Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Lotgering

Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Ben er ook wel klaar mee.
Kiara ik ga morgen ossehaas voeren als spiervlees, eet ik zelf brood.  ;D  :P
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 08 apr 2013, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

jij bent gek lekker afwisselen met lotgering wat ik al zei combikratje heb je alles en probeetr is 3 wrken minnimaal diameeraarde beter als de regulieren ontwormings troep mojn eigen da zegt het nu ook en geen gif kijk is op de site van de baroen of de wolfcreekranch

ik ben beetje klaar met bp zijn toch zeikers en ik zeg tovh ook de waarheid vlogens mij is het een heel hecht klupje
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="kiara"]
jij bent gek lekker afwisselen met lotgering wat ik al zei combikratje heb je alles en probeetr is 3 wrken minnimaal diameeraarde beter als de regulieren ontwormings troep mojn eigen da zegt het nu ook en geen gif kijk is op de site van de baroen of de wolfcreekranch

ik ben beetje klaar met bp zijn toch zeikers en ik zeg tovh ook de waarheid vlogens mij is het een heel hecht klupje
[/quote]

Ja joh was maar een geintje ben er ook wel klaar mee nu, heb verschillende soorten Lotgering.
Ze doet het er super op nu.
Heb er nu ook Darf eko bij.
Maar de Darf eko, wat volgens een aantal leden hier een goede kvv schijnt te zijn, eet ze met tegenzin op!
Met Lotgering vreet ze de bodem bijna uit de bak.
Van de diatomeeraarde wist ik al, heb er contact met Annemarie Rijnveld over gehad.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 08 apr 2013, 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

ja niks is kwa kvv goed hier nou ik ga niet alles ophalen hakken en snijden en dan alles uitrekenen hoeveel van dit en dat
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="kiara"]
ja niks is kwa kvv goed hier nou ik ga niet alles ophalen hakken en snijden en dan alles uitrekenen hoeveel van dit en dat
[/quote]

Haha klopt, ben geen slachthuis hier!  :)
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

[quote="kiara"]

ik ben beetje klaar met bp zijn toch zeikers en ik zeg tovh ook de waarheid vlogens mij is het een heel hecht klupje [/quote]

juist door dit soort opmerkingen gaan mensen "zeiken " ..... jammer !!
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Lazy Garfield, Ik ben de sfeer die je steeds neer zet spuug zat. Ik kan me niet herinneren dat óóit gezegd te hebben op een forum. Dat zal op jou geen indruk maken, voor mij is het wel veelzeggend. Man, wat maak jij een entré...
Je hebt het wéér voor elkaar om een topic dat geopend werd met een vraag over voeding - de factor die ons hier bij elkaar brengt - om te buigen in een "je bent voor of tegen mij" topic. Het lullige is dat, om te kunnen reageren op de vraag van TS, je steeds opnieuw moet dealen met jouw ruzie-zoekerij. Ik baal ontzettend van de stemming die steeds gecreeerd wordt zodra iemand kritisch reageert op een vraag over Lotgering!
Ik zal nooit iemand diskwalificeren op basis van voer-keuze, of iemand nu zelf samen stelt, kiest voor een kvv of wat anders. Waar ik over val is het moedwillig verzieken van de sfeer hier.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Tjongejonge, wat een sfeer hier nog steeds,..... :-X

@Lazy Garfield + Kiara,......

Ik voer Kvv (en nu zelfs tijdelijk brok en ben nog nooit afgekraakt door, wat jij noemt, een hecht kluppie). En voel me hier meer dan welkom en zeker niet afgekraakt omdat ik niet zelf slacht. (Zoals jullie het noemen)
Je mag niet vergeten dat dit forum oorspronkelijk een BARFforum was en dat de kvv mensen er gewoon bij mochten/konden komen.
Als het je hier niet bevalt en je de sfeer niet goed vindt (waar je zelf op het ogenblik zelf debet aan bent) wie verplicht je te blijven?

Mocht ik wel afgekraakt worden ga ik gewoon selectief lezen, dat wat me aanstaat/ interesseert en laat de boel de boel, het is een forum, niet je echte leven hoor!! ;)

Dus hou er nu aub gewoon mee op, en als je dan zonodig wil katten over BP doe dat dan naar elkaar via PB of je privé emailadres.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Lazy Garfield"]
Ben er ook wel klaar mee.
Kiara ik ga morgen ossehaas voeren als spiervlees, eet ik zelf brood.  ;D  :P
[/quote]Niemand dwingt je om hier te blijven hoor als het je niet zint. Als het je niet aanstaat wat er hier gezegt word staat het je volledig vrij om weg te blijven hier.

