Vanmorgen met fietsen werd ik bekogeld door hagelsteentjes! ???
Ik zou nu eigenlijk lekker in de zon moeten zitten met een shirtje aan en niet met je winterjas naar buiten moeten gaan!!
Nouja mss de maand Juni dat we mooi weer gaan krijgen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dat verbaast me niets, maar ik denk dat je het na het seizoen op kan vouwen en op de zolder kan bewaren ?hannabelgje schreef: Ik heb zo'n kasje gehad, je hoeft niet alle legplanken te gebruiken. De folie is wel van hele slechte kwaliteit. Het is niet van die uv bestendige folie.

Jaa grappig ding he!!Nynke schreef: Da's een leuk kasje Judith !!
Ik vraag me alleen af of je alle legplanken moet gebruiken? ( voor de stevigheid bedoel ik) omdat een tomatenplant, komkommerplant en paprikaplant veel hoger worden dan de tussenruimte tussen de planken![]()
![]()

Ja je kan hem idd weer opbergen,en dat was idd mijn gedachteNynke schreef: Dat verbaast me niets, maar ik denk dat je het na het seizoen op kan vouwen en op de zolder kan bewaren ?![]()

Jaaa dat kan ook!!kaszi schreef: Heb ook zo'n kastje, maar heb hem omgebouwd naar 'piemeldroger'![]()
Nee, dat absoluut niet, dat heb ik weleens eerder gezien met een foliekasjehannabelgje schreef: Ja ik zou het zeker in de winter niet buiten laten staan, de folie dan. Hier wel gedaan en het begon het tweede seizoen te scheuren.

Slim !!! Vind het beestje wat er woont vast ook wel lekker !!!!!judith1967 schreef: Wij hebben de augurkenplantje in het terrarium gezet,daar is het tenminste echt warm.
Nu gaan ze lekker groeien.
![]()