Wat ik van hem begrepen heb: De chauffeur komt het eerst bij wie het verst weg woont. Dus hoe dichter je bij hem in de buurt zit, hoe later hij komt. Tenzij je wat anders met hem afspreekt natuurlijk.Mandarijn schreef: Hier goede ervaring met die mixen. De lammix bevat wat meer bot en de kip/pens geurt meer. Maar verder goede ervaring.
@tmg1961 bij mij wordt er om 11.30u geleverd, daarvoor is ie eerst in Zuid-Limburg geweest. Denk niet dat hij om 6u in het zuiden is. Hij heeft daarvoor eerst nog leveringen in het midden van het land. Hij gaat altijd via Limburg terug naar het bedrijf. (krijg altijd een route via de mail en elke keer is de route zo ingedeeld) Dus erg vroeg zal hij dus niet komen.
ervaring degomeat
Moderator: Lizzy
Re: ervaring degomeat
Zal bij bestelling navragen hoe laat ze denken of hoer vroeg ze denken te leveren. Kan dan altijd nog vragen of het later of misschien zelfs vroeger kan.
Ligt eraan hoe lang je het op de stoep laat staan.Mevroi Kruim schreef: Hier kwamen ze ook rond 6 uur 's ochtends, ik betaal gewoon van te voren en dan kunnen ze het op de stoep zetten. Het loopt niet weg tenslotte![]()
-
Martine-Tom
Nog niet besteld dan, ik dacht dat je niks meer had??TMG1961 schreef: Zal bij bestelling navragen hoe laat ze denken of hoer vroeg ze denken te leveren. Kan dan altijd nog vragen of het later of misschien zelfs vroeger kan.
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Waar staat dat?Martine-Tom schreef: Nog niet besteld dan, ik dacht dat je niks meer had??
ik begrijp het probleem niet zo.
ten eerst, zoals iedereen al schrijft, is hij heel schappelijk, en valt er zonodig een mouw aan te passen,
ten 2e, ik kom ook heel slecht op gang, maar ik zou voor vlees van de honden, echt mijn wekker wel
aan willen zetten, een joggingbroek met shirt is zo aan, en niks mis mee, zo de deur open te doen.
ten eerst, zoals iedereen al schrijft, is hij heel schappelijk, en valt er zonodig een mouw aan te passen,
ten 2e, ik kom ook heel slecht op gang, maar ik zou voor vlees van de honden, echt mijn wekker wel
aan willen zetten, een joggingbroek met shirt is zo aan, en niks mis mee, zo de deur open te doen.
Ik heb niet veel meer. Maar er zijn hier in de buurt ook plaatsen waar je barf/kvv spulletjes kunt krijgen.Martine-Tom schreef: Nog niet besteld dan, ik dacht dat je niks meer had??
-
Martine-Tom
Dan snap ik het hele probleem helemaal niet meer...TMG1961 schreef: Ik heb niet veel meer. Maar er zijn hier in de buurt ook plaatsen waar je barf/kvv spulletjes kunt krijgen.
Nou omdat die anderen niet altijd alles hebben en de keuze die ze hebben niet echt super groot is wil ik kijken of er andere opties zijn voor te bestellen. Zeker gelet op feit dat er hier in het zuiden de laatste tijd een stuk minder lijntjes zijn.Martine-Tom schreef: Dan snap ik het hele probleem helemaal niet meer...
Ik heb zaterdag een eerste bestelling afgehaald in Hoogerheide. Ik kom van Antwerpen België en het is voor mij erg moeilijk om in die regio aan Barf-producten te geraken, zeker aan een redelijke prijs. Ik zal me hier eens moeten verdiepen om misschien mensen van mijn regio te vinden die aan groepsbestellingen willen doen.
Ik werd er vriendelijk verder geholpen. Inderdaad, ook al op voorhand doorgegeven, lag er nog niets klaar. Van zodra ik er was nam hij mijn bestellingsblad en ging alles bij elkaar zoeken. Ik denk inderdaad dat je wat flexibel moet zijn, bij de klanten voor mij waren er wel dingen die hij niet meer had maar stelde gelijk een alternatief voor. Zowel de karkassen die ik had gekocht, als het vlees en de orgaantjes (eendehartjes) waren van goede kwaliteit, stijf bevroren!
