Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Voor de mensen met een moestuin. Deel 2
Hij overwoekert hier heel de rotstuin maar heb altijd mn twijfels gehad omdat de kippen t links laten liggen...
Ben mijn zaai bakje een beetje vergeten....hopelijk was ik nog op tijd met de redding en knapt het nog op.
Buiten doet alles het prima! 8)
Buiten doet alles het prima! 8)
De wilde bosaardbeitjes hebben meestal niet veel smaak. Ik trek ze gewoon uit want ze groeien hier ook massaal.
Mijn paksoi is doorgeschoten, jammer.
Sla groeit erg traag. Ga die opnieuw zaaien
Sla groeit erg traag. Ga die opnieuw zaaien
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn paksoi doet het goed. Wel van plantjes, niet zelf gezaaid. Volgende week ga ik em eten. Tips zijn welkom.
Wassen, uitlekken, dan snijden en roerbakken met wat gehakt en pittige kruiden en knoflook en eten met rijsthannabelgje schreef: Mijn paksoi doet het goed. Wel van plantjes, niet zelf gezaaid. Volgende week ga ik em eten. Tips zijn welkom.
Mijn paksoi deed het ook goed, tot hij dus doorschoot.
Mooi laten staan en de zaden oogstenNadia schreef: Mijn paksoi deed het ook goed, tot hij dus doorschoot.
Kipfilet marineren in ketjap en knoflook. Bakken en uit de pan. In de pan reepjes rode paprika, dan paksoi, op t laatst kip er weer bij en noedels. Heel kort lente ui mee verwarmen. Beetje chilisaus erbij, heerlijk!hannabelgje schreef: Mijn paksoi doet het goed. Wel van plantjes, niet zelf gezaaid. Volgende week ga ik em eten. Tips zijn welkom.
Te laat.. Hij ligt al in de groencontainer.. Heb zojuist vanalles nieuw gezaaid. Lig nu weer heerlijk in de zonNynke schreef: Mooi laten staan en de zaden oogsten![]()
![]()
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb ook een moestuin(tje) HOERA
Er staat nu biologische artisjok in, blauwe bes en ik heb gisteren rucola gezaaid. Vandaag even worteltjeszaad halen en dan kunnen die ook de grond in.
De artisjok had al luis dus ik heb ook meteen larven van lievenheersbeest besteld en die komen morgen. Kunnen zij die luizen lekker oppeuzelen
Er staat nu biologische artisjok in, blauwe bes en ik heb gisteren rucola gezaaid. Vandaag even worteltjeszaad halen en dan kunnen die ook de grond in.
De artisjok had al luis dus ik heb ook meteen larven van lievenheersbeest besteld en die komen morgen. Kunnen zij die luizen lekker oppeuzelen
Die rucola he.. Daar kun je van blijven eten..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nadia moet kipjes volgens mij. Die kunnen dan fijn alles opeten uit de groententuin wat niet meer geschikt is voor ons.
Is ook de planning dat hier tzt een paar kipjes komen.. Maar eerst moet de tuin onder handen genomen worden. Of was het een sarcastische opmerking dat mijn tuin mislukt :p
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nee ik heb nu zijdehoenderkuikens die ik je probeer aan te smeren.