Heel veel sterkte en de duimen blijven hier op volle toeren draaien.
thuis!!!!!!! nog veel pijn/foto wondje pag 36
Moderator: Lizzy
- Charlie Angel
- Moderator
Re: beroerd/uitgedroogd/word weer opgenomen
Dit is zo vreselijk zwaar Ellen, je mannetje zo ziek en niet weten wat er aan de hand is. 
Tjee, heb geen idee waar je woont maar nu moet jij met een zieke hond gaan zeulen omdat ze er een zooitje van maken daar. Zo ga je niet met bezorgde mensen om, en met hun dieren.
In Rotterdam is hij vast een stuk beter onder de pannen.
Heel veel sterkte met je ventje, ik blijf duimen en hoop dat het weer goed gaat komen.
In Rotterdam is hij vast een stuk beter onder de pannen.
Heel veel sterkte met je ventje, ik blijf duimen en hoop dat het weer goed gaat komen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Sodeju, daar heb je wat aan zeg, als baasje van een zieke hond, zo'n reactie vanuit de kliniek waar je dierbare snoekie ligt. Groot gelijk dat je hem daar weghaalt!
Sterkte met alles, ik blijf duimen en kaarsjes opsteken!
Sterkte met alles, ik blijf duimen en kaarsjes opsteken!
Ik hoop dat ze er in R'dam snel achterkomen wat het is !!! En ik blijf natuurlijk duimen !!!!!!
-
Do
vrezelijk als je niet weet wat er aan de hand is
heel veel sterkte
heel veel sterkte
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oke..het volgende...met de status van gentle doen ze dus in rotterdam niet meer als wat ze hier doen..
excusses hebben ze aangeboden voor de lakse reactie van tussen de middag.....en dat ze hem gisteren toch naar huis hebben laten gaan
hij krijgt breed spectrum ab via het infuus en natuurlijk zn vocht...inmiddels weer een injectie tegen de misselijkheid en krijgt nu ook pijnstilling......net een stukje met hem gelopen en geen diarree....een heel klein beetje geplast...
we zijn zn behandeling stap voor stap na gegaan en besproken....waar ik mn vraagtekens en bezorgd voor was hebben we uitvoerig besproken...ook eventueel maagkanteling, darmverstopping, vergiftiging ed bloedonderzoek nagegaan.....
ook in rotterdam leggen ze hem aan het infuus voor 24 uur.....
tja weet je....dan kan ie beter hier zijn zodat ik geen vervoer moet regelen om bij hem te komen.....ze hebben me wat gerust gesteld....ik heb met hem geknuffeld en dat ga ik zo weer doen.....ik mag erbij wanneer ik wil.......neem straks wat lekkers mee en ben nog aan t verzinnen wat te geven kwa drinken...want helaas dat doet ie nog steeds niet.....wel als ik hem zeg van wil je een snoepje dan schieten zn oren omhoog maar moet het niet...
excusses hebben ze aangeboden voor de lakse reactie van tussen de middag.....en dat ze hem gisteren toch naar huis hebben laten gaan
hij krijgt breed spectrum ab via het infuus en natuurlijk zn vocht...inmiddels weer een injectie tegen de misselijkheid en krijgt nu ook pijnstilling......net een stukje met hem gelopen en geen diarree....een heel klein beetje geplast...
we zijn zn behandeling stap voor stap na gegaan en besproken....waar ik mn vraagtekens en bezorgd voor was hebben we uitvoerig besproken...ook eventueel maagkanteling, darmverstopping, vergiftiging ed bloedonderzoek nagegaan.....
ook in rotterdam leggen ze hem aan het infuus voor 24 uur.....
tja weet je....dan kan ie beter hier zijn zodat ik geen vervoer moet regelen om bij hem te komen.....ze hebben me wat gerust gesteld....ik heb met hem geknuffeld en dat ga ik zo weer doen.....ik mag erbij wanneer ik wil.......neem straks wat lekkers mee en ben nog aan t verzinnen wat te geven kwa drinken...want helaas dat doet ie nog steeds niet.....wel als ik hem zeg van wil je een snoepje dan schieten zn oren omhoog maar moet het niet...
Och, sterkte hoor. Wil hij misschien bouillon drinken?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Zolang hij misselijk blijft zal hij niet gaan drinken. Ik zou hem dan ook niet 'lastig' gaan vallen met van alles en nog wat. Dat ruikt waarschijnlijk ook lekker en of sterk en ook daar kan hij weer misselijk van worden. Als de oorzaak gevonden wordt en de oplossing er is dan zal hij vanzelf weer gaan drinken. Voor nu krijgt hij genoeg via het infuus
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
je heb gelijk.....neem niks mee
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Och jeetje wat een zorgen om Gentle 
Fijn dat ze nu toch wat beter naar je luisteren en de dingen bespreekbaar maken.
Sterkte en we duimen voor jullie.
Groetjes Rian
Fijn dat ze nu toch wat beter naar je luisteren en de dingen bespreekbaar maken.
Sterkte en we duimen voor jullie.
Groetjes Rian
En anders geitenmelk misschien? Desnoods met wat honing erdoor. Melk is ook prettig voor maagzuur....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zou hem ook laten waar hij is. Dat gesjouw als je je zo ziek voelt is ook niet fijn. Hier al spierpijn maar we draaien gewoon door met de duimpjes. Kom op Gentle!
Knap knudde allemaal!