Ik werd er vriendelijk verder geholpen. Inderdaad, ook al op voorhand doorgegeven, lag er nog niets klaar. Van zodra ik er was nam hij mijn bestellingsblad en ging alles bij elkaar zoeken. Ik denk inderdaad dat je wat flexibel moet zijn, bij de klanten voor mij waren er wel dingen die hij niet meer had maar stelde gelijk een alternatief voor. Zowel de karkassen die ik had gekocht, als het vlees en de orgaantjes (eendehartjes) waren van goede kwaliteit, stijf bevroren!
En heb je ze inmiddels al gebeld hoelaat of vroeg ze bij je kunnen zijn?TMG1961 schreef: Nou omdat die anderen niet altijd alles hebben en de keuze die ze hebben niet echt super groot is wil ik kijken of er andere opties zijn voor te bestellen. Zeker gelet op feit dat er hier in het zuiden de laatste tijd een stuk minder lijntjes zijn.
nee..doe ik zodra ik bestelSenta schreef: En heb je ze inmiddels al gebeld hoelaat of vroeg ze bij je kunnen zijn?
Ik kom ook moeilijk op gang vandaar mijn late reactie op dit topic. 
Ik heb verleden week vrijdag een eerste bestelling gehad van ze , en ze zouden om 7.15 hier zijn.
Dat is mij dus ook te vroeg zelfs al zou ik er uit zijn.
Ik heb gevraagd om het op een bepaalde plek te zetten.
De bewuste dag hoorde ik vaag de deurbel gaan, ik keek op de wekker : 6.20 u.
Heb mij omgedraaid en nog ruim een uur geslapen.
Ben er overigens wel eerder in de nacht uit geweest voor de kleine.
Maar ja dat kan bijna met mijn ogen dicht, ik hoef alleen maar uit bed te komen een stukje te lopen en een deur open te doen.
Ondertussen zelf ook een sanitaire stop.
maar oke, toen ik dus uiteindelijk om rond 7.30 uit bed was en de rolgordijnen opende zag ik 6 dozen op ruim tien meter van de door mij bedoelde plek staan in de stromende regen. ???
Gut op nog geen 5 meter afstand had het onder een afdak gekund
Maar goed daar kan ik een volgende keer een duidelijke afspraak over maken.
Ik ben nogal gesteld op kwaliteit, en wat ik tot nu toe heb gezien was goed.
Mooie biologische kipkarkassen van rond de 400 gram.
Beter dan die kleine lullige afgeschraapte karkasjes van de Groene Weg.
Verder heeft hij aardig wat wild.
Ga hem alleen nog vragen of hij de kwartels niet per doos kan leveren i.p.v. per stuk.
6 kwartels gemiddeld per hond
Zo Theo dat is een heel verhaal.
Ik denk dat je er rustig kan bestellen.
Ik heb verleden week vrijdag een eerste bestelling gehad van ze , en ze zouden om 7.15 hier zijn.
Dat is mij dus ook te vroeg zelfs al zou ik er uit zijn.
Ik heb gevraagd om het op een bepaalde plek te zetten.
De bewuste dag hoorde ik vaag de deurbel gaan, ik keek op de wekker : 6.20 u.
Heb mij omgedraaid en nog ruim een uur geslapen.
Ben er overigens wel eerder in de nacht uit geweest voor de kleine.
Maar ja dat kan bijna met mijn ogen dicht, ik hoef alleen maar uit bed te komen een stukje te lopen en een deur open te doen.
Ondertussen zelf ook een sanitaire stop.
maar oke, toen ik dus uiteindelijk om rond 7.30 uit bed was en de rolgordijnen opende zag ik 6 dozen op ruim tien meter van de door mij bedoelde plek staan in de stromende regen. ???
Gut op nog geen 5 meter afstand had het onder een afdak gekund
Maar goed daar kan ik een volgende keer een duidelijke afspraak over maken.
Ik ben nogal gesteld op kwaliteit, en wat ik tot nu toe heb gezien was goed.
Mooie biologische kipkarkassen van rond de 400 gram.
Beter dan die kleine lullige afgeschraapte karkasjes van de Groene Weg.
Verder heeft hij aardig wat wild.
Ga hem alleen nog vragen of hij de kwartels niet per doos kan leveren i.p.v. per stuk.
6 kwartels gemiddeld per hond
Zo Theo dat is een heel verhaal.
Ik denk dat je er rustig kan bestellen.
Ulla dat is idd wel lullig, en ik zou dat wel even navragen als ik jou was, ik vind het eigenlijk niets voor ze....Maar gelukkig maakt de kwaliteit alles weer goed.
Kwartels hebben ze ook per kilo, zijn alleen karkassen maar wel goed bevleesd.
Kwartels hebben ze ook per kilo, zijn alleen karkassen maar wel goed bevleesd.