Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Miskopen van de Action
Ik haal er altijd de diepvrieszakken..ze hebben daar van die 4ltr zakken..ideaal voor karkassen 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
is het ook niet een hoop opgekocht spul van bedrijven die op de fles zijn?Angelique schreef: Alles zelf met containers vol aan laten rukken uit China, geen tussenhandel en ervan uitgaan dat 1000 x 1 euro verdienen meer oplevert dan 10 x 10 euro.
ik zal eens even kijken waar de gedroogde kipfilet vandaan komt,
o helemaal uit Duiven!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja diepvrieszakken die koop ik daar ook altijdTMG1961 schreef: Ik haal er altijd de diepvrieszakken..ze hebben daar van die 4ltr zakken..ideaal voor karkassen![]()
Dan heb ik van mijn eerste en enige bezoekje vast een verkeerde indruk gekregen. Zal er vast nog wel eens eentje tegen komen en dan ga ik er eens grondiger neuzen. Toen vond ik het vooral een grote berg rommeltjes.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Die benchdekens vind ik ook heel fijn.
O wacht het ging over miskopen.
O wacht het ging over miskopen.
Ik koop gewoon niet zo veel 8) Maar heb wel een en ander daar gekocht, glazen, doekies , goedkope muurschilderijen, het fleurt toch op. etc En natuurlijk regelmatig diepvrieszakjes 
Oja het behang was zwaar kl*te om mee te werken
Oja het behang was zwaar kl*te om mee te werken
wel dan de rode, want de zwarte op rol voldoen aan de topictitel.keetje schreef: Krabpalen voor de katten. Prima spul voor een prima prijs. Hondepoepzakjes, met een lekker luchtje.![]()
Bij die zwarte scheurt de bodem van het zakje kapot als je ze losscheurt van de rol.
het gevolg laat zich raden
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ooww haha, die kan ik dan ook toevoegen aan de rij van miskopen. Had ze nog niet gebruikt wel al gekocht.nova schreef: wel dan de rode, want de zwarte op rol voldoen aan de topictitel.
Bij die zwarte scheurt de bodem van het zakje kapot als je ze losscheurt van de rol.
het gevolg laat zich raden![]()
je lunt altijd een poging wagen*Dorothea* schreef: ooww haha, die kan ik dan ook toevoegen aan de rij van miskopen. Had ze nog niet gebruikt wel al gekocht.
Ander euvel bij die rolletjes: s'avonds zie je niet eens de naad waar je zou kunnen proberen om een geslaagde scheurpoging te wagen.
Ik ga in de toekomst ook voor de rode zakjes
Kerstballen van de Action. Daar heb je nu toch helemaal niets aan. 
-
fem fatale
- 5-sterren

Ik ben het toch een beetje jammer te vinden dat er geen Action in mijn buurt is.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik krijg bijna zin om een poepzakjes topic te openen. 
ik heb nu hele mooie roze 8)
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Misser vorig jaar in december: de waxinelichtjes blijken een fractie van een mm groter te zijn dan de meeste andere en passen niet in sommige waxinelichtjeshouders.
Dit ging om de lichtjes met een brand-duur van 4 uur.
Ik heb ze nu met een brand-duur van 6 uur; die passen weer wel maar zijn toch net nog wat groter in diameter.
Verder is het toch een beetje "alle waar naar z'n geld" maar goed; ik vind dat het voor dit geld prima spul is ;-)
Suzanne
Dit ging om de lichtjes met een brand-duur van 4 uur.
Ik heb ze nu met een brand-duur van 6 uur; die passen weer wel maar zijn toch net nog wat groter in diameter.
Verder is het toch een beetje "alle waar naar z'n geld" maar goed; ik vind dat het voor dit geld prima spul is ;-)
Suzanne
Poepzakjes zijn hier in Brunssum gratiskeetje schreef: Hondepoepzakjes, met een lekker luchtje.![]()
*Dorothea* schreef: Ik krijg bijna zin om een poepzakjes topic te openen.
Wat hip en sjiek