Miskopen van de Action
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fem fatale
- 5-sterren

Re: Miskopen van de Action
Amsterdam. Maar ik doe ook al niet aan de vleeslijntjes omdat mijn katten en fret eigenlijk alleen prooi eten.
-
judith1967
- 5-sterren

Oooh jammer!!!fem fatale schreef: Amsterdam. Maar ik doe ook al niet aan de vleeslijntjes omdat mijn katten en fret eigenlijk alleen prooi eten.
-
Martine-Tom
ze kunnen gewoon in een flop dus ik wil je er best een paar sturen hoorfem fatale schreef: Amsterdam. Maar ik doe ook al niet aan de vleeslijntjes omdat mijn katten en fret eigenlijk alleen prooi eten.
-
fem fatale
- 5-sterren

Ja heel graag! Geen idee wat het is, maar iets wat bug heet vinden mijn katten ongetwijfeld fantastisch.
-
Martine-Tom
wij noemen ze graag "vibra-torren"fem fatale schreef: Ja heel graag! Geen idee wat het is, maar iets wat bug heet vinden mijn katten ongetwijfeld fantastisch.
pb je adres even dan stuur ik er van de week een paar jouw kant op
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Miskoop bij de Action: kwasten en rollers. Binnen drie streken de haren/het pluis er af 
Voor de rest best tevreden.
Voor de rest best tevreden.
Die hebben ze bij onze Action nietSanyo schreef: Vandaag twee oranje "dummy's" gekocht voor in het water à 99 centen de dames vonden ze vanmiddag helemaal geweldig met het zwemmen in het kanaal.
De gedroogde kipfilet heb ik maar laten liggen, gezien de ingrediëntenlijst (uit mijn hoofd): kipfilet, glycerine, maiszetmeel, zout en suiker![]()
dan droog ik toch liever zelf.....
Die verkoopster keek me aan alsof ik gek was toen ik naar gedroogde kipfilet vroeg
Is muurverf daar bij action een miskoop??
Nee, die vond ik juist heel fijn. Is ook nog eens afwasbaar zodra ht droog is (dus moddervlekjes zijn af te wassen
Oke dank je wel , mijn dochter gaat haar appartementje verkopen dus even iets van een goedkope verf erop

ik heb zaterdag ook een zakje gehaald ...Ramses1 schreef: Die hebben ze bij onze Action niet![]()
![]()
Die verkoopster keek me aan alsof ik gek was toen ik naar gedroogde kipfilet vroeg![]()
toen ik het open maakte kwam een chemisch geurtje je te gemoed , en t vlees was vies plakkerig ....ik heb t weg gegooid
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
en ze hebben je ook al geflest met je zwembadRamses1 schreef: Die hebben ze bij onze Action niet![]()
![]()
Die verkoopster keek me aan alsof ik gek was toen ik naar gedroogde kipfilet vroeg![]()
In de stad hebben ze het wel zag ik, maar ik vond het er niet echt lekker uitzien, en zag dat er zout en suiker in zat en heb het lekker laten liggen.Ramses1 schreef: Die hebben ze bij onze Action niet![]()
![]()
Ja!*Dorothea* schreef: en ze hebben je ook al geflest met je zwembad![]()
De verkoper vertelde me niet dat er nog een deksel bijhoorde en heb 5 euro betaald voor een half zwembad!
lauraV schreef: ik heb zaterdag ook een zakje gehaald ...
toen ik het open maakte kwam een chemisch geurtje je te gemoed , en t vlees was vies plakkerig ....ik heb t weg gegooid![]()
Bij de Aldi hebben ze wel puur gedroogde kipfilet, geen toevoegingen, dus ik neem ze daar altijd mee.saskia37 schreef: In de stad hebben ze het wel zag ik, maar ik vond het er niet echt lekker uitzien, en zag dat er zout en suiker in zat en heb het lekker laten liggen.