In beginsel heet het hier BARFplaats dus de meesten zullen idd barfen, niemand kraakt kvv af, je kan het alleen niet uitstaan dat niet iedereel lyrisch is over het feit dat je Lotgering voert, deal with it!
Als jij nou toch denkt dat het goed is is het toch prima, geen enkele reden om je zo aan te stellen.

Zodra er mensen komen die er meer verstand van hebben dan jij en het nog wetenschappelijk kunnen onderbouwen ook ben je beledigd, wat wil je nou? Als je alleen komt om de sfeer om zeep te helpen mag je wat mij betreft weg blijven.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Jemig wat een agressie hier... pffff.

Voor de fanatieke Lotgering voerders met kleine hondjes, want ik zie dat jullie net als ik Teckeltjes hebben...
Hoeveel voeren jullie per dag van de Lotgering dan?
Misschien redeneer ik een beetje wazig hoor, maar voor mijn kleine dwergje vind ik het NOG belangrijker wat zij binnenkrijgt dan voor de grotere Bassets. Mijn Teckeltje krijgt zo weinig KVV omdat ze maar klein is, ik wil zelf gewoon zeker weten dat die hoogwaardig van kwaliteit is en dat ze in die ene hap ook alles binnen krijgt wat ze moet hebben. Als ik dan Lotgering heb (wat ik trouwens fijn gemalen vind...) ben ik daar, o.a. door het hoge vetpercentage, niet zo zeker van.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

LauraV, keetje, Parelridder en Martine; op het gevaar af dat wij als de hechte club fanatieke zeikerds worden bestempeld:

Amen
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ikke vast niet, ik hoor niet bij dat kluppie, voer KVV (nu even brok :-[) dus hoor er dus niet echt bij. :P

Maar je hebt gelijk,...

Amen.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="M@rina"]
LauraV, keetje, Parelridder en Martine; op het gevaar af dat wij als de hechte club fanatieke zeikerds worden bestempeld:

Amen
[/quote] :)

Ik was me er ook niet van bewust bij een club te horen  ;)
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

[quote="kiara"]
ik wil hier toch nogmaals mijn mening geven over lotgering tevens de laatse ik word er nou een beetje moe van als eerste iedereen moet voeren waar haar of zijn hond het 't beste op doet [/quote]

Ik vraag me dan af, heb je ooit wel eens langdurig een andere kvv gevoerd en ben je zo tot de conclusie gekomen dat jouw hond het allerbeste gedijt op lotgering?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="*Dorothea*"]
Ik vraag me dan af, heb je ooit wel eens langdurig een andere kvv gevoerd en ben je zo tot de conclusie gekomen dat jouw hond het allerbeste gedijt op lotgering?
[/quote]

Sjuust. Lees mijn eerste berichten hier maar even door. Toen ik hier kwam, voerde ik smuldier (Joep heeft zijn eerste jaar alleen maar smuldier vlees en pens compleet gehad) en was ik net begonnen met lotgering bij te voeren.

Maar sinds ik overgestapt ben op barf, merk ik toch wel echt verschil hoor... in positieve zin.
Terug naar het eerste jaar Joep op smuldier, wát vond ik dat ik goed bezig was. Vlees voeren, top! Veel beter dan die brokjes! Uiteindelijk daar dus wel van terug gekomen, maar Joep heeft het het eerste jaar prima gedaan, zag er goed uit, was fit en vrolijk.

Oftewel, als je hond het op het ene goed doet, wil het niet zeggen dat je hond het op het andere niet nog beter kan doen. Wil niet zeggen dat je dat dan ook maar moet proberen en dat je dat moet doen, maar het is wel goed om je bewust van te zijn.

Je merk pas echt verschil als je wat anders probeert. Ik had nooit problemen met smuldier, maar toen ik na een aantal maanden barfen toch maar de laatste pakjes opvoerde, werd ik er gewoon misselijk van, vond het zooooo stinken! Maar je went aan die lucht als je het dagelijks voert, blijkbaar.

Plaats reactie