Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Ik heb geen zin om er s'nachts uit te gaan

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb geen pyamaDian schreef: ik ga gewoon in pyjama met jas erover naar buiten als ik denk dat Laddy moet plassen![]()
![]()
![]()
Lol dan koop je er 1 voor en paar weken.
Mss vind je wel een spikkel pyama of heeft Lizzy er 1 over
Mss vind je wel een spikkel pyama of heeft Lizzy er 1 over
Daisy sliep ook s,nachts door tot 6 uur de eerste week en de 2de week tot 7 uur
Ik heb ook nooit een wekker gezet en ze was na 3 weken overdag ook zindelijk
Dus wat dat betreft wel heel erg geboft met haar, en als het in huis gebeurde was
het me eigen schuld dat ik niet zag dat ze voor de deur van de tuin stond
Ik heb ook nooit een wekker gezet en ze was na 3 weken overdag ook zindelijk
Dus wat dat betreft wel heel erg geboft met haar, en als het in huis gebeurde was
het me eigen schuld dat ik niet zag dat ze voor de deur van de tuin stond
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Yes ik krijg net een mail van de hondenschool. Titerbepalingen worden geaccepteerd en kennelhoest is niet verplicht.
Ik ben helemaal blij
Ik ben helemaal blij
mooi !*Dorothea* schreef: Yes ik krijg net een mail van de hondenschool. Titerbepalingen worden geaccepteerd en kennelhoest is niet verplicht.
Ik ben helemaal blij![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik lag ook in plaskleren te slapen 
Duurde maar een paar nachten! Ze werd rond 5/6 uur wakker voor een plas en dat werd elke dag de uurtje later tot het 10 uur was
Duurde maar een paar nachten! Ze werd rond 5/6 uur wakker voor een plas en dat werd elke dag de uurtje later tot het 10 uur was
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Jaren geleden 1 x een nest gehad en er 1 gehouden. Na het nest waren we zo moe, dat we echt niet de fut hadden om 's nachts eruit te gaan om haar zindelijk te maken. De krant bleef liggen, ze ging overdag een paar keer per dag eruit en verder deed ze het op de krant. ALle puppy-eigenaren belde trots dat de pup al 'zinderlijk" was en die van ons deed het nog op de krant. Het heeft misschien wat langer geduurd, maar het is gewoon goed gekomen. De 2 laatste reuen (niet zelf gefokt) werden 's avonds laat uit gelaten en dan 's morgens weer vroeg, maar niet extreem vroeg. Zingaro zat in de bench, maar Nelson blafte de hele mikmak bij elkaar en is er na een paar nachten uit gelaten, geen problemen bij beide en vrij snel "zindelijk" Ongelukjes waren fout baasje. 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja fijn hè, had geen zin in kennelhoest vaccinatie, dus ik was al bijna afgehaakt.henneke schreef: mooi !
Lizzy schreef: Dat is het punt. Kan ik ze zo meteen weer gaan wennen aan beneden slapen! Ik voel daar eigenlijk niks voor.
En nee, aan jou heb ik net zoveel als aan mezelf, whahaha![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik al
Maar zou het bv een idee zijn om de krantjes weg te halen, zoals Alba zegt en dan eens te kijken wat ze doen??
Slapen ze nog met zn allen in de ren?? Nu nog wel denk ik, je hebt er nog 4.
Maar bv vanaf zaterdag de krantjes weg halen en dan een babyfoon beneden neer te zetten??
Mochten ze 's-nachts wakker worden dan hoor je dat, slapen ze door dan is dat natuurlijk alleen maar heel erg fijn
Hee, GOED nieuws*Dorothea* schreef: Yes ik krijg net een mail van de hondenschool. Titerbepalingen worden geaccepteerd en kennelhoest is niet verplicht.
Ik ben helemaal blij![]()
Als Patsy en Mickey zaterdag naar hun nieuwe baasje zijn, gaan wij de puppenren verbouwen. Kleiner maken en misschien ergens anders neerzetten. Ik ga dan inderdaad ook gelijk de kranten weg halen. En kijken wat er gebeurdSammy1980 schreef:![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik al![]()
![]()
Maar zou het bv een idee zijn om de krantjes weg te halen, zoals Alba zegt en dan eens te kijken wat ze doen??
Slapen ze nog met zn allen in de ren?? Nu nog wel denk ik, je hebt er nog 4.
Maar bv vanaf zaterdag de krantjes weg halen en dan een babyfoon beneden neer te zetten??
Mochten ze 's-nachts wakker worden dan hoor je dat, slapen ze door dan is dat natuurlijk alleen maar heel erg fijn![]()
Bedankt voor je bericht. Dit herken ik wel. Ik heb er nu natuurlijk nog 4 thuis wonen en ik werk me te pletter om hen zindelijk te krijgen maar dat valt om de donder niet mee, vooral omdat ik en moe ben en vooral omdat ik de puppen door de kamer, de keuken/tuintrap af moet lopen, hekje open moet doen, pup neer moet zetten en de volgende moet gaan halen. En soms heeft er een ongeduldje dan al staan piesen op de krant.....Elvira schreef: Jaren geleden 1 x een nest gehad en er 1 gehouden. Na het nest waren we zo moe, dat we echt niet de fut hadden om 's nachts eruit te gaan om haar zindelijk te maken. De krant bleef liggen, ze ging overdag een paar keer per dag eruit en verder deed ze het op de krant. ALle puppy-eigenaren belde trots dat de pup al 'zinderlijk" was en die van ons deed het nog op de krant. Het heeft misschien wat langer geduurd, maar het is gewoon goed gekomen. De 2 laatste reuen (niet zelf gefokt) werden 's avonds laat uit gelaten en dan 's morgens weer vroeg, maar niet extreem vroeg. Zingaro zat in de bench, maar Nelson blafte de hele mikmak bij elkaar en is er na een paar nachten uit gelaten, geen problemen bij beide en vrij snel "zindelijk" Ongelukjes waren fout baasje.![]()
Toch het weekend ook maar weer kijken of we iets kunnen maken dat de puppen zelf de trap af kunnen (plank erop ofzo).
heb je geen dog-ramp die je over de trap kunt leggen?Lizzy schreef:
Toch het weekend ook maar weer kijken of we iets kunnen maken dat de puppen zelf de trap af kunnen (plank erop ofzo).
of zij het teveel treetjes ?
Ja nee, zoiets inderdaad. Het zijn 4 treetjes.nova schreef: heb je geen dog-ramp die je over de trap kunt leggen?
of zij het teveel treetjes ?![]()