Ja ik had me opgegeven, gevraagd of ze titerbepalingen accepteren, niks meer gehoord.Parelridder schreef: Ga je nog naar de puppybegeleiding van Jolien? Da's ook ideaal voor dit soort 'tobberijen' en die is heerlijk duidelijk in wat en waarom![]()
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
-
Martine-Tom
Zomaar nieuwsgierig, ben je er al uit wat je met enten gaat doen?*Dorothea* schreef: Ja ik had me opgegeven, gevraagd of ze titerbepalingen accepteren, niks meer gehoord.![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja volgende week op 9 weken DHP erin, omdat ik nieuwsgierig ben, ook titeren (maar dat slaat natuurlijk nergens op aangezien ik toch DHP ga geven, maar dan kan ik wel inschatten of parvo aan gaat slaan). Op 12 weken nog een keer titeren. Op 16 en 20 weken lepto.Martine-Tom schreef: Zomaar nieuwsgierig, ben je er al uit wat je met enten gaat doen?
Maar ja of ik dan nog welkom ben op een hondenschool?
Wat trouwens een interessante constatering was, was dat de pups die op 6 weken gevaccineerd waren veel meer wormen hadden.
Laatst gewijzigd door *Dorothea* op ma 08 apr 2013, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Je bent vast wel op een school welkom maar niet op elke denk ik*Dorothea* schreef: ja volgende week op 9 weken DHP erin, omdat ik nieuwsgierig ben, ook titeren (maar dat slaat natuurlijk nergens op aangezien ik toch DHP ga geven, maar dan kan ik wel inschatten of parvo aan gaat slaan). Op 12 weken nog een keer titeren. Op 16 en 20 weken lepto.
Wat trouwens een interessante constatering was, was dat de pups die op 6 weken gevaccineerd waren veel meer wormen hadden.
Hoop dat je in elk geval nog antwoord krijgt...
Apart...zou dat zijn omdat de weerstand een opdonder krijgt van het enten?
Ik volg dit topic ook al van het begin af aan.
Heb veel meegeleefd met alle emoties die er steeds waren.
Snap nu ook best dat het heel dubbel is dat de pups het nest alweer verlaten. Aan de ene kant ben je super blij dat je goede baasjes heb kunnen vinden. Aan de andere kant heb je zo'n band met ze opgebouwd dat het moelijk loslaten is.
Weet je of de pups die nu weg zijn ook op vers gaan en hier mss ook nog wat van horen?
3 of 4 pups blijven natuurlijk heel dicht in jou buurt
Ik ben ook heel benieuwd naar de titter uitslagen.
Maar eigenlijk ook naar de mest uitslagen hebben jullie de pups nu nog moeten ontwormen?
L&L jullie zijn gewoon top fokkers waar veel fokkers eens een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.

Heb veel meegeleefd met alle emoties die er steeds waren.
Snap nu ook best dat het heel dubbel is dat de pups het nest alweer verlaten. Aan de ene kant ben je super blij dat je goede baasjes heb kunnen vinden. Aan de andere kant heb je zo'n band met ze opgebouwd dat het moelijk loslaten is.
Weet je of de pups die nu weg zijn ook op vers gaan en hier mss ook nog wat van horen?
3 of 4 pups blijven natuurlijk heel dicht in jou buurt
Ik ben ook heel benieuwd naar de titter uitslagen.
Maar eigenlijk ook naar de mest uitslagen hebben jullie de pups nu nog moeten ontwormen?
L&L jullie zijn gewoon top fokkers waar veel fokkers eens een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
Oh wat moeilijk al dat afscheid!
Maar vandaag voor Henneke de grote dag! Oh wat heerlijk dat jou Salto nu mee mag!
Tjee wat heb ik de afgelopen mweken beegeleefd met dit topic! We gaan het nog missen straks!
Maar vandaag voor Henneke de grote dag! Oh wat heerlijk dat jou Salto nu mee mag!
Tjee wat heb ik de afgelopen mweken beegeleefd met dit topic! We gaan het nog missen straks!
Het viel mee, ik heb me redelijk in kunnen houden en niet hysterisch gehuild toen Henneke, Jesse en Salto zojuist naar huis zijn gegaan. Maar ja, ik weet natuurlijk ook dat ik hem zaterdag al weer zie!
Zaterdag worden de pups opnieuw getiterd en gevaccineerd.
Zaterdag worden de pups opnieuw getiterd en gevaccineerd.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik dacht vanochtend nog: we moeten eigenlijk vieren dat pups uit kunnen vliegen!
En dat Biscuit mee uitzwaait!!
Maar dat neemt niet weg dat ik in jouw plek ook keihard zo janken
En dat Biscuit mee uitzwaait!!
Maar dat neemt niet weg dat ik in jouw plek ook keihard zo janken
Ja Marije heb je eigenlijk gelijk in...maar ik snap Lizzy idd wel ja!
Nu even geen uitzwaaiers voor de boeg meer????
Nu even geen uitzwaaiers voor de boeg meer????
Ik zit hier na het lezen van je berichtjes gewoon mee te huilen

