Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: Pinkie was het eerste teefje zonder kopvlek die geboren werd, dus Lizzy riep gelijk ik heb alvast een teefje.
Toen Sita eruit kwam, feliciteerde Lizzy mij met mijn teefje. Grappig dat het dan toch zo gelopen is.
Van Stuk hadden we pas later door dat het een teef was. :biggrin2:
Als ik nu de foto's zo zie dan heeft het zo moeten zijn, Patsy is helemaal mijn hondje. :smitten: Ze lijkt zo ontzettend op haar geweldige moeder.
En gelukkig hebben we jou voor dit soort belangrijke details die ik dus al weer vergeten was :-*! Ongelofelijk toch? Het heeft echt zo moeten zijn!!!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: U klinkt zo trots als een aap met 7 l*llen :biggrin2:
Yeah :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Danny schreef: Tjee Lizzy wat een rijkdom heb jij daar in huis liggen zeg, geweldig wat ontzettend mooi.

Ik heb de afgelopen maanden ontzettend met jullie meegeleefd, dank je wel dat je al het wel en wee van dit eerste Siamsa nestje met ons wilde delen!
Een hele dikke knuffel voor alle huize Plat bewoners!
Heel graag gedaan. Het was voor ons een heel bijzondere ervaring om dat met jullie te delen. En het was geweldig dat jullie zo met ons meeleefde :-*. Dat deed ons echt zoveel goed :-* :-* :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef: Ik hoor 'm niet klagen :biggrin2:
Nee, ondanks dat hij heul slecht behandeld wordt, klaagt hij niet eens :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Naomi M. schreef: Het is geweldig om ze zo te zien allemaal bij elkaar. Wat een rijkdom is dat! Maar... Naast de andere spikkelpuppytopics hebben deze liefies ook recht op een eigen puppytopic. Dit topic is helemaal het verhaal van het nest en hun moeder en al jullie belevenissen. Nu zijn ze op deze twee na alle uitgevlogen en is niets mooier dan hun eigen verhalen voort te zetten in hun eigen topic.
Zou dat niet een mooi idee zijn Lizzy?

:-*
Ja, goed idee! Zodra ik tijd heb, sluit ik deze af en open ik een nieuw (hoofdstuk) met Linga, Biscuit en haar dochters Stuk en Frou Frou!

Ik ga dit bijzondere topic zelf nog een keer doorlezen :-*
WillyP
5-sterren
5-sterren

Bericht door WillyP »

Lizzy schreef: Ja, goed idee! Zodra ik tijd heb, sluit ik deze af en open ik een nieuw (hoofdstuk) met Linga, Biscuit en haar dochters Stuk en Frou Frou!

Ik ga dit bijzondere topic zelf nog een keer doorlezen :-*
En of dit een bijzonder topic is! Ik heb met een lach, een traan en uiteindelijk weer met een grote lach mee gelezen. Gelukkig is het zo goed afgelopen.

Tijd voor de puppies om op eigen poten te gaan in het leven dat ze nog voor zich hebben.

Lizzy en familie en vrienden: Wat een mooi en goed werk hebben jullie verzet.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Gefeliciteerd met jullie 2-tal!
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

Gefeliciteerd met jullie 2spikkelmeisjes erbij!
Laatst gewijzigd door boskat op di 16 apr 2013, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Grappig, ik heb ook een paar dagen gelezen het topic opnieuw gelezen.

Wat een emotie rollercoast is het toch allemaal geweest, wat zijn we met zijn allen bang en bezorgd geweest om Biscuit en dan zo'n heerlijke blije afloop!
Gauw lezen (of opslaan en later nog eens lezen) en afsluiten en dan tijd voor een Frou Frou en Stuk topic!

:-* :-* :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik weet niet eens meer op welke pagina het was, maar iemand was zo lief te informeren naar Biscuit's verwondingen en hoe het daar mee staat. De wonden zijn helemaal mooi genezen en echt in zo'n ongelofelijk snel tempo dat je er meer dan versteld van staat!

Ik wijd dat toch eigenlijk aan en haar gezondheid (sterke hond) en de voeding en de geweldige honingzalf. Wat een top-spul is dat!!!!!!!!!!

Ik kreeg trouwens anoniem een grote dikke vette tube toegestuurd en ben er nooit meer achter gekomen van wie ik deze gekregen heb. Mocht deze persoon dit lezen:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Ik blijf erbij dat als we geen foto's hadden we zelf waren gaan twijfelen of de wonden wel echt zo erg waren!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Dat was eigenlijk toch al snel he, dat we tegen elkaar zeiden "jeetje, als je dit nu ziet zou je bijna denken dat we overdreven hebben dat de wonden zo afschuwelijk waren".
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Ja het is echt super snel gegaan!!!
Bizar!!
En gelukkig maar want ze waren afschuwelijk om te zien!
arenda
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door arenda »

Das fijn! Ja, honingzalf is wonderspul. Ik zweer er ook bij.
Ow en ik geniet ook van alle verhalen en foto's  :-* Ik ben er zo eentje die na één nest dus niet meer durft te fokken, veel te bang voor mijn teef...
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

Lizzy schreef: Ik weet niet eens meer op welke pagina het was, maar iemand was zo lief te informeren naar Biscuit's verwondingen en hoe het daar mee staat. De wonden zijn helemaal mooi genezen en echt in zo'n ongelofelijk snel tempo dat je er meer dan versteld van staat!

Ik wijd dat toch eigenlijk aan en haar gezondheid (sterke hond) en de voeding en de geweldige honingzalf. Wat een top-spul is dat!!!!!!!!!!

Ik kreeg trouwens anoniem een grote dikke vette tube toegestuurd en ben er nooit meer achter gekomen van wie ik deze gekregen heb. Mocht deze persoon dit lezen:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
ooh dat is mooi om te horen! smeer je nu ook nog? honingzalf oid frequent smeren kan littekens veel mooier (minder zichtbaar) en netter (minder jeuk) laten genezen en ik kan me zo indenken dat het er bij honden ook voor zorgt dat het haar beter terug komt.

Plaats reactie