natuurlijk vlooienmiddel
Moderator: Lizzy
-
judith1967
- 5-sterren

Re: natuurlijk vlooienmiddel
Oke beiden dank voor het antwoord
Weten jullie dan ook nog of het ook in een winkel te koop s of enkel via die link?
Weten jullie dan ook nog of het ook in een winkel te koop s of enkel via die link?
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

ik heb het via de link van de baroen gekochtjudith1967 schreef: Oke beiden dank voor het antwoord
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

mijn dieren hebben ook geen vlooien en dat wil ik graag zo houdenLazy Garfield schreef: Tegen wormen twee keer per jaar een maand 1 theelepeltje door het eten, tegen vlooien wrijf je het in de vacht.
Maar mijn hondje heeft geen vlooien dus nog nooit gedaan.
ook in het strooisel en legnest van het kippenhok en in het badzand van de chinchilla's
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Nee ik wrijf het in de vacht alleen als ze vlooien heeft.lauraV schreef: ik neem aan dat je het alleen voert als je weet dat ie vlooien heeft?
Door het voer is tegen de wormen.
-
judith1967
- 5-sterren

Gaat die vacht daardoor niet stroef aanvoelen??
Beter dan vlooien hebben natuurlijk

Beter dan vlooien hebben natuurlijk
bedoelde ook wormenLazy Garfield schreef: Nee ik wrijf het in de vacht alleen als ze vlooien heeft.
Door het voer is tegen de wormen.
maar doe jij dan preventief ontwormen 2x per jaar?
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

voorheen deed ik braaf ontwormen maar sinds ik op bp zit doe ik dat niet zo maar meer.....Dwarrel doet nu een jaar mee aan het onderzoek van Utrecht en heeft nog nooit wormeitjes gehad en is al heel lang niet meer ontwormdlauraV schreef:
bedoelde ook wormen
maar doe jij dan preventief ontwormen 2x per jaar?
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

n beetje wel maar dat is zo weer weg...ik neem wat in m'n handen...gooi deze weer leeg en wat er aan m'n handen blijft "kleven" wrijf ik door de vachtjudith1967 schreef: Gaat die vacht daardoor niet stroef aanvoelen??
Beter dan vlooien hebben natuurlijk![]()
![]()
-
Martine-Tom
Een vriendinnetje van Tom is bijna bezweken aan Tea Tree olie*Dorothea* schreef: ja maar van standaardvlooienmiddel vallen ze toch ook niet allemaal om? en dat is dan wel gif...
ik heb trouwens één keer een hond gezien die helemaal suf was van de tea tree dus het kan zeker.
Ze hadden het in de vacht gesmeerd en in de avond is ze apatisch geworden, smorgens was ze niet meer aanspreekbaar, gelijk naar de da waar ze 3 dagen is geweest....
-
judith1967
- 5-sterren

flodder en dwarrel schreef: n beetje wel maar dat is zo weer weg...ik neem wat in m'n handen...gooi deze weer leeg en wat er aan m'n handen blijft "kleven" wrijf ik door de vacht
Dankjewel voor je antwoord,Connie!!
Heb nu nog de spray van de Action hier staan,kijken of die goed werkt,en anders ga ik ook aan de aarde,nouja mijn hond dan!!
Daar heb ik er ook 2 van , en de Espree doet niet wat ik ervan verwachtte . Jij doet het door het voer en in de vacht ? Dan ga ik dit proberen , mocht dat toch niet het gewenste resultaat hebben toch maar weer stronghold want ik kan hier echt niet 1 vlo hebben met hun . Kan je dit ook bij katten gebruiken eigenlijk ?flodder en dwarrel schreef: mijn dieren hebben ook geen vlooien en dat wil ik graag zo houdenik gebruik het preventief daar ik een hond met vlooienallergie heb
ook in het strooisel en legnest van het kippenhok en in het badzand van de chinchilla's
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

tegen vlooien alleen door de vacht en ik gebruik het ook bij de kattenSigbrid schreef: Daar heb ik er ook 2 van , en de Espree doet niet wat ik ervan verwachtte . Jij doet het door het voer en in de vacht ? Dan ga ik dit proberen , mocht dat toch niet het gewenste resultaat hebben toch maar weer stronghold want ik kan hier echt niet 1 vlo hebben met hun . Kan je dit ook bij katten gebruiken eigenlijk ?
t is heel fijn poeder...beetje in je handen nemen...handen weer leeggooien in het emmertje en wat aan je handen blijft "kleven" door de vacht wrijven
je kunt het ook op de ligplaatsen "strooien"
Oke thanx ik ga dit proberen !
Voor ik de verkeerde bestel moet ik dan de diatomeeenaarde puur of de diatomeeenaarde diatom hebben of maakt het niet uit ?flodder en dwarrel schreef: tegen vlooien alleen door de vacht en ik gebruik het ook bij de katten
t is heel fijn poeder...beetje in je handen nemen...handen weer leeggooien in het emmertje en wat aan je handen blijft "kleven" door de vacht wrijven
je kunt het ook op de ligplaatsen "strooien"
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Deze moet je hebben:Sigbrid schreef: Voor ik de verkeerde bestel moet ik dan de diatomeeenaarde puur of de diatomeeenaarde diatom hebben of maakt het niet uit ?
http://www.baroen.nl/index.php/winkel/v ... ilo-detail