Daarom zou ik ook nooit een nestje willen, ik zou ze echt niet willen laten gaan
(oké al ze puberen wel 8))
Heel veel sterkte nog Leo en Lizzy
Daarom zou ik ook nooit een nestje willen, ik zou ze echt niet willen laten gaan
Heel veel sterkte nog Leo en Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Wat vind Biscuit ervan dat de pups uitvliegen? Weet nog wel dat Tedje me bij iedere pup die vertrok ontzettend boos, verdrietig en teleurgesteld aankeek 
Biscuit vond het tot nu toe wel een soort van prima. Bij het puppentellen keek ze wel een beetje zo van "volgens mij klopt er hier iets niet". Ik heb Biscuit wel van iedere pup afscheid laten nemen maar meestal vond ze het al gauw best. Behalve van Salto vanmorgen. Dat vond ze heel moeilijk. Ze heeft hem wel 10 keer besnuffelt en zijn oren en piemel uitgebreid geinspecteerd en gereinigd. Ik kon merken dat ze het moeilijk vond. Ze is nu ook een beetje hieperdepieper tegen de overgebleven 4.Angelique schreef: Wat vind Biscuit ervan dat de pups uitvliegen? Weet nog wel dat Tedje me bij iedere pup die vertrok ontzettend boos, verdrietig en teleurgesteld aankeek![]()
Maar, gelukkig is ze niet als Ted, want ik geloof dat ik dat echt niet zo trekken
Ik voel me zonder schuldgevoel naar mama al rot genoeg zeg maar
Maar, alle berichtjes en fotootjes van de nieuwe baasjes doen me wel heel goed, dat moet ik zeggen. Tot nu toe gaat alles heel goed en is iedereen heel blij met zijn/haar nieuwe ukkepuk!!!!!!!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn dat je veel updates krijgt en dat Biscuit het goed oppakt, het afscheid nemen, super hond is het toch ook
. Gewoon even lekker uithuilen deze dagen, jullie hebben zoooo veel meegemaakt, en het is het eerste nestje, dus heel logisch dat jullie het er extra moeilijk mee hebben!
@henneke, we wachten natuurlijk nu wel een beetje op een salto topic

@henneke, we wachten natuurlijk nu wel een beetje op een salto topic
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die heeft geen tijd natuurlijk!EllenL schreef: @henneke, we wachten natuurlijk nu wel een beetje op een salto topic![]()
![]()
zucht ik moet nog een week werken
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Waarom zou je niet welkom zijn? Ik kan me wel voorstellen dat jouw vraag nooit eerder gesteld werd aan Jolien en daarom misschien toelichting vereist.*Dorothea* schreef: ja volgende week op 9 weken DHP erin, omdat ik nieuwsgierig ben, ook titeren (maar dat slaat natuurlijk nergens op aangezien ik toch DHP ga geven, maar dan kan ik wel inschatten of parvo aan gaat slaan). Op 12 weken nog een keer titeren. Op 16 en 20 weken lepto.
Jolien is geen bureaucraat en evenmin een onnadenkend mens: die doet de dingen niet "omdat het zo de regel is". Doel is dat de pups voldoende beschermd zijn om veilig deel te nemen. Dat is jouw pup. Gewoon even uitleggen waarover het gaat: dat je da bent, de 1e titerbepaling - welke je kunt laten zien - aan toonde dat pup op 6 weken geen vaccinatie nodig had en daarom pas op 9 weken haar 1e vaccinatie zal krijgen.