Boekmaag
Moderator: Lizzy
Boekmaag
Op de site van farmfood staat dat dat nogal laxerend is? Klopt dat, of is het vergelijkbaar met pens?
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Re: Boekmaag
Ik geef afwisselend boekmaag en pens, en eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Volgens mij is qua voedingswaarde boekmaag ongeveer gelijk aan pens, alleen zijn de etensresten nòg meer verteerd.
Volgens mij is qua voedingswaarde boekmaag ongeveer gelijk aan pens, alleen zijn de etensresten nòg meer verteerd.
hier geen probleem mee gehad , alleen doordat ik wat vulling ( ongeveer 1/5e van de maaltijd) had meegevoerd hebben ze de dag erna 2 tot 3x gepoept 
Hier gaf ik het gewoon als zijnde pens (dus gewoon een pakket van een kilo incl inhoud) maar daar gaan ze wel mega van poepen 
Wel gewoon mooie keutels trouwens, maar wel véél !
Wel gewoon mooie keutels trouwens, maar wel véél !
Hier geen enkel probleem mee gehad. Ik heb het gewoon zoals ik pens voer gevoerd qua hoeveelheden.
Sinds een jaar voer ik hier ook regelmatig boekmaag. Van alles wat ik ze voer (ik barf) vinden ze dat het allerlekkerst
.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Kees.
Kees.
Kees schreef: Sinds een jaar voer ik hier ook regelmatig boekmaag. Van alles wat ik ze voer (ik barf) vinden ze dat het allerlekkerst.
Kees.
Dat zal vast de zalige geur zijn
Ja hier ook twee fans van boekmaag 
Alleen... geef het ergens buiten.. of in de badkamer.. want eh.. je kan het zo lekker uitschudden
Alleen... geef het ergens buiten.. of in de badkamer.. want eh.. je kan het zo lekker uitschudden
Vivianneb schreef: Ja hier ook twee fans van boekmaag
Alleen... geef het ergens buiten.. of in de badkamer.. want eh.. je kan het zo lekker uitschudden![]()
Je moet niet alles verklappen , flauwerik
Oh oops.. ik ben ook veel te eerlijk en impulsief he 
Ik denk dat een hond die alleen brokken krijgt en nooit geen vers... dat die inderdaad flink aan de dunne gaat van boekmaag... maar diezelfde hond zal van pens ook flink aan de dunne gaan...
Hier geen problemen mee.
Hier geen problemen mee.