Hij moet juist wat meer eten want er mag wel wat meer erop bij hem, maar hij laat juist meer staan.
Zou het gewoon de leeftijd zijn, 22 maanden? Hij wordt wel erg de laatste tijd.
Moderator: Lizzy

Tessa heeft er de laatste maanden ook last van, helemaal gezond, maar een hoop diersoorten weigeren. Ik heb geprobeerd het weg te halen en volgende voerbeurt aan te bieden, in de pens stoppen om het in te laten trekken, noem maar op, maar ze wil het gewoon echt niet meer. Enige manier dat ze het nog eet is gemalen en dan héél af en toe.Kaio schreef: ja hij heeft idd eerst zowat alles gegeten.
Eerst liet ie de fazant staan. Wilde eend was ook vergif, hij probeert erin te bijten maar trekt een vieze blik en loopt weg. Parelhoen lust ie ook niet meer blijbaar, tamme eend is ook niet echt meer, konijn is soms ook niet, hij houdt weinig botwerk over zo
nah eendelever is ineens ook vergif.
En de rest mag het gewoon opeten hoor, maar dat kan van hond tot hond verschillen, als Maci niet eet moet geen andere hond het wagen, maar Maci heeft dan ook van nature bezitsagressie. (Voor ons is het ook goed lezen geblazen dan.)

Nee idd hij maalt er niet op, hij kijkt ons niet aan maar loopt gewoon weg en gaat iets anders doen, heb het vaak niet in de gaten dat ie het niet op heeft, helaas heeft Maci zo wel eens voor hem verboden eten kunnen bemachtigen, en ook dat vind hij geen probleem dat een ander zijn eten pakt, wordt ie ook niet warm of koud van idd.nien-newfies schreef: ai, balen dat het eten even lastig gaat.Ik dacht ook gelijk aan hormonen. Als ik de F-jes zo een beetje ken, zegt mijn gevoel dat er eerder een reden voor moet zijn dat hij niet eet als dat hij "verwend" gedrag toont en wacht op iets wat hij lekkerder vindt. Wel moet ik zeggen dat zijn mams echt niet van wildbot houdt. Als we het van haar vragen, eet ze het wel op maar heel vaak komt het er met een kwartiertje weer uit dus dat doen we niet meer. Overige eet ze allemaal, net als zus Tessel.
Wellicht kan je ergens een plukje gemalen bot krijgen (of zelf malen) en mengen? Kijken hoe dat gaat?!
Dikke knuf aan fozz!