Re: Wat heb je enzovoort....deel 350

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Bernie schreef: Wat gaaf Els! Zelfs de Oranjes wikkelt Flow om haar mooie pootje. :-*

Hier vanmiddag een super middag gehad, dat hadden we echt even nodig.
We hadden bedrijfsfeestje van Ed's werk. We hebben wie is de mol gedaan, zo gaaf! We moesten 2 keer een formulier invullen met vragen over de mol en wie we dachten dat het was en zowaar was mijn tweede gok goed. Ed's baas zat bij mij in de groep en die was er van overtuigd dat ik het was. Niet dus. :biggrin2:
Heerlijk door Blokzijl heen om de opdrachten uit te voeren in meerdere groepen, die tegen elkaar strijden en dan dus per groep een mol. Aansluitend nog een hapje eten en nu weer thuis. Knie omhoog en bijkomen.

Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
Klinkt als een geslaagd bedrijfsfeestje! Leuk! En super dat Charlie er ook goed op gereageerd heeft.  :-*
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Bernie schreef: Wat gaaf Els! Zelfs de Oranjes wikkelt Flow om haar mooie pootje. :-*

Hier vanmiddag een super middag gehad, dat hadden we echt even nodig.
We hadden bedrijfsfeestje van Ed's werk. We hebben wie is de mol gedaan, zo gaaf! We moesten 2 keer een formulier invullen met vragen over de mol en wie we dachten dat het was en zowaar was mijn tweede gok goed. Ed's baas zat bij mij in de groep en die was er van overtuigd dat ik het was. Niet dus. :biggrin2:
Heerlijk door Blokzijl heen om de opdrachten uit te voeren in meerdere groepen, die tegen elkaar strijden en dan dus per groep een mol. Aansluitend nog een hapje eten en nu weer thuis. Knie omhoog en bijkomen.

Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
Klinkt leuk!

Ik heb trouwens best zin in nieuwe foto's van de poedel. Ik zie hem veel te weinig voorbij komen.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ja, het was een erg geslaagd feestje. Dit soort doe feestjes zijn altijd erg leuk, je ziet mensen weer eens van een andere kant.

Super van Charlie he! het valt mij echt alles mee hoe hij het doet sinds hij alleen is, daar ben ik best wel even bang voor geweest. Maar ik ben trots op hem. :-*

Koekje, hier loopt hij regelmatig voorbij hoor. :biggrin2:
Maar mijn camera laad niet meer op, dus foto's maken lukt niet zo. :-\
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
neeeeeeeeee, dat meen je niet :o :o :o :o :o :o Cool zeg, lijkt me echt gaaf om haar op zo'n spontane manier ook te ontmoeten........ jammer dat je geen feauteau's heb, ging nu nooit meer zonder fototoestel de duinen in :D
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
Heeft ze het wel eerst netjes gevraagd, of ze Flow mocht aaien?  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

*Natasja* schreef: Heeft ze het wel eerst netjes gevraagd, of ze Flow mocht aaien?  :biggrin2:
;D ;D ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Zo, kraak, piep, steun uit bed gekomen. Keelpijn/algehele misère is nog steeds niet over.
Vandaag ga ik een beren-proof hek in de tuin maken  8) heb er zin an, ik hou van dat soort klussen. Gisteren al lekker naar de bouwmarkt geweest voor het materiaal, heerlijk hout en ijzerwaren kijken :P

Decoupeer ligt klaar, accutol op de oplader, zonnetje check! Nu eerst ff thee met veel honing om op te starten, dan een bakje koffie, en gaan!  :D
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Dian schreef: neeeeeeeeee, dat meen je niet :o :o :o :o :o :o Cool zeg, lijkt me echt gaaf om haar op zo'n spontane manier ook te ontmoeten........ jammer dat je geen feauteau's heb, ging nu nooit meer zonder fototoestel de duinen in :D
Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
Pluto
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pluto »

Els en Max schreef: Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
Prinsessen onder elkaar gaat meestal wel goed toch?

:biggrin2: :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

"Even aaien wellicht?"  :biggrin2:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Els en Max schreef: Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
kan ik me wel voorstellen. Dit zijn van die momenten die je opslaat in je geheugen en daar koestert. Is ook niet vast te leggen op een foto......... :-* :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

pluto schreef: Deurne Kermis, is er nog tot en met dinsdag, puppy en puppy-broeren oppas is om de hoek!
Bietje ver weg  ;D
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Zo weten we gelijk weer waarom de action zo goedkoop is.....
Had 2 lijsten gekocht waar 12 foto's van 10 bij 15 cm in passen (volgens de verpakking). Heb ik nu 24 foto's bewerkt en af laten drukken, is het bij benadering eerder 9 bij 14.  >:( Grrrr en ik had de foto's zo bewerkt dat de honden er precies opstaan, nu heb ik dus halve oren.  >:(
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 350

Bericht door EliScooby »

*Dorothea* schreef: Zo weten we gelijk weer waarom de action zo goedkoop is.....
Had 2 lijsten gekocht waar 12 foto's van 10 bij 15 cm in passen (volgens de verpakking). Heb ik nu 24 foto's bewerkt en af laten drukken, is het bij benadering eerder 9 bij 14.  >:( Grrrr en ik had de foto's zo bewerkt dat de honden er precies opstaan, nu heb ik dus halve oren.  >:(
Hahaha, sorry voor het lachen, maar veel spul bij de Action is net niet wat je ervan verwacht...
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Mien 3-tal schreef: Hahaha, sorry voor het lachen, maar veel spul bij de Action is net niet wat je ervan verwacht...
Nou het valt me nog niet eens tegen nu alles er in zit...

Afbeelding

Gesloten