Poep eten ondanks barfen Wie heeft een tip

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Poep eten ondanks barfen Wie heeft een tip

Ingrid S
2-sterren
2-sterren

Bericht door Ingrid S »

Ik ken een hond die had pas mensendrollen gegeten van een drugs verslaafden. hij is 2 dagen zo ziek geweest dat hij in de dierenkliniek moest blijven. het is dat het een grote hond was anders had hij het niet overleefd.
essievanderkraan
1-ster
1-ster

Bericht door essievanderkraan »

Heel herkenbare verhalen allemaal! De bevroren drollen, altijd terugkomen als je fluit behalve als die waanzinnig lekkere drol daar ligt, niet alle drollen worden gegeten behalve die.......
En t is zo'n vies gezicht  :puke:
Ben blij dat mijne niet het enige poepmonster is! 
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

En dan daarna, na de wandeling met kakvreterij als jullie thuiskomen en de poten eventueel afdrogen lekker een kaklebber in het gezicht krijgen  ;D  ;D  ;D
miruske
3-sterren
3-sterren

Bericht door miruske »

Niet direct denken dat het een tekort is:  de poep die gegeten wordt is
Is meestal poep van dieren die brok eten en in brok zit heel veel geur en smaakstof
Die onverteerd mee naar buiten komen dus die drol is gewoon lekker voor ze

Jak!!
Flatcoat4ever!
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Flatcoat4ever! »

Zo herkenbaar wat ik allemaal lees, Jalke kwam als herplaatser van 6 mnd bij me, te lang om hier allemaal over uit te wijden, maar heeft niet een goede stabiele start gehad.
Gisteren is hij 2 geworden, veel gedrag is beter geworden maar t gaat allemaal heeel traag.
Mn vorige hond verafschuwde poep die had een probleem als hij zn onafscheidelijke balletje tijdens het poepen soms uit zn bek viel en naast de drol lag, altijd eerst mij aan kijken 'help me', dan op halve meter afstand met een lange nek zn balletje pakken hij schudde nog net niet met zn kop van walging. Toen kwam deze wat een contrast, deze zat krom en wist bijna tijdens het poepen zn eigen drol naar binnen te slurpen (zelf nu ik het type krijg ik al bijna kotsneiging) en alle ontlasting wat we tegen kwamen ging naar binnen, behalve dat ik er van gruw kan hij er niet tegen en of id auto of thuis komt het er ook weer uit. Uiteindelijk het hele circus van WillyP doorlopen en ook ik ben toen uitendelijk bij een spraycorrectieband uitgekomen, zelfde verhaal alleen kon ik na half jaar steeds vaker de band aflaten tot ik er afgelopen zomer helemaal mee ben gestopt, was blij een van zn problemen opgelost....hoera....... tot afgelopen winter toen het zo hard vroor een harde drol (ik dacht eerst nog dat ie een stok te pakken had!) en alles wat opgebouwd was was hapslikweg verdwenen. Volgende dag band weer om, en we zijn weer opnieuw begonnen, en gaat al steeds sneller goed, blijkbaar is idd bevroren mensendrek ultiem om je goede gedrag voor op te offeren.
Laatst gewijzigd door Flatcoat4ever! op za 13 apr 2013, 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

loeka had hier als pup ook een handje van en het afgeleerd .......tot vorige week  :-[
heeft ze sneaky en snel een drol naar binnen gewerkt ... gulzig mij aankijkend toen ik naar haar toeliep, terwijl ik "los" zei ,schoof ze t naar binnen ...
als pup deed ze het heel erg , maar waarom ze t nu weer doet....?

Plaats reactie