Re: Wat heb je enzovoort....deel 350
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik word hier gesommeerd om eten te verstrekken. Dus dat gaan we maar even doen dan.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
4 dagen vrij, hoe fijn is dat! 
Moet hier wel een beetje om lachen. Ik had beeld met die hamster*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar.![]()
Tijd voor genezen van het duimpje*Dorothea* schreef: 4 dagen vrij, hoe fijn is dat!![]()
Vraag van de dag:*Dorothea* schreef: Mijn duim heeft een heel zwaar leven. Hing er eerst een hamster in die niet meer los liet, vervolgens een stel kattennagels en tot slot een scherpe schaar.![]()
Wie hing er aan de andere kant van die schaar?
Pas op voor scherpe Patsy bijtertjes!
*Dorothea* schreef: 4 dagen vrij, hoe fijn is dat!![]()
Er is hier iemand die denkt dat hij met klappende kaken de jeuk aan zijn kont op kan lossen
Hij kan er natuurlijk niet bij, dus dan gaat ie uit frustratie maar zijn kaken op elkaar laten klappen. Heel prettig achtergrond geluidje, maar altijd nog beter dan de lik, kwijl, snuif en proest geluiden die hij produceerde toen ik gisteravond in slaap wilde vallen hihi.
Het zieke kippie leek achteruit te gaan en gisteren had ik dus besloten om haar de genadeklap te geven, maar hebben we toch maar besloten haar binnen te halen in een benchje, waar ze, weliswaar met de potjes voor snavel te houden, goed gegeten en gedronken heeft. Nu dus zo weer voeren en dan maar kijken of ze echt vooruit gaat.
Verder gaan we vanmiddag naar de zaaimarkt op het Deliplein in Katendrecht, kijken of daar nog leuke dingen te scoren zijn
Morgen "even" heen en weer naar Arnhem, ik verheug me erop

Verder gaan we vanmiddag naar de zaaimarkt op het Deliplein in Katendrecht, kijken of daar nog leuke dingen te scoren zijn
Morgen "even" heen en weer naar Arnhem, ik verheug me erop
Net met Benthe gelopen, komen we een loslopende (nog redelijk jonge) bullterriër tegen, die tot zes keer tegen mij opsprong met zijn modderpoten. Zijn vrouwtje vond het niet nodig om hem bij zijn lurven te pakken, ze stond er een beetje schaapachtig bij. Op mijn sarcastische "Nou, die kan straks meteen de wasmachine in" kwam zelfs geen sorry.

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
mijn andere duimpluto schreef: Vraag van de dag:
Wie hing er aan de andere kant van die schaar?
Aha, gevalletje valsspelen tijdens het duimworstelen dus!*Dorothea* schreef: mijn andere duim
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
levensgevaarlijke hobby beloningssnoepjes knippen voor de hond, gelukkig dit keer niet met de snoeischaar.pluto schreef: Aha, gevalletje valsspelen tijdens het duimworstelen dus!
![]()
Gisteren best een beetje heel erg hard een paardenhoofd tegen mijn kop aan gehad. Stond er van te tollen. Nu nog steeds hoofdpijn, zelfs last van mijn nek 
Zo'n hoofd komt goed aan
vraag me af wat het paard er van voelt.
Zo'n hoofd komt goed aan
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Oja een paard heeft een hoofdeelke schreef: Gisteren best een beetje heel erg hard een paardenhoofd tegen mijn kop aan gehad. Stond er van te tollen. Nu nog steeds hoofdpijn, zelfs last van mijn nek
Zo'n hoofd komt goed aanvraag me af wat het paard er van voelt.
Huh, zelf knippen, die Frolicjes zijn toch al klein genoeg?*Dorothea* schreef: levensgevaarlijke hobby beloningssnoepjes knippen voor de hond, gelukkig dit keer niet met de snoeischaar.