Graag gedaan, dat vindt ik ook het fijne, dat je van elkaar's ervaringen kan leren, en dat er hier veel kennis aanwezig is qua dierenartsen.
Die weten net wat meer inside feiten.
Ik duim voor je meiske en ze komt gewoon weer lekker thuis en knapt op.
Tumor
Moderator: Lizzy
Re: Tumor
Update;
Gisteren is Faye geopereerd. In overleg tumor, twee tepels en klierweefsel laten verwijderen.
De operatie is goed verlopen, ik mocht tot en met intuberen bij haar zijn
.
Ze is weer thuis
, gelukkig! en met de nodige rust, toezicht en liefde is ze er hopelijk weer snel bovenop.
Nogmaals dank voor jullie hulp en medeleven !
Gisteren is Faye geopereerd. In overleg tumor, twee tepels en klierweefsel laten verwijderen.
De operatie is goed verlopen, ik mocht tot en met intuberen bij haar zijn
Ze is weer thuis
Nogmaals dank voor jullie hulp en medeleven !
Ik lees dit nu pas.
Ik heb net afgelopen maandag bij Umai hetzelfde laten doen. Ze had een tumortje van ongeveer 1cm en twee hele kleine in een melkklierpakket zitten. Weg laten halen, op laten sturen en gesteriliseerd. Ze kunnen terugkomen omdat ze laat gesteriliseerd is, ze is nu 4. Maar dat houd ik goed in de gaten.
Ik heb net afgelopen maandag bij Umai hetzelfde laten doen. Ze had een tumortje van ongeveer 1cm en twee hele kleine in een melkklierpakket zitten. Weg laten halen, op laten sturen en gesteriliseerd. Ze kunnen terugkomen omdat ze laat gesteriliseerd is, ze is nu 4. Maar dat houd ik goed in de gaten.
-
judith1967
- 5-sterren

Beterschap voor de beide dames