Hallo allemaal!
Ik heb een overgansmenu gemaakt voor een teefje van 1 jaar, en ze weegt 28kilo.
Ze blijft twee dagen op brokken staan.
Maandag:
280gr kippennekken
350gr paardenvlees
60gr groente
Dinsdag:
280gr konijnendelen
140gr organen (waarvan 30gr. lever)
60gr groente
Extra: 1 sardientje
Woensdag:
280gr parelhoenkarkas
350gr geitenvlees
60gr groente
Donderdag:
280gr zalmkarkas
140gr organen (waarvan 30gr lever)
60gr groente
Vrijdag:
280gr kippenkarkas
140gr pens
60gr groente
Extra: sardientje
Zaterdag&zondag, brokken.
Graag hoor ik jullie feedback!!
Alvast super bedankt!!
Groetjes Renee
Overgangsmenu voor Kavik.
Moderator: Lizzy
Re: Overgangsmenu voor Kavik.
Behalve de zaterdag en de zondag ziet het menu er prima uit. Heb je een specifieke reden om in het weekend brok te geven?
bahh br*kken...
wat is daar de reden voor?
verder mooi menu
wat is daar de reden voor?
verder mooi menu
heey,
ik reageer eventjes want deze overgangsmenu is voor onze hond maar Renée had het er op gezet omdat ik nog geen lid was.
Kavik gaat jaarlijks mee naar noorwegen (dit kan vaker worden per jaar). Ze gaan dan de bewoonde wereld uit en hebben ze geen vriezer/koelkast om t vlees goed te houden. omdat hij een week of langer weg is wilt hij dan brokken kunnen voeren. omdat het een malamute is en toch af en toe wel onrustige darmflora heeft gehad in der puppentijd, willen we de brokken 2 keer in de week er in houden. dit is om de over gang naar brok niet al te groot te maken.
groetjes,
Johanneke
ik reageer eventjes want deze overgangsmenu is voor onze hond maar Renée had het er op gezet omdat ik nog geen lid was.
Kavik gaat jaarlijks mee naar noorwegen (dit kan vaker worden per jaar). Ze gaan dan de bewoonde wereld uit en hebben ze geen vriezer/koelkast om t vlees goed te houden. omdat hij een week of langer weg is wilt hij dan brokken kunnen voeren. omdat het een malamute is en toch af en toe wel onrustige darmflora heeft gehad in der puppentijd, willen we de brokken 2 keer in de week er in houden. dit is om de over gang naar brok niet al te groot te maken.
groetjes,
Johanneke