thuis!!!!!!! nog veel pijn/foto wondje pag 36
Moderator: Lizzy
Re: beroerd/uitgedroogd
Beterschap voor het mannetje! Hopelijk houdt hij het drinken nu binnen en knapt hij wat op!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
beterschap voor Gentle, hopelijk knapt hij nu snel weer op! 
Ik werd door Marije geattendeerd op het feit dat Gentle ziek is.
Ben vanmiddag met Dommelsch bij de da geweest. Gisteren niets aan de hand, vanmorgen heel vroeg buiten overgegeven. Om 06.30u in de keuken nog een keer. Berg onverteerd eten van gisteravond, enorm stinken! Wilde niets meer eten, geen stukje kaas, alleen maar liggen. Marije is 2x gaan kijken vanmorgen en toen had ze nog 2x gespuugd. Weer onverteerd eten en weer stinken! Vanuit m'n werk de da gebeld en naar huis gesjeesd. Thuis had ze nog een keer overgegeven.
Bij de da hebben ze haar onderzocht en 3 foto's gemaakt: baarmoeder (mijn grote angst), darmen en maag.
Dommelsch' buik was wel soepel, temp van 38,9. (da vond dat geen verhoging, ik vond het wel wat hoog?)
BMO was het niet, baarmoeder rustig en niet gezwollen, geen vloeiing. Maag zag er ook rustig uit, wel wat geïrriteerde darmen. (En en passant artrose geconstateerd, maar dat even terzijde)
Dommelsch heeft vochtinfuus gehad, antibraakprik en voor morgen nog 2 pillen (dezelfde al dat middel dat jij noemt, even naam kwijt). Da denkt ook aan virus. Wodka heeft nergens last van.
Ze heeft een heel klein beetje kipfilet op (nog geen 100 gram denk ik) en drinkt wel. Sinds prik niet meer gespuugd, maar zelfde verhaal als bij jou: In geval van spugen, meteen contact met da.
Jouw verhaal lezende, vermoed ik toch dat er iets rond waart, al zitten wij niet zo héél vlak bij elkaar.
Maar toch, hart onder de riem vanuit de andere ziekenboeg.
Ben vanmiddag met Dommelsch bij de da geweest. Gisteren niets aan de hand, vanmorgen heel vroeg buiten overgegeven. Om 06.30u in de keuken nog een keer. Berg onverteerd eten van gisteravond, enorm stinken! Wilde niets meer eten, geen stukje kaas, alleen maar liggen. Marije is 2x gaan kijken vanmorgen en toen had ze nog 2x gespuugd. Weer onverteerd eten en weer stinken! Vanuit m'n werk de da gebeld en naar huis gesjeesd. Thuis had ze nog een keer overgegeven.
Bij de da hebben ze haar onderzocht en 3 foto's gemaakt: baarmoeder (mijn grote angst), darmen en maag.
Dommelsch' buik was wel soepel, temp van 38,9. (da vond dat geen verhoging, ik vond het wel wat hoog?)
BMO was het niet, baarmoeder rustig en niet gezwollen, geen vloeiing. Maag zag er ook rustig uit, wel wat geïrriteerde darmen. (En en passant artrose geconstateerd, maar dat even terzijde)
Dommelsch heeft vochtinfuus gehad, antibraakprik en voor morgen nog 2 pillen (dezelfde al dat middel dat jij noemt, even naam kwijt). Da denkt ook aan virus. Wodka heeft nergens last van.
Ze heeft een heel klein beetje kipfilet op (nog geen 100 gram denk ik) en drinkt wel. Sinds prik niet meer gespuugd, maar zelfde verhaal als bij jou: In geval van spugen, meteen contact met da.
Jouw verhaal lezende, vermoed ik toch dat er iets rond waart, al zitten wij niet zo héél vlak bij elkaar.
Maar toch, hart onder de riem vanuit de andere ziekenboeg.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gentle had 38.7
beterschap voor je meisje!
Jij voor je menneke! Het is zo ruk als ze niet lekker zijn.vanaalst schreef: gentle had 38.7
Heeft hij het water tot nu toe binnen weten te houden?
Tjee, zomaar 2,...
Misschien een virus, heel veel beterschap voor Gentle. Ergens was ik toch bang voor een maagtorsie maar gelukkig is dat het niet.
Ook Dommelsch veel beterschap.
Duimen blijven draaien, ik hoop dat ze zich morgen beter voelen alletwee....
Misschien een virus, heel veel beterschap voor Gentle. Ergens was ik toch bang voor een maagtorsie maar gelukkig is dat het niet.
Ook Dommelsch veel beterschap.
Duimen blijven draaien, ik hoop dat ze zich morgen beter voelen alletwee....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die paar slokjes zitten er nog in!!!!
mannetje is moe
mannetje is moe
Is hij er wel bij gaan liggen nu?vanaalst schreef: die paar slokjes zitten er nog in!!!!
mannetje is moe
Slapen is altijd goed.
Bassie was ook heel moe. Hij hield gepureerde pompoen met een beetje gekookt konijnspiervlees wel goed binnen. Pompoen werkt altijd lekker verzachtend. Saartje laat geen ziek-zijn zien maar net als bij Saskia vanochtend al haar eten er onverteerd uit! Sterkte voor alle hondjes en baasjes, hoop dat jullie nachten beter zullen zijn dan die van ons vorige week. Machteloos ben je dan!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geen eten spuugde ie vannacht enkel gal schuim en water..laatste heel de dag...hij mag nu geen eten wilt ie ook niet..morgen maar proberen..
hij ligt nu id
hij ligt nu id
Beterschap voor de Gentle ,hoop dat hij snel weer opknapt
Ook voor de andere zieke honden ,beterschap!
Voor allemaal :

Ook voor de andere zieke honden ,beterschap!
Voor allemaal :
schrikken is dat! Beterschap! Ik heb het vorige week gehad met Prudence. Om half 6 's morgens begon ze te spugen, liters met natuurlijk eerst het eten. Maar Prudence bleef wel hongerig, ze wilde de eerste keren nog wel eten na het overgeven. Maar op het laatst kwam er zelfs water met dezelfde gang uit. Ik heb toen cinababy gegeven (dat helpt dus ook tegen buikkrampen) dit heb ik elk uur gedaan, dit was niet voldoende, later heb ik er nux vomica erbij gegeven en toen eindelijk kwam er rust in haar buikje. Ze heeft de volgende dag nog 1x weer overgegeven, ik ben een paar dagen met Cinababy en Nux vomica aan de gang gebleven totdat ze niet meer misselijk was.
Beterschap met je ventje.
hoe is de nacht daar geweest? Hopelijk is 't virus uitgewerkt en................raken de andere twee niet in de greep van de ziekmaker.

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij drinkt niet......gister die paar slokjes verders niks