Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Lotgering

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Lazy Garfield"]
Voor wat betreft het ruiken van het vlees, deze ervaring heb ik niet.
Ik voer ook darf eko, dat ontdooi ik s'nachts in de ijskast en staat dan overdag in een afsluitbare tupperwarebak.
's morgens stinkt het al en dat wordt in de loop van de dag steeds erger. En dat is toch één van de betere kvv's heb ik begrepen.
Met Lotgering totaalvoer met pens en wild heb ik dat totaal niet.
Ruikt in het geheel niet.
[/quote]Dat vind ik dan toch ook wat raar, wild heeft een vrij indringende lucht van zichzelf, beetje bittere lucht en pens ook, dus als je iets voert van die combi zou je zeker iets moeten ruiken lijkt me. Beetje raar als het nagenoeg geurloos is.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik heb tot nu toe vooral Tinlo, CB en Degomeat in huis gehad en heb nooit iets geroken. Maar stinken is natuurlijk wel persoonlijk, wat de een vindt stinken vind de ander normaal.
De pens en visversies hebben dan vaak, wat mij betreft dan, een uitgesprokener geur dan de andere versies.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="keetje"]
Ik heb tot nu toe vooral Tinlo, CB en Degomeat in huis gehad en heb nooit iets geroken. Maar stinken is natuurlijk wel persoonlijk, wat de een vindt stinken vind de ander normaal.
De pens en visversies hebben dan vaak, wat mij betreft dan, een uitgesprokener geur dan de andere versies.
[/quote]Garfield noemt het als "niet ruiken" en dat lijkt me A. onmogelijk en B. niet wenselijk voor de genoemde variant  ;)
Ghali
3-sterren
3-sterren

Bericht door Ghali »

De wilvariant van lotgering en de variant met vis vind ik wel ruiken..... Inderdaad wild is een apart luchtje. De paard en de kip/lam/rund en eend/rund ruikt dan weer niet als deze ontdooid is.

De zalm van Alaska vind ik ook erg ruiken. En de Ropadog eend/lam/zalm was echt vreselijk, die had een rioollucht en heb ik direct weggegooid. Die lucht had vond ik niets met vlees te maken. Je ruikt wel of het normaal is of een lucht van iets wat niet goed is...

Plaats reactie