Degomeat mixen kat
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Degomeat mixen kat
Heb je dan die paardenmiddel van NRV? Of een andere? Ik ben zelf ook aan t kijken om een paar gemalen producten te bestellen voor de kat. Lees dus nog steeds aandachtig mee met je ervaringen...
Ja dit is de paardenmix gemalen NRV . Ik heb alles enkelvoudig zonder premix.Nina013 schreef: Heb je dan die paardenmiddel van NRV? Of een andere? Ik ben zelf ook aan t kijken om een paar gemalen producten te bestellen voor de kat. Lees dus nog steeds aandachtig mee met je ervaringen...
Ik had nog een rol haas NRV liggen, die heb net in stukjes gezaagd en portie voor de kat uit de vriezer gehouden. Ben benieuwd wat ze er van vind morgen 
Ik heb vrijdag een levering binnengekregen en ben nu aan het testen. De Parelhoen gaat er prima in bij mijn negental (eerlijk gezegd weet ik niet meer of dat compleet of enkelvoudig is). Vanavond staat iets van Cats Nature op het programma en Paard ligt te ontdooien.
-
Martine-Tom
Hier zijn ze zaterdag gekomen, konijn ging er prima in. Morgen parelhoen 
-
Annelies78
- 1-ster

Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd 
Een aantal producten worden vernieuwd vanwege het te hoge botpercentage. Voor katten kun je beter de beefmix rund en beefmix vis nemen. Andere producten kunnen minder geschikt voor katten.
Ze hebben een hele selectie voor katten......zijn die niet geschikt dan ????
Een aantal producten worden vernieuwd vanwege het te hoge botpercentage. Voor katten kun je beter de beefmix rund en beefmix vis nemen. Andere producten kunnen minder geschikt voor katten.
Ja dat is vreemd , ik bestelde het juist daar omdat ze zoveel keus voor de katten hebben [ de honden eten het ook hoor] ik zal het in de gaten gaan hoeden , wat er verandert en anders ff mailtje voor ik weer bestel.Annelies78 schreef: Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd
-
Martine-Tom
Ik heb er hier 2 die gelukkig meer bot nodig hebben. Als ik te laag ga zitten krijgen ze plakpoep, en de hond heeft juist weer een wat lager percentage nodig, heel handig want nu eten ze dus gewoon allemaal hetzelfde.Annelies78 schreef: Ik had van de week gemaild naar ze omdat ik de lam en geit mixen niet meer kon vinden....vond het antwoord een beetje vreemd
Ik heb kalkoen, eend, kip, parelhoen en konijn besteld en ze lusten ze gelukkig allemaal
-
Annelies78
- 1-ster

Ik heb ook gewoon mijn bestelling gedaan hoor (proefje met van alles wat)
maar vond het wel een vreemde mail.
maar vond het wel een vreemde mail.
Ik heb eens van Henk gehoord dat er katten zijn die de premix vies vinden. Misschien dat hij deze versies daarom als minder voor katten geschikt ziet.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
De Catsnature kvv van Degomeat is met vlag & wimpel geslaagd voor de smaaktest wat mijn kritische Sanne betreft: zonder twijfelen of mutsen zo het schoteltje leeg! Ik stel in principe zelf samen, maar dit is voor ons een prachtige voor situaties waarin kvv handiger is
We hebben de hert/bosduif (met lamsorgaan) en de paard (met kalkoen, konijnorgaan en eendagskuikens) geprobeerd. In de roos!
We hebben de hert/bosduif (met lamsorgaan) en de paard (met kalkoen, konijnorgaan en eendagskuikens) geprobeerd. In de roos!
Mij valt ook op dat het kieskeurige tuig best veel smaken erg lekker vindt. Ik ga in elk geval de Parelhoen, Konijnmix en Bibi blijvend invoeren. Kwartel daarentegen vonden ze niet te vr*ten, daar heb ik de helft van weg kunnen gooien. Ook bosduif was het niet helemaal. Tja, kwartel en bosduif zijn natuurlijk ook heeeeeel anders dan Parelhoen (zucht).
-
Annelies78
- 1-ster

Ik krijg vandaag mij test bestelling binnen , iets van 8 of 9 verschillende smaken en dan maar kijken wat ze lekker vind 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk! Ik ben benieuwd!
Dat waren die zeker van mijkoekje schreef: Ik heb eens van Henk gehoord dat er katten zijn die de premix vies vinden. Misschien dat hij deze versies daarom als minder voor katten geschikt ziet.