KVV en barf in een bak... Doe ik het wel goed?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: KVV en barf in een bak... Doe ik het wel goed?

keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

[quote="Bullterrier-Loena"]
Hmm ik ga het proberen....

Even een fotootje... Loena met haar konijn karkas

Afbeelding
[/quote]

Even off topic, maar wat is Loena toch een mooie meid,...... :smitten: :smitten: :smitten:
La-LoZi
2-sterren
2-sterren

Bericht door La-LoZi »

Ik zal zeker is gaan kijken om snacks zelf te drogen...had er idd van gehoord,maar het lijkt me zo moeilijk... Maar dat was meer omdat ik niet wist wat het inhield , ik moet zeggen het lijkt me nog wel spannend omdat ik nog steeds niethelemaal weet hoe het moet.. Qua tijden dat de snacks erin moeten enzo.. En wat wel of niet zelf te drogen is.. En Hoelang het dan houdbaar is enzo...

Maar ik zal wel is gaan zoeken hier in de zoekfunctie  :)

Dankje keetje :biggrin2:
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Ow jee drogen....kijk maar uit, het is verslavend.
En drogen is zo simpel. stukje vlees/orgaan snijden in plakjes van een halve cm en in de droger leggen uurtje of 10 tot 12 later kijk je nog eens en dan is de boel gedroogd. als het nog niet helemaal droog is merk je dat vanzelf hoor, het voelt nog zacht, rubberachtig aan.
ik droog dus voornamelijk spiervlees en orgaan, maar heb ook weleens kippennekken gedroogd, die moeten wel 24 gedroogd worden en sprotjes ook.
La-LoZi
2-sterren
2-sterren

Bericht door La-LoZi »

Dankje voor de tip marina... Ik ga denk ik wel zo'n droger aanschaffen... Vind ik wel leuk...
Ik vind het samenstellen nu ook steeds leuker worden... Soms lijkt het net alsof het een 'doolhof' is maar het gaat eigenlijk vanzelf... Ik moet er niet te moeilijk over nadenken, dan ga ik twijfelen... :-\

Gewoon goed variëren met diersoorten, niet teveel orgaan, en veel blijven lezen op dit forum  :biggrin2:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Drogen is erg leuk en inderdaad, wat Marina zegt, ook erg verslavend.  :biggrin2: Er is een FBsite waar heel erg veel ervaringen en tips gegeven worden juist over drogen, zal eens even kijken in mijn lijstje.

http://www.facebook.com/groups/12707261 ... ion=stream

Natuurlijk snacks drogen voor je hond. Leuk, erg veel foto's, verhalen en tips. Je moet je 1 keer aanmelden bij de groep.

Plaats reactie