Bah wat vervelend.
En al geweest??
mijn hond gebeten
Moderator: Lizzy
-
sella
Re: mijn hond gebeten
En wat zei de dierenarts?
Ik ga nooit met mijn hond op andermans erf spelen.
Het risico is mij te groot.
Ik heb wel andere honden op mijn erf gehad, maar dat waren honden die we al langer kenden( de borders van miik, en haar pups een jaar of 5 geleden). Daar zaten we met 3 man bij in de gaten te houden of het goed ging.
Nooit in de woning zomaar.
Is vervelend lesgeld zo een akkefietje.
Ik hoop dat het qua oog allemaal snel geneest.
Ik ga nooit met mijn hond op andermans erf spelen.
Het risico is mij te groot.
Ik heb wel andere honden op mijn erf gehad, maar dat waren honden die we al langer kenden( de borders van miik, en haar pups een jaar of 5 geleden). Daar zaten we met 3 man bij in de gaten te houden of het goed ging.
Nooit in de woning zomaar.
Is vervelend lesgeld zo een akkefietje.
Ik hoop dat het qua oog allemaal snel geneest.
- Amanda/Dino
- 3-sterren

Even een tijdje later en bij de dierenarts geweest. Het ooglid is geraakt maar niet beschadigd gelukkig. Heb een ab kuur van 5 dagen en een natuurlijk oogmiddel. Ze was overigens fan van barf en vond het jammer dat niet meer mensen barf voerden. Pfff ben blij dat ik ben gegaan zeg, die stress is een waar martelmiddel voor een diereneigenaar. Oja meneer vind zichzelf ook wel heel zielig eigenlijk en kijkt er ook zo bij 
- Amanda/Dino
- 3-sterren

Heb er zelf iig ook flink mijn lesje van geleerd. Achteraf gezien dacht ik ook van jeetje waarom heb ik daar nou helemaal niet bij stil gestaan toen ik daarheen liep
Ik ken die mensen al langer en met mijn vorige reutje ging het goed en heb er eerlijk geen seconde over na gedacht dat het niet goed kon gaan. Hopelijk knapt zijn oog snel op en we zijn alletwee weer een ware les rijker!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

dat is gelukkig goed nieuws Amanda! 2x goed nieuws: de schade valt gelukkig mee, en je hebt een proBarf-DA erbij!!! Niet mis.
Haha, zo zie je maar weer..it's an ill wind....
Haha, zo zie je maar weer..it's an ill wind....
- Amanda/Dino
- 3-sterren

Ik was er ook erg blij mee! Ik was nog op zoek naar een da die titerde hier in de buurt en heb dit gelijk even gevraagd. Echter sturen ze het nog wel naar Utrecht maar zei ze ik ben bezig met een (geloof dat het zo heet) sneltest voor in de praktijk. Morgen wordt ik nog even gebelt over de kosten. Zelf stelde ze niet samen omdat ze niet tegen de dode diertjes kon
hoewel kvv me dan goed lijkt, maar dat is niet mijn verhaal natuurlijk
Het was een erg fijne arts en denk dat ik bij haar blijf. Ik heb zelf verschillende dierenartsen
het ligt aan de klacht waar ik heen ga