BPWR: Vliegengordijn
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR: Vliegengordijn
Geweldig! Ik ga met het onvoorstelbare bedrag van € 2,89 naar de Action en schaf mij zo'n "Bug Blocker" aan 
hier hangen "kattenstaarten" komt echt nog wel iets door, maar goed, als de honden naar het balkon willen moet het toch iets zijn dat loshangt 
Grote gek 
Dat is een heldere en correcte omschrijving van het gebruikte afweersysteem!Ronald schreef: Grote gek![]()
Goed hè?
Ben trots op je!Ronald schreef: Goed hè?
Ik zou t voor de gein eens echt moeten doen...kijkne of t werkt
Zolang ik de vliegen nog van me af moet meppen 's zomers, gaat het niet werken niet...
*zoekt snel een blikopener om een vers blik flauwe opmerkingen open te maken*Ronald schreef: Zolang ik de vliegen nog van me af moet meppen 's zomers, gaat het niet werken niet...
*gaat er eens lekker voor zittenpluto schreef: *zoekt snel een blikopener om een vers blik flauwe opmerkingen open te maken*
![]()
Wij hebben 3 grote professionele muggenlampen hangen. Iedere vlieg/wesp/mug gaat eraan.
+ 1*milyck* schreef: *gaat er eens lekker voor zitten*
( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub
Ah, ze zijn aan het muggenziften om maar eens een beetje OT te blijvenpallas schreef: + 1
( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub)