Bitter koeken van amandel meel?fransbulletje schreef: Bitterkoeken![]()
Verteld u maar..
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Bitter koeken van amandel meel?fransbulletje schreef: Bitterkoeken![]()
http://www.24kitchen.nl/recepten/bitterkoekjesNadia schreef: Bitter koeken van amandel meel?
Verteld u maar..
Zou je dat poedersuiker ook nog door iets gezonders kunnen vervangen?fransbulletje schreef: http://www.24kitchen.nl/recepten/bitterkoekjes
Maak altijd 6 grote bitterkoeken en dan wat langer in de oven. Erg lekker![]()
Lekker maar zou het ook met agavesiroop ipv suiker kunnen? Er mag geen suiker of meel oid in zitten nl.fransbulletje schreef: http://www.24kitchen.nl/recepten/bitterkoekjes
Maak altijd 6 grote bitterkoeken en dan wat langer in de oven. Erg lekker![]()
Geen idee , gebruik altijd biologische poedersuiker.Bernie schreef: Zou je dat poedersuiker ook nog door iets gezonders kunnen vervangen?
Gaat niet om biologisch maar om het suiker. Degene waar ik iets voor wil maken volgt een dieet en mag geen meel/graan en suikerproducten.fransbulletje schreef: Geen idee , gebruik altijd biologische poedersuiker.
Gewoon proberen!
Begrijp ik maar heb geen ervaring met andere zoetmiddelen.Martine-Tom schreef: Gaat niet om biologisch maar om het suiker. Degene waar ik iets voor wil maken volgt een dieet en mag geen meel/graan en suikerproducten.
Maar eens gaan proberen inderdaad. Dank voor het recept.fransbulletje schreef: Geen idee , gebruik altijd biologische poedersuiker.
Gewoon proberen!

Hihihih, dat is typisch Nederlands, dat was ik alweer bijna vergetenWillyP schreef: En het leuke is dat de visite het ook allemaal errug lekker vond en het liefst van alles wat wilde proeven, dat gebeurde soms dan ook, 3 kleine stukjes ipv één grotere.
Wow, zien er heerlijk uit!WillyP schreef:
Mijn baksel van deze week. Reden: de verjaardag van Peter. Hij is dit jaar voor het laatst jarig NA Koninginnedag, dus vandaar de oranje kroon. Sinaasappel karamelroom met chocolade. (heerlijk fris en romig)
De shortbread de luxe, koek karamel en chocolade (mmmmm)
En de toffee apple pie. Zo lekker met de pecannoten, caramel, roomkaas....
En het leuke is dat de visite het ook allemaal errug lekker vond en het liefst van alles wat wilde proeven, dat gebeurde soms dan ook, 3 kleine stukjes ipv één grotere.
Ik heb 1 mei vrij genomen om te bakken voor de visite 's avonds. Heerlijk de tijd nemen om te bakken en nog tijd overhouden om de kamer weer netjes te krijgen.
Ik eet alleen vandaag nog verplicht gebak![]()
![]()
Nadia schreef: Gelukkig ben je begonnen met hardlopen![]()
Die ga ik de volgende verjaardag introduceren: zelf snijden! Dat scheelt een berg werk en opletten wie er wel of niet heeft gehad. Dan hoeft er alleen nog voor de koffie e.d. worden gezorgd.Mowgli schreef: Hihihih, dat is typisch Nederlands, dat was ik alweer bijna vergeten
Hier in Duitsland komen alle taarten gewoon op tafel en snijdt iedereen zelf af en eventueel nog een tweede en derde keer
Maarreh... ziet er heerlijk uit die 3taarten![]()
ERRUG leuk om te maken, ik had er een dag voor vrij genomen.fransbulletje schreef: Wow, zien er heerlijk uit!
Leuk om te maken en geweldig als iedereen zo enthousiast is en van allemaal een stukje willen proeven. Eer van je werk.