Beste iedereen,
Al een tijdje heeft Kiba last van een stinkbek. Tanden poetsen en tandsteen verwijderen helpt er niet tegen. Het is me opgevallen dat zijn tandvlees soms ook gaat bloeden tijdens het kluiven.. Ik vroeg me af of jullie misschien iets weten wat het zou kunnen zijn en wat ik er aan kan doen. Ik zat ook al aan stress te denken maar ik ben juist met mijn trainster al een tijd bezig de stress te verminderen inverband met uitval gedrag en dat gaat echt super goed dus ik vind het lastig te geloven dat het daar van komt omdat hij zo goed als geen stress meer heeft.. Iemand van jullie misschien een idee?
Groetjes Marjolein
Stink bek en soms bloedend tandvlees
Moderator: Lizzy
-
Marjo en Kiba
- 1-ster

Re: Stink bek en soms bloedend tandvlees
Waar kluift hij op?
Ik zie soms ook wat bloed als Boy heel fanatiek op zo'n wit bot uit de Dierenwinkel heeft gekluift.
Maar dat vind ik dan wel logische als hij zo aan het kluiven is geweest.
Ik zie soms ook wat bloed als Boy heel fanatiek op zo'n wit bot uit de Dierenwinkel heeft gekluift.
Maar dat vind ik dan wel logische als hij zo aan het kluiven is geweest.
-
Marjo en Kiba
- 1-ster

dat verschild per keer haha. Hij krijgt van alles zoals nekken, (zelf) gedroogde luchtpijpen/strotten. Heel af en toe zo'n wit bot uit de dierenwinkel. (zelf)gedroogde geelhaar en noem maar op. Het gebeurt niet vaak dat het bloed maar toch wel af en toe en dan een beetje.
Mischien dat je hem een keer moet ontgiften met chlorella? Zeewier helpt ook tegen tandsteen.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zou eerst even langs de DA om te kijken of er niets zit te ontsteken.....
Suzanne
Suzanne
-
Marjo en Kiba
- 1-ster

Heel stom maar ik zie nu pas de laatste reacties. .. ik ben met kiba bij tannetje koning geweest en ze zei dat het door de stress komt. Hij heeft een poedertje voor zn darmen gekregen en chinese kruiden tegen de stress. Dit gebruiken we nu al een tijdje en ik moet zeggen dat hij niet meer uit zijn bek stinkt. Van de week heb ik hem even geroken maar toen had hij spanningen gehad doordat ik een paniek aanval had gehad maar de dag erna stonk hij niet meer. Goed nieuws dus