Is er iemand die ook graag paardenvlees via Ramses wil op 8-6-2013 ?
Ik zou heel graag 5 kilo willen maar het gaat alleen maar per 10 kilo, is er iemand die ook 5 kilo wil hebben en met mij wil delen
Monique77 schreef:
Is er iemand die ook graag paardenvlees via Ramses wil op 8-6-2013 ?
Ik zou heel graag 5 kilo willen maar het gaat alleen maar per 10 kilo, is er iemand die ook 5 kilo wil hebben en met mij wil delen
Ik ben beginner en meld me aan. Ik woon ik Rijswijk bij Den Haag en heb wel interesse in alles wat EKO is. Ik zag dat hier regelmatig bestellingen worden gedaan bij Degomeat en ik hoop de volgende keer eens iets te kunnen meebestellen.
Nancy73 schreef:
Ik ben beginner en meld me aan. Ik woon ik Rijswijk bij Den Haag en heb wel interesse in alles wat EKO is. Ik zag dat hier regelmatig bestellingen worden gedaan bij Degomeat en ik hoop de volgende keer eens iets te kunnen meebestellen.
Eerstvolgende bestelling bij Degomeat via Cindy de Wolf hier op het forum.. op of voor 13 juni bestellen. Levering 20 juni.
Hoihoi
Wij zijn pas kort bezig met BARF, paar maanden nu. Hebben een boxer van 1,5 jaar.
We komen uit Rotterdam Alexander (Oosterflank) en zouden graag gezamenlijk een bestelling plaatsen (vanwege minimale bestelhoeveelheden etc).
Wij bestellen altijd bij Degomeat. Over 2-3 weken gaan we weer bestellen.
Iemand interesse om samen te bestellen? Kan gewoon afgeleverd worden bij ons thuis.
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer wat spiervlees kan gebruiken!
Als er dan nog iemand is die een doos lama, hert en duif met me wilt delen ben ik helemaal blij!
Joyce1985 schreef:
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer wat spiervlees kan gebruiken!
Als er dan nog iemand is die een doos lama, hert en duif met me wilt delen ben ik helemaal blij!