Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Okeej, dankjewel. Dacht dat het een oranje topping was, maar dat is denk ik de lichtval.
Wel een lekkere combi voor erop!
Wel een lekkere combi voor erop!
Je zou er oranje voedingskleurstof In kunnen doen als je het oranje wilt hebben
Of wortelsap, da's ook oranje maar wel natuurlijk.Nadia schreef: Je zou er oranje voedingskleurstof In kunnen doen als je het oranje wilt hebben
Ja dat kan ook maar krijg je niet echt een intens mooie oranje kleur van
Ik wou eigenlijk natuurlijk kleuren, maar dat is echt heel moeilijk.
Idd omdat je geen intense kleur krijgt, maar een soort van slap aftreksel..
Idd omdat je geen intense kleur krijgt, maar een soort van slap aftreksel..
Je hebt maar zo'n klein beetje kleurstof nodig. Als ik al eens iets wil kleuren wil ik het idd mooi en intens.
fransbulletje schreef: Het weekendbaksel van deze week: Shortbread de luxe!
Knapperige roomboterkoek met een dikke laag caramel ( blikje gecondenseerde melk 2,5 uur gekookt) en een topping van puur/melk/witte chocolade
http://www.24kitchen.nl/recepten/shortbread-de-luxe
![]()
Een beetje sinaasappelsap erbij? Smaakt héél lekker bij worteltaartDreetje schreef: 3 eetlepels mascarpone, 200 gram poedersuikeren 25 gram boter
Vanochtend cupcakes gebakken. Deze keer waren het chocolade-pindakaas cupcakes met walnoten, kokos, rozijnen en stukjes chocolade
Vers uit de oven:

Close up:

Vers uit de oven:

Close up:

ziet er lekker uit Theo 
Dat ziet er zeker lekker uit! Zijn ze te knagen?
Ze smaken goed.pienkeespaco schreef: Dat ziet er zeker lekker uit! Zijn ze te knagen?
Als je de 'topping' van de worteltaart wilt kleuren, zou kleurstof echt de enige optie zijn. Deze topping is namelijk bedoeld als een soort van glazuur en hard dus ook uit - water/vocht toevoegen zou het glazuur geen goed doen. (officieel is het met roomkaas trouwens en niet met mascarpone, het frisse accent wat de roomkaas toevoegd bereik je niet met mascarpone en dat is nou juist zo heel erg verrassend!)Nadia schreef: Je hebt maar zo'n klein beetje kleurstof nodig. Als ik al eens iets wil kleuren wil ik het idd mooi en intens.
Ik kleur glazuur juist met een drupje siroop. Sinaasappelsiroop is oranje.
-
calimero_a
- 4-sterren

hmmm die cupcakes zien er weer geweldig uit!! Wanneer krijgen we een bp-proefmiddag?