Best4dogs/degomeatNL

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Best4dogs/degomeatNL

Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

[quote="Sigbrid"]
Degomeat en Best4dogs is exact het zelfde bedrijf , het adres en telefoonmummer is het zelfde er word alleen een ander e-mailadres gebruikt . Ik heb nu wat besteld bij degomeat , komt vrijdag , mocht het bevallen bestel ik voortaan wel bij Best4dogs want alle die ik besteld heb zijn daar een stuk goedkoper [ ok je koopt per doos ofzo , per 20 , maar per kilo voordeliger]
[/quote]

Met dat verschil dat best4dogs voor grootverbruikers is, minimum bestelling 100 kilo, en dan 20 kilo per diersoort.
Enkelvoudige mixen. En idd een heel stuk voordeliger, door grote hoeveelheden te bestellen.

De kvv met vlokken zoals die van degomeat (zal dan wel een compleet versie zijn) kun je niet krijgen via best4dogs.
Ik had bij een levering wel rollen van dezelfde diersoort waar degomeat op het etiket stond, die zagen er wel anders uit  ;)
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="Kallista"]
Met dat verschil dat best4dogs voor grootverbruikers is, minimum bestelling 100 kilo, en dan 20 kilo per diersoort.
Enkelvoudige mixen. En idd een heel stuk voordeliger, door grote hoeveelheden te bestellen.

De kvv met vlokken zoals die van degomeat (zal dan wel een compleet versie zijn) kun je niet krijgen via best4dogs.
Ik had bij een levering wel rollen van dezelfde diersoort waar degomeat op het etiket stond, die zagen er wel anders uit  ;)
[/quote]

Zelfs de website is het zelfde met dezelfde foto's en beschrijving, zn BTWnummer en KvKnummer is ook gelijk dus is een en hetzelfde bedrijf onder 2 namen [ ja andere naam en geen complete mixen met premix bij Best4dogs ] Ik wil toch geen vlees met premix [ had nu ook enkelvoudig besteld om te proberen ] De een is voor grootverbruik en de de ander niet [ nou ja vanaf 100 euro gratis bezorgen , vanaf 60 euro 5,30 bezorgkosten is toch ook nog aardig wat]
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Ja, het scheelt behoorlijk wat, en als je de plek hebt in de vriezer  :biggrin2:
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Ja heb grote winkel vriezer en klein kistje van een meter . Eerst maar eens afwachten wat ze er van vinden [ en dan eigenlijk vooral de poezen , de bullen vreten alles wat ik ze voorzet ] en dan kijken wat er eventueel uit gaat [ heb ook altijd 4/5 soorten lotgering liggen en ook Sw bestelling en voor de katten dus ]
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

De eerste indruk is goed , volgens de planning die ik kreeg zou hij rond half 2 hier zijn en hij was er 10 voor 1 .
Voor zover te zien ziet alles er keurig uit , had alles in kilo's besteld , maar de kip/zalm en de haas kreeg ik 500grams worsten [ kilo's waren denk op ] maar dat geeft niets natuurlijk [ ook wel handig] . Heb er een rol parelhoen uit gehouden voor morgen .
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

De parelhoen [ vrij fijn gemalen] werd goed ontvangen door de bullen [ de katten de 1e keer niet , 2e keer ging het snel naar binnen] Paard is is minder fijn dan de parelhoen , maar de bakken waren weer in no time leeg , ook bij de katten alles schoon op !

paard [ zonder premix]
Afbeelding
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

HIer komt het zaterdag binnen....ben benieuwd, vooral ook naar waar ik de 100 rollen ga laten  ;D
La Vie
2-sterren
2-sterren

Bericht door La Vie »

Door dit Topic heb ik de gok ook genomen en 100 kg besteld.
Tot nu toe alleen Hert gegeven.
Vind het tov de Haaks Barf heel erg fijn gemalen.
Maar het ruikt zoooooo lekker!
Inderdaad veel meer ontlasting die ook erg hard is.
Terwijl het Hert vrij veel vocht bevat.
En niet onbelangrijk, de laatste klachten van zijn voedselallergie zijn in 4 dagen verdwenen.
Ik ben positief!
Jouls
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jouls »

Jullie maken me wel heel erg nieuwsgierig.....denk dat ik maar wat mensen lief aan moet gaan kijken om met me mee te bestellen.

Plaats reactie