thuis!!!!!!! nog veel pijn/foto wondje pag 36
Moderator: Lizzy
Re: thuis!!!!!!! nog veel pijn/foto wondje pag 36
Valt allemaal niet mee... hopelijk vanavond al wat beter en dan morgen een topdag....

Baaldagen mogen er zijn, als het gemiddelde maar gestaag omhoog gaat.
voor je mannetje. 
Hopelijk ben je wat gerust gesteld. Maar uit ervaring weet ik dat je als baasje nog steeds héééééél waakzaam blijft en bij 't minste negatieve gedachten krijgt.
voor jullie
Ik telde bij Berre altijd minimum een week vooraleer hij weer een beetje normaal ging eten en poepen (maar hij heeft 't nooit zo heftig gehad dat hij ook uitdrogingsverschijnselen had.) dan was 't ook nog wel 's een mindere dag met minder eten en losser poepen maar dat bleef geen dagen aan een stuk meer duren.
Ik telde bij Berre altijd minimum een week vooraleer hij weer een beetje normaal ging eten en poepen (maar hij heeft 't nooit zo heftig gehad dat hij ook uitdrogingsverschijnselen had.) dan was 't ook nog wel 's een mindere dag met minder eten en losser poepen maar dat bleef geen dagen aan een stuk meer duren.
Hm dit wilde ik niet lezen... kom op Gentle, ff een dippie maar nu weer volop ertegen aan man!
Je kan het!
Je kan het!
Hoe gaat 't vandaag?
Hoop dat het inmiddels weer iets beter gaat met t mannetje 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vandaag heeft ie een goede dag!!
vanmorgen maakte die een spelbuiging naar zimba..niet slim jankte ff tja hij moet niet denken dat ie weer boven jan is!! eet drinkt goed...nog wel veel bloed bij de ontlasting
da belde nog hoe t ging...waarschuwde wel dat dit een goede dag zou zijn maar er nog mindere kunnen volgen....maar deze dag hebben we maar mooi!!
vanmorgen maakte die een spelbuiging naar zimba..niet slim jankte ff tja hij moet niet denken dat ie weer boven jan is!! eet drinkt goed...nog wel veel bloed bij de ontlasting
da belde nog hoe t ging...waarschuwde wel dat dit een goede dag zou zijn maar er nog mindere kunnen volgen....maar deze dag hebben we maar mooi!!
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 06 jun 2013, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
En zo is het!
En da's de goeie instelling.vanaalst schreef:
Meer dan je nu doet kun je volgens mij ook niet. En ja, helaas kost het tijd, en het is als hondeneigenaar verschrikkelijk om te zien dat je dier pijn heeft maar je kunt er niet zoveel aan doen.
Hou vol (onnodig om te zeggen natuurlijk
Wat erg Ellen, dat het toch weerslechter ging. Fijne dat hij vandaag zo'n goede dag had. Ik duim voor jullie dat er alleen nog maar goefe dagen komen en dat het mannetje snel herstelt.
Fijn, weer een goede dag....we duimen hier ook door voor meer goeden.
Heeft hij toch geluisterd naar de DA 
En ik hoop dat "t ten huize Gentle een relax-dag gaat worden. 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
t is duidelijk 2 stappen vooruit en weer 1 terug....begin van vandaag is slecht
Hè bah, maar nu weet je gelukkig dat het erbij hoort !