ga het nogmaals een keer schrijven: ik heb zo ontzettend veel respect voor goede en liefdevolle fokkers. Ziel en zaligheid zit erin en dan dat loslaten
Ik weet nog toen we Duke gingen halen. Hij was het langste bij zijn fokkers gebleven. Ik vond het spannend en tegelijk ook echt erg om m mee te nemen. Ik ben wel blij dat wij contact hebben gehouden. Zo blijven ze hem een beetje volgen. Enne. Ik deed dat ook. Al in de auto een foto maken van dat het goed ging en gelijk naar ze mailen met mn telefoon. Wilde ze zo graag geruststellen. Want ik zag ook die blik. Moeilijk hoor. Denk dat ik het niet zou kunnen.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
een filmpje van de puppyplayground 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zei van de week al het is net een apenrots 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Jayden en ik hebben enorm genoten hij wil nog zo filmpje hahahaha
ze slopen de slurf hihihihihih
ze slopen de slurf hihihihihih
Wat een leuk filmpje
Hele lenige tiepjes ,en slim ook nog
en de kip hoor ik ook nog meebabbelen
Voor vandaag weer veel sterkte met het loslaten van de spikkelsmurfjes ,
hun basis is meer dan geweldig en zal er voor zorgen dat ze alles aankunnen in hun nieuwe leven !
Ik kreeg ook al zo'n Artis gevoel.Geplaatst door: *Dorothea*
« Gepost op: Vandaag om 10:27:41 » Voeg citaat toe ik zei van de week al het is net een apenrots