logering totaalvoer met wild; vetpercentage?
Moderator: eelke
Re: logering totaalvoer met wild; vetpercentage?
O sorry, ja ik bedoelde de wild variant, sorry niet goed gelezen.....
Ik hoop dat het niet te veel verschil maakt wat betreft vetpercentage.
Ik hoop dat het niet te veel verschil maakt wat betreft vetpercentage.
Kan gebeuren, zeker gezien de wildmix óók als totaalvoer op de site staat, lekker verwarrend....
Vind het toch nog steeds fijn dat je de moeite hebt genomen, te kijken en hier te plaatsen hoor!
Vind het toch nog steeds fijn dat je de moeite hebt genomen, te kijken en hier te plaatsen hoor!
- Lazy Garfield
- 5-sterren

[quote="roebeltje"]
Kan gebeuren, zeker gezien de wildmix óók als totaalvoer op de site staat, lekker verwarrend....
[/quote]
Wat bedoel je?
Wild wordt toch alleen als totaalvoer Wild genoemd op de site?
http://www.lotgering.nl/Producten.aspx
[/quote]
Wat bedoel je?
Wild wordt toch alleen als totaalvoer Wild genoemd op de site?
http://www.lotgering.nl/Producten.aspx
Als je inlogt bij Lotgering heb je totaalvoer Wild (alle soorten wild) en Totaalvoer EN wild daar zit kip/rund/lam extra bij.
Bij de bestellijst staat deze dus als nieuw, zo te zien nog niet gewoon op site.
Bij de bestellijst staat deze dus als nieuw, zo te zien nog niet gewoon op site.
[quote="Ghali"]
Als je inlogt bij Lotgering heb je totaalvoer Wild (alle soorten wild) en Totaalvoer EN wild daar zit kip/rund/lam extra bij.
[/quote]
Nee is rund/lam/haas/ree/hert ZONDER de kip
[/quote]
Nee is rund/lam/haas/ree/hert ZONDER de kip
En om het dan nog gekker te maken staat op het etiket van de ene wildmix en op de ander totaalvoer met wild.
Tja up-to-date en duidelijkheid zijn, zijn niet Lotgerings beste punten....
Inmiddels de Totaalvoer met wild voor het eerst gevoerd en ze vonden het lekker. Het ziet er uit alsof je de gewone totaalvoer zou mengen met wildmix. Erg grappig om te zien dat het voor de honden wel nieuw en anders was, dan wordt er nog meer genoten en geproefd en nog vaker naar de bak teruggelopen om te kijken of er nog wat inzit. Vooral mijn Briard kan dan heel rustig staan herkauwen bijna, smak, smak, smak
Tja up-to-date en duidelijkheid zijn, zijn niet Lotgerings beste punten....
Inmiddels de Totaalvoer met wild voor het eerst gevoerd en ze vonden het lekker. Het ziet er uit alsof je de gewone totaalvoer zou mengen met wildmix. Erg grappig om te zien dat het voor de honden wel nieuw en anders was, dan wordt er nog meer genoten en geproefd en nog vaker naar de bak teruggelopen om te kijken of er nog wat inzit. Vooral mijn Briard kan dan heel rustig staan herkauwen bijna, smak, smak, smak
-
madelief403
- 1-ster

Heb mn lading weer gehaald bij Lotgering, werd keurig geholpen en ook meteen de visvariant en de wildmix meegenomen. Morgen krijgen de heren vis met een zalmkop, ook maar even gehaald. Ziet er allemaal prima uit en mijn auto rook heerlijk
.
Verder heb ik kalkoennek en lamspens gehaald, om het even te proberen. Vriezer zit weer voor 1,5 maand proppievol
Verder heb ik kalkoennek en lamspens gehaald, om het even te proberen. Vriezer zit weer voor 1,5 maand proppievol
Hier krijgen ze morgen de .lamspens
Bestel ook graag de BARF-dingen bij Lotgering, jammer dat de keus beperkt is, want wat ze hebben is goed én goedkoop.
Bestel ook graag de BARF-dingen bij Lotgering, jammer dat de keus beperkt is, want wat ze hebben is goed én goedkoop.
Moet je eens kijken bij caroba.nl , hun kippennekken etc zijn mooier , ik bestel ze niet meer bij lotgering zaten alleen maar lellen en vellen aan [ kan best zijn dat coroba er zelfs vaak goedkoper mee is ook maar weet niet zeker uit mn hoofd]
Ik kan wel de eendennekken vergelijken en idd zit daar bij Lotgering wat "lellen" aan i.t.t. die van Caroba (kiezenbrink nekken dus), maar zelfs als ik dat er af snijd, zijn ze veel goedkoper. Bij Caroba bestel ik overigens ook wel, vnl. de vis 
Een klein vraagje aub: is er iemand van jullie die direct bij Lotgering besteld en woonachtig is in Roden- Leek- Groningen? Graag zal ik samen willen bestellen om de bezorgkosten te delen.
Groetjes
Groetjes
-
madelief403
- 1-ster

