Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan.
Re: Wat heb je enzovoort....deel 350
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maandag hebben Flow en ik de baas opgehaald. Die 2 waren gelijk al helemaal gek op elkaar, ze hebben samen het schip verkend en eenmaal thuis op de grond liggen dweilen. Fijn dat dat zo goed gaat.
Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan.
Zo'n 100x op een avond. 
Dadelijk even snel naar het dorp..nu is het nog droog.
Ben aan het zoeken en lezen over weil enting..Pixie zou die begin Juni moeten krijgen. Ben er nog niet uit of ik haar laat enten.
Ben aan het zoeken en lezen over weil enting..Pixie zou die begin Juni moeten krijgen. Ben er nog niet uit of ik haar laat enten.
Das een goeie! Gaat in het 'niet vergeten' boekiekoekje schreef: En ik bewaar tegenwoordig mn wierookhoutjes daar op het plankje naast de wceend en de reserverol. Veel prettiger dan een vieze brise.
- Charlie Angel
- Moderator
Els en Max schreef: Maandag hebben Flow en ik de baas opgehaald. Die 2 waren gelijk al helemaal gek op elkaar, ze hebben samen het schip verkend en eenmaal thuis op de grond liggen dweilen. Fijn dat dat zo goed gaat.
Flow houd de baas wel voor de gek, hij doet de schuifpui open als ze ervoor gaat staan.Zo'n 100x op een avond.
![]()
Ze heeft hem al snel om haar mooie pootje gewonden.
Heerlijk dat hij thuis is Els.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 350
Mijn ww geregeld. Dossier is nu compleet en nu krijg ik over vier weken geld....
Ook even mijn nieuwe verblijfsvergunning op gehaald. Tussendoor ben ik mijn nichtjes naar en van school aan het chauffeuren met dit mooie weer.
Ook even mijn nieuwe verblijfsvergunning op gehaald. Tussendoor ben ik mijn nichtjes naar en van school aan het chauffeuren met dit mooie weer.
Ik heb zojuist Flow ingeschreven voor Bleiswijk, op 2 en 3 november. Het word haar show-debuut.
Voor die tijd maar wel even een paar keer gedegen ringtraining volgen, staan we tenminste niet onvoorbereid voor schut.
haha, het wordt Laddy's debuut ook. Wanneer moeten jullie?? Wij op 2 novemberEls en Max schreef: Ik heb zojuist Flow ingeschreven voor Bleiswijk, op 2 en 3 november. Het word haar show-debuut.Voor die tijd maar wel even een paar keer gedegen ringtraining volgen, staan we tenminste niet onvoorbereid voor schut.
Zo terug van de revalidatiearts 
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voor
Ze heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens ben
Het is in ene allemaal zo echt 
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voor
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens ben
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel
Wat een pokke weer..net even op fiets weggeweest. Zeikenat geregend, vernikkeld van de kou..tis hier nog geen 10 graden. Ben het nu toch echt poep en poepje ziek dit weer
mijn buurman wil voor mij een MP3 maken met allemaal Flairck-stukken erop, dus ik zit op Joetjoep te kijken en ben meteen weer helemaal terug in mijn jeugd/jonge jaren

dat komt wel even flink binnen. Sterkte Joke, we denken aan je.ashley schreef: Zo terug van de revalidatiearts
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voorZe heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening
![]()
![]()
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens benHet is in ene allemaal zo echt
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel![]()
ashley schreef: Zo terug van de revalidatiearts
Fysiotherapie kan wss al geen eens daar is mijn lijf al te ziek/zwak voorZe heeft me wel doorverwezen naar een ergotherapeut. Er moeten aanpassingen in en rond het huis komen en eigenlijk een rollator ( maar die heb ik al gevonden in de hondenbuggy). Wel moet er heel dringend een scootmobiel komen met aangepaste zitvoorziening
![]()
![]()
Geloof dat ik het daar nog niet helemaal mee eens benHet is in ene allemaal zo echt
Gelukkig is Jeroen vandaag thuis dus we gaan zo eerst even lekkere dingen lunchen en dan kruip ik een paar uur onder de wol, hij ook verplicht, en dan even lezen en doezelen. Het is toch geen weer om buiten dingen te doen. De plantjes moeten nog in de bakken maar die staan er morgen ook nog wel![]()
Getver Joke... dat hakt er in!

OT: Weer een stapje verder in het begrijpen van allerlei lastige apparatuur... het wordt nog wel eens wat!
OT: Weer een stapje verder in het begrijpen van allerlei lastige apparatuur... het wordt nog wel eens wat!
-
inge58
- 5-sterren

Wij zijn enkele weken geleden naar ons campinghuisje verkast voor het "zomer"seizoen.
En ik ga NIET terug naar huis....ik vertik het
ps de kachel maakt over uren
(en we gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet)
En ik ga NIET terug naar huis....ik vertik het
ps de kachel maakt over uren
(en we gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet)
Ik ga zo een curry eten. En als meneer op een schappelijk tijdstip ook thuis is, krijgt hij misschien ook wat. Anders eet ik alles zelf op.