Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Senna99
5-sterren
5-sterren

Bericht door Senna99 »

spreeuwtje schreef: Weet je wat je mag doen?
Voor de spiegel gaan staan, je mouwen oprollen en eens vol trots kijken naar die enorme spierballen die je daar hebt!!
Die zijn vast groter dan je ooit dacht dat ze zouden kunnen zijn!!
Man man (frou frou) :D Wat hebben jullie prachtig werk verricht!! De wereld is een berg mooierds rijker geworden. 7 mensen zijn veel gelukkiger geworden.
Je hebt het verdiend om met je pootjes omhoog in het zonnetje te zitten met een glas prosecco en een zelfvergenoegzame grijns op je gezicht!! :-*
Mooi gezegd Spreeuw! Sluit ik me helemaal bij aan.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Senna99 schreef: Mooi gezegd Spreeuw! Sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ook!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik heb op het moment niet zo veel woorden meer, maar wil jullie wel een hele dikke knuffel geven. :-* :-*
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Ik sluit me aan bij spreeuw en bernie  :-* :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Lizzy, hoe is het vandaag? Toch kaal huis?
Je hebt enorm leuke hondjes op de wereld gezet en zijn ze (min2) het huis uit gegaan. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het kaal voelt  :-*
Of zit je nu al gewoon aan de wijn  :P
BeaG
3-sterren
3-sterren

Bericht door BeaG »

Gelukkig blijven er 2 pupperts bij jullie wonen.
Geniet van je man, honden en het (niet zo heel erg zonnige) weer.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Voor de spiegel gaan staan, je mouwen oprollen en eens vol trots kijken naar die enorme spierballen die je daar hebt!!
Man man (frou frou) :D Wat hebben jullie prachtig werk verricht!! De wereld is een berg mooierds rijker geworden. 7 mensen zijn veel gelukkiger geworden.
Je hebt het verdiend om met je pootjes omhoog in het zonnetje te zitten met een glas prosecco en een zelfvergenoegzame grijns op je gezicht!! :-*
Ahhhh, wat lief van je, dank je wel :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

We hebben de puppy-ren weggehaald. En de meubelen weer 'op z'n plaats' gezet. En we zijn hartstikke druk met die twee mini's! Maar het is en blijft raar. In m'n kop heb ik het druk. Maak ik me om van alles en nog wat zorgen. Maak ik me zorgen over het welzijn van de pups en maak ik me zorgen over dat alle pups teruggebracht gaan worden. Dat soort dingen. Geen idee of dat normaal is maar ja, ik zat te bedenken dat dit ook de eerste keer was voor ons dat we ''pup kopers" hebben geselecteerd en nu moet nog blijken dat we dat goed gedaan hebben... Ik vind het wel heel erg spannend allemaal.
tessa
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door tessa »

Lizzy schreef: We hebben de puppy-ren weggehaald. En de meubelen weer 'op z'n plaats' gezet. En we zijn hartstikke druk met die twee mini's! Maar het is en blijft raar. In m'n kop heb ik het druk. Maak ik me om van alles en nog wat zorgen. Maak ik me zorgen over het welzijn van de pups en maak ik me zorgen over dat alle pups teruggebracht gaan worden. Dat soort dingen. Geen idee of dat normaal is maar ja, ik zat te bedenken dat dit ook de eerste keer was voor ons dat we ''pup kopers" hebben geselecteerd en nu moet nog blijken dat we dat goed gedaan hebben... Ik vind het wel heel erg spannend allemaal.
Dat gaat nooit helemaal over, ik maak me nu nog vaak druk over hoe het met de door mij gefokte pups gaat, ook uit de eerdere nesten.
Ze laten je nooit helemaal los, ze zitten altijd in je achterhoofd en als er iemand belt over een zelf gefokte pup, met leuk of minder leuk nieuws, dan laait dat gevoel helemaal weer op.

Ik denk dat dat je ook onderscheid van een broodfokker, die kunnen het geen bal schelen wat er met de pups gebeurd en hoe het met ze gaat :-\
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: We hebben de puppy-ren weggehaald. En de meubelen weer 'op z'n plaats' gezet. En we zijn hartstikke druk met die twee mini's! Maar het is en blijft raar. In m'n kop heb ik het druk. Maak ik me om van alles en nog wat zorgen. Maak ik me zorgen over het welzijn van de pups en maak ik me zorgen over dat alle pups teruggebracht gaan worden. Dat soort dingen. Geen idee of dat normaal is maar ja, ik zat te bedenken dat dit ook de eerste keer was voor ons dat we ''pup kopers" hebben geselecteerd en nu moet nog blijken dat we dat goed gedaan hebben... Ik vind het wel heel erg spannend allemaal.
Tegen die tijd dat dat gebeurd is het vroeg genoeg om je zorgen om te maken. De pupkopers zijn gekozen, dat heb je op jouw manier gedaan en de tijd moest de rest leren. Voor nu is het goed, maar niemand kan in de toekomst kijken, jij niet, je pupkopers ook niet. Dus garanderen dat er nooit iets terugkomt kun je nooit, je kan alleen maar hopen dat ieders leven zoals ze zich dat voor de komende 15 jaar ingepland hebben zonder al te grote obstakels gaat verlopen.

Nu lekker met je eigen pupsels bezig gaan en gaan trachten de uitgevlogen pups los te laten, heb vertrouwen en als er iets niet goed gaat, groot of klein, hoor je dat vanzelf.
En ja nee, je normale levensritme weer oppakken kost even tijd, bij zo'n leegte en dat is het toch, ondanks dat je er nog 2 hebt lopen, knikker je toch in dat grote gat.

Verder is het niet echt abnormaal hoor dat je je zorgen maakt. Het zou me eerder verbaasd hebben als je het niet gedaan zou hebben :biggrin2: :-*
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Sluit ik me ook bij aan.
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Volgens mij is dat normaal! Toen onze Botan kwam(in co-owner-schap met Joyce/Yorokobi) kwam ik bij de DA vandaan en wilde haar even spreken. Dus ten ik belde zei ze: ohhh gelukkig, ik dacht dat t niet ging en dat je m naar ons kwam brengen .... :biggrin2: :biggrin2:
Of ik dat oooooiiiiittttt met mijn lieve mooie manneke zou doen hihi....

Jullie mogen echt verdiend trots zijn op jezelf en elkaar!!! En leeg huis.... Druk hoofd.... En ga zo maar door....logisch!! Al die weken zet je niet zo maar opzij!
Nu gewoon doorgaan met je drukke hoofd vol stress en zorgen.... Het komt vanzelf, stap voor stap "ontzwangeren" zeg maar  :-* :-* :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Leo nam gisteren de telefoon op: je kan haar niet meer terugbrengen hoor. :biggrin2:

:-*
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

nou ik heb hem maar weer uit de auto gehaald , ging hem net terug brengen maar goed dan ik probeer het nog wel even  :biggrin2:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

henneke schreef: nou ik heb hem maar weer uit de auto gehaald , ging hem net terug brengen maar goed dan ik probeer het nog wel even :biggrin2:
;D ;D ;D

Plaats reactie