Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
calimero_a
- 4-sterren

Re: Bakken is ontspanning
fritessaus of mayo zit ook vaak in dat soort flessen 
ook die eet ik niet. Als ik friet eet haal ik het in frituur en dan bestel ik metcalimero_a schreef: fritessaus of mayo zit ook vaak in dat soort flessen![]()
-
calimero_a
- 4-sterren

Gelijk heb je. Maar goed, zo'n fles werkt dus erg goed. En hoewel weggooien zonde is natuurlijk, heb je al een fles fritessaus voor 50ct ofzo.TMG1961 schreef: ook die eet ik niet. Als ik friet eet haal ik het in frituur en dan bestel ik met
Ik vraag aan zuster wel of ze een fles bewaard voor me..die gebruiken wel ketchup/mayo/fritesaus
-
calimero_a
- 4-sterren

perfect, hoe je ons op de hoogte van je nieuwe bak-verslaving? Want ook ik ben nog lang niet aan afkicken toe 
Ik moet eerst nog wat oefenen op cupcakes en dan via cakes naar taarten. Heb nu cupcakes in oven staan die slagroom erin hebben ipv boter. Bij 2e set van 6 heb ik nog een theelepel jam bovenop beslag gelegd voordat ze de oven ingingen.
-
calimero_a
- 4-sterren

Oe, dat klinkt lekker 
MIsschien net als bij oliebollen bakken de lepels in warm water dopen iedere keer dat je wat deeg in de vormpjes doet?TMG1961 schreef: geprobeerd maar bij mij is het dan gelijk een kliederboel. Heb dan meer om en rond de vormpjes zitten dan er in
Een ijsbolletjes schep heb ik niet.
Ik krijg echt lekkere trek als ik jouw taarten zie..echt heel goed zeg
Of even de lepel met wat olie invetten zodat het beslag beter van de lepel afglijd...
- Pauline
- 5-sterren

Als jij nou die banoffee pie maakt als ik bij je kom kikkererwtenwraps bakken, dan zit ik gebakken!calimero_a schreef: perfect, hoe je ons op de hoogte van je nieuwe bak-verslaving? Want ook ik ben nog lang niet aan afkicken toe![]()
-
purple_ikke
- 1-ster

Barra's zijn ook heerlijk!
-
Martine-Tom
Hier ook de bakkeritis vandaag, een cakeachtige substantie waar straks een daim-vulling in gaat en een witte-ganache topping, en nu een lading meringues in de oven 
Rumtaart vanavond. Mjammie.
Komt die fles Strohrum (80%...) mooi van pas.
Komt die fles Strohrum (80%...) mooi van pas.
Alleen jammer dat de jam naar de bodem van cupcake zakt..kwa smaak zijn ze goed. Had er ook wat amandel aroma doorgedaan.calimero_a schreef: Oe, dat klinkt lekker![]()
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooh nu zit ik al een uur naar Rudolphs Bakery recepten te kijken op 't internet... Daarbij steeds te bedenken hoe ik ze kan vertalen naar een gezond recept. Zonder suiker en tarwebloem, dat is soms nog een hele opgave en meerdere keren uitproberen maar zo leuk als het lukt
!
-
sella
Er staat hier nu een heerlijke appelcake in de oven, ik bak die op heel lage temperatuur en laat hem daardoor 90 minuten in de oven.
Goddelijk lekker.
Goddelijk lekker.