En inderdaad de link is omdat ik rijd, en ik wil graag mijn autootje een beetje vol, dan is de vvk niet zo hoog
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Tuurlijk!
En inderdaad de link is omdat ik rijd, en ik wil graag mijn autootje een beetje vol, dan is de vvk niet zo hoog
ik ga morgen even kijken of mijn vriezertje al honger heeft rond die tijdVivianneb schreef: Tuurlijk!
En inderdaad de link is omdat ik rijd, en ik wil graag mijn autootje een beetje vol, dan is de vvk niet zo hoog![]()
Hoi,
Ik woon ook in Schoonhoven. Onze vier katten krijgen vooral KVV en af en toe spiervlees. Het is steeds een zoektocht om kleinere hoeveelheden te bestellen van iets, zodat de katten niet weken achter elkaar dezelfde smaak hoeven te eten. Kan op dorp wel al haaksbarf kip en konijn kopen en ze hebben op verzoek bandit wildmix besteld.
Mocht er iemand in de buurt ergens iets bestellen, dan ben ik geïnteresseerd om mee te bestellen.
Ik woon ook in Schoonhoven. Onze vier katten krijgen vooral KVV en af en toe spiervlees. Het is steeds een zoektocht om kleinere hoeveelheden te bestellen van iets, zodat de katten niet weken achter elkaar dezelfde smaak hoeven te eten. Kan op dorp wel al haaksbarf kip en konijn kopen en ze hebben op verzoek bandit wildmix besteld.
Mocht er iemand in de buurt ergens iets bestellen, dan ben ik geïnteresseerd om mee te bestellen.
-
judith1967
- 5-sterren

Viv,stop jij nog ergens onderweg(bij joyce mss) of is het in Delft ophalen?Vivianneb schreef: Tuurlijk!
En inderdaad de link is omdat ik rijd, en ik wil graag mijn autootje een beetje vol, dan is de vvk niet zo hoog![]()
Kan wel even bij Joyce of ergens anders onderweg stoppen hoor, dat is geen probleemjudith1967 schreef: Viv,stop jij nog ergens onderweg(bij joyce mss) of is het in Delft ophalen?![]()
-
judith1967
- 5-sterren

Wat zou de evt andere stop plats kunnen zijn??Vivianneb schreef: Kan wel even bij Joyce of ergens anders onderweg stoppen hoor, dat is geen probleem![]()
Anders kom ik het gewoon in Delft ophalen,hoor
Laatst gewijzigd door judith1967 op do 09 mei 2013, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zit even te kijken maar kom uit een hele vervelende hoek voor jou natuurlijk (over Gouda, alexander).. komt goed 
-
judith1967
- 5-sterren

Nouja even kijken danVivianneb schreef: Ik zit even te kijken maar kom uit een hele vervelende hoek voor jou natuurlijk (over Gouda, alexander).. komt goed![]()
Oke ga onder voorbehoud dan alvast mijn bestelling doorgeven in het topic!!!
-
judith1967
- 5-sterren

Ik heb besteld!!Vivianneb schreef: Ik zit even te kijken maar kom uit een hele vervelende hoek voor jou natuurlijk (over Gouda, alexander).. komt goed![]()
Alvast bedankt Viv!!
Kan ik nog mee bestellen voor de geitjes en in welk topic moet ik daarvoor zijn? zie door de bomen het bos niet meer in v&a 
Ik zou graag 7 geitjes willen.
Ik zou graag 7 geitjes willen.
Geitjes:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 339.0.html
Bij Mary-jane alleen wel vlug zijn aangezien er nog maar 14 zijn (ofzo)
-
mary-jane
- 1-ster

- Contacteer:
Ik zou misschien ook wat mee willen bestellen. Zou het dan met jou mee mogenVivianneb schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html ![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Bij Inge en Bono, die rijdt de 18e. Inge woont bij mij om de hoek.Els en Max schreef: Kan ik nog mee bestellen voor de geitjes en in welk topic moet ik daarvoor zijn? zie door de bomen het bos niet meer in v&a
Ik zou graag 7 geitjes willen.![]()
Thanks, heb mn oproepje erbij gezet.Vivianneb schreef: Geitjes:
Ja hoor tuurlijkmary-jane schreef: Ik zou misschien ook wat mee willen bestellen. Zou het dan met jou mee mogen