Hoe eet mijn hond 2005
Moderator: Lizzy
Re:Hoe eet mijn hond 2005
Volledig kvv, want alleen af en toe een nek tussendoor reken ik niet echt tot barf.
Gitte krijgt momenteel 5 dagen Carnibest en 2 dagen Barf. In de toekomst zal het aantal Barf-dagen wel uitgebreid worden, maar het zal altijd wel in combinatie met kvv blijven (vind ikzelf wel zo gemakkelijk
).
Het is trouwens wel elke keer weer genieten om te zien hoe ze een portie ribben soldaat maakt, of vakkundig een eitje kraakt 8)
.
Het is trouwens wel elke keer weer genieten om te zien hoe ze een portie ribben soldaat maakt, of vakkundig een eitje kraakt 8)
-
yalla
Goed idee Sylvia! Mijn honden eten inmiddels alweer anders dan toen Paul de poll begon en je kunt maar één keer invullen.sylvia schreef: Omdat Paul er nog niet is open ik een editie 2005 van zijn voedingspoll .
Dus wat eten de honden van Barfplaats (23-02 ) in 2005
Helemaal over op BARF.
Voor de drukke ochtenden zal er altijd KVV in de vriezer liggen maar ik schat zo in dat er weinig gebruik van gemaakt gaat worden.
Voor de drukke ochtenden zal er altijd KVV in de vriezer liggen maar ik schat zo in dat er weinig gebruik van gemaakt gaat worden.
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
KVV (Duck) en Barf. 
5 dagen kvv en 2 dagen barf, dat laatste zal in de toekomst waarschijnlijk vaker worden.
-
Jacqueline74
- 5-sterren

4 dagen kvv en 3 dagen barf
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Allemaal in ieder geval per dag 50% Carnibest en de rest brok

Teven, die gedekt worden 100% Carnibest
Jonge honden tot ca. 13 maanden 100% Carnibest (met heel af en toe een brokkenmaaltijd tussendoor). Daarna wat ik denk, dat nodig is, maar in ieder geval minmaal 50% Carnibest ......
Verder krijgen ze 1x per week kippennekken, elke dag vuile pens, 2x per week een rauw ei, 1x per week een bot, 1x per week karnemelk, kwark, biogarde of yoghurt.
Teven, die gedekt worden 100% Carnibest
Jonge honden tot ca. 13 maanden 100% Carnibest (met heel af en toe een brokkenmaaltijd tussendoor). Daarna wat ik denk, dat nodig is, maar in ieder geval minmaal 50% Carnibest ......
Verder krijgen ze 1x per week kippennekken, elke dag vuile pens, 2x per week een rauw ei, 1x per week een bot, 1x per week karnemelk, kwark, biogarde of yoghurt.
Jammergenoeg s'morgens nog Cb en s'avonds volledig barf,aankomende week is mijn vriezer leeg met de eendkarkassen die ze weigeren...
Dan gaat mijn man een nieuwe voorraad barf halen
Even nog het menu aanpassen....
En dan....wordt het helemaal smullen

Dan gaat mijn man een nieuwe voorraad barf halen
Even nog het menu aanpassen....
En dan....wordt het helemaal smullen
sinds kort voer ik volgens het barf systeem.
vergeten jullie bovenin ook niet te stemmen 
volledig BARF (naar alle tevredenheid)