ik duim met iedereen mee, dat ze goed hersteld, en dit niet meer gebeurd,
voor jou alsnog
Moderator: Lizzy

Fijn dat ze zicht al wat beter voelt, dat ze heel erg moe is herken ik wel van Zhiva welke een aantal tia's heeft gehad. De dag daarna was ze echt helemaal kapot. Wel verbaasde ik me altijd erover hoe snel een dier hiervan weer herstelt.Sammy1980 schreef: Oke, dan ga ik vitamine B tabletten halen!! Hebben jullie ook een idee waarom ze zo goed werken??
We hebben gelukkig een rustige nacht gehad, ze heeft bij mij op bed geslapen, zodat ik haar goed in de gaten kon houden. Gelukkig heeft ze lekker doorgeslapen!!
Toen we vanmorgen opstonden liep ze gelukkig weer redelijk goed, nog niet helemaal stabiel op haar poten, maar veel minder wankel dan gister![]()
Ze heeft lekker gegeten en ligt nu weer te slapen, ze is enorm moe, wat ook logisch is. Het zal wel een behoorlijk klap op het lichaam zijn geweest.
Ja ze is wel echt gesloopt, maar dat snap ik ook wel!!zhiva schreef: Fijn dat ze zicht al wat beter voelt, dat ze heel erg moe is herken ik wel van Zhiva welke een aantal tia's heeft gehad. De dag daarna was ze echt helemaal kapot. Wel verbaasde ik me altijd erover hoe snel een dier hiervan weer herstelt. Waarom de vitamine B werkt? Het zou het zenuwstelsel ondersteunen. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar dat het werkt weet ik dan wel weer
Dit is ook wat ze ingespoten krijgen als je bij de DA komt met een Tia/hersenbloeding.
De tabletjes heb ik bij de DA vandaan, het zijn zwarte kleine tabletjes.