Ik haal de kippennekken hier bij de plaatselijke poelier/kippenslachterij, 1,50 de kilo, niet verkeerd dacht ik zo. Ze zien er veel beter uit dan van Lotgering en nog goedkoper ook. De laatste keer dat ik nekken bij Lotgering haalde, zat er bij een de kop nog aan
. Maar verder vindt ik het vlees van Lotgering prima en de service ook 
@ Madelief, dat is niet slecht 1.50 per kg. Is dat ergens in de buurt en verkoopt het ook kvv vleesmixen?
Ik koop kant en klare vleesmixen. Ik wilde Lotgering eens uitproberen om dat de merk die ik standaard inkoop is behoorlijk in prijs gestegen.
Ik koop kant en klare vleesmixen. Ik wilde Lotgering eens uitproberen om dat de merk die ik standaard inkoop is behoorlijk in prijs gestegen.
-
madelief403
- 1-ster

Het is bij mij in de buurt Fem, alleen verkopen ze geen vleesmixen. Het is een poelier die ook gewoon vlees voor menselijke consumptie verkoopt, alleen hebben ze dus ook kippennek voor de hond. Soms ook kalfsbotten of lamsruggetjes, maar daar moet je dan wel om vragen. Meestal hou ik het bij de kippennek, heb 2x voor mijn lab een hele eend gekocht, zo'n pekingeend van dik 2,5 kilo. Met 1,5 uur was dat beestje helemaal op en heeft mijn lab de hele dag niets meer gegeten, mocht ie lekker uitbuiken,haha!! Dit soort kunstjes doe ik natuurlijk niet vaak, een keer per jaar,hihi!!Er lagen van de week jonge bokjes, dat gaat me toch even te ver....
Wel heb ik bij Lotgering de zalmkoppen meegenomen, erg goed spul en de heren hebben er eentje samen gedeeld, want ze zijn best groot. Alles ging naar binnen behalve de ogen en de bek, want ze hebben best wel scherpe tanden. Natuurlijk wel ingehouden op hun eten, anders worden de heren te dik.....
Ik ben erg tevreden over het vlees van Lotgering, ziet er goed uit, mijn honden zitten goed in vacht en de ontlasting is prima. Alleen zit er bij mijn lab nu wat geels door, mijnheer heeft de paardebloemen weer ontdekt en gek genoeg zie je dat terug in zijn ontlasting
Wel heb ik bij Lotgering de zalmkoppen meegenomen, erg goed spul en de heren hebben er eentje samen gedeeld, want ze zijn best groot. Alles ging naar binnen behalve de ogen en de bek, want ze hebben best wel scherpe tanden. Natuurlijk wel ingehouden op hun eten, anders worden de heren te dik.....
Ik ben erg tevreden over het vlees van Lotgering, ziet er goed uit, mijn honden zitten goed in vacht en de ontlasting is prima. Alleen zit er bij mijn lab nu wat geels door, mijnheer heeft de paardebloemen weer ontdekt en gek genoeg zie je dat terug in zijn ontlasting
- Lazy Garfield
- 5-sterren

[quote="fem."]
Een klein vraagje aub: is er iemand van jullie die direct bij Lotgering besteld en woonachtig is in Roden- Leek- Groningen? Graag zal ik samen willen bestellen om de bezorgkosten te delen.
Groetjes
[/quote]
Volgens mij verkopen ze in roden ook Lotgering:
http://www.buiterroden.eu/index.php?id=101
Groetjes
[/quote]
Volgens mij verkopen ze in roden ook Lotgering:
http://www.buiterroden.eu/index.php?id=101