Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

Jetty
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Jetty »

[quote="Jetty"]
[quote="espagne5"]
ik heb net gebeld naar Lotgering en ze had er nog niet van gehoord ik zei ook dat het net als pate eruit ziet en dat je niet meer kan zien wat er in zit (tot nu toe bij 3 soorten )gewoon ranzig en er staat op de verpakking niet wat voor vlees erin zit alleen de procenten van vet etc.Ik heb ook gezegd als mn volgende bestelling er weer zo uit ziet dat ik over ga op ander KVV,de resterende pakjes mag ik terug geven en daar krijg ik nieuwe voor plus 1 krat gratis ik ben benieuwd.Heb ook gezegd dat ik niet de enige was met klachten toen was het even stil ja als je zaak loopt als een trein dan ga je steken laten vallen zeg ik maar.Dus degene die niet tevreden zijn en bij een winkel gehaald hebben terug brengen en geld terug vragen

[wat een kanjer ben jij!!!
[Ik ga een pakket naar de voedsel en warenwet sturen,het klopt echt van geen kant!
]
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

[quote="Jetty"]
[quote="Jetty"]
[quote="espagne5"]
ik heb net gebeld naar Lotgering en ze had er nog niet van gehoord ik zei ook dat het net als pate eruit ziet en dat je niet meer kan zien wat er in zit (tot nu toe bij 3 soorten )gewoon ranzig en er staat op de verpakking niet wat voor vlees erin zit alleen de procenten van vet etc.Ik heb ook gezegd als mn volgende bestelling er weer zo uit ziet dat ik over ga op ander KVV,de resterende pakjes mag ik terug geven en daar krijg ik nieuwe voor plus 1 krat gratis ik ben benieuwd.Heb ook gezegd dat ik niet de enige was met klachten toen was het even stil ja als je zaak loopt als een trein dan ga je steken laten vallen zeg ik maar.Dus degene die niet tevreden zijn en bij een winkel gehaald hebben terug brengen en geld terug vragen

[wat een kanjer ben jij!!!
[Ik ga een pakket naar de voedsel en warenwet sturen,het klopt echt van geen kant!
]
[/quote]

Dat heeft toch geen enkele zin!!
Dat die partij in de handel is gekomen deugt natuurlijk niet, maar belangrijker is dat ze het oplossen.
En dat doen ze altijd volgens mijn verkooppunt, je kunt het gewoon teruggeven, dan krijg je een nieuwe zending.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op za 15 jun 2013, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

[quote="deja"]
Ik heb er ook Tinlo bij en ga vandaag ook nog Darf halen maar zijn wij als mensen nou veel gezonder als we alle dagen kogelbiefstuk eten, ik zelf eet ook niet het duurste spul wat in de supermarkt te koop is maar ben daarom niet ongezonder volgen mij.
[/quote]

Het is niet enkel de kwaliteit van het vlees, het is ook het vetpercentage wat erg hoog is in lotgering.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="*Dorothea*"]
Het is niet enkel de kwaliteit van het vlees, het is ook het vetpercentage wat erg hoog is in lotgering.
[/quote]

Dat weten we nu wel, het gaat hier over een slechte levering van Lotgering.  :)
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Heb net 2 pakjes weggegooid. Mn hond likte er aan en liep vervolgens weg..
Er zitten ook een soort gelige mini stipjes overal, ziet er gek uit.  :-\
Noël
2-sterren
2-sterren

Bericht door Noël »

Ik heb ook nog rollen liggen, de eend/kip variant, deze is ook erg grijs aan de buitenkant. Mijn hond is ook een keer goed ziek geweest van de paard variant. Het vlees heb ik 1 keer opgehaald bii de boerderij en ik schrok eerlijk gezegd van de rommel overal.  De vriezers vond ik er ook niet fris uit zien. Ik heb lotgering inmiddels ook al geschrapt van Noël zijn menu.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Hylos"]
[/quote]Is dat niet gewoon vet?
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

[quote="Lazy Garfield"]
[/quote]

Nee hoor, het gaat erom dat de kwaliteit terug gelopen is eerste bericht in dit topic:
[quote="Jetty"]
Ik voer nu al Lotgering totaalvlees sinds jaren........ik heb helaas moeten constateren dat er een hemelsbreed verschil in kwaliteit is ontstaan...waren het 2 jaar geleden herkenbare stukjes roodvlees,pens etc.,nu is het een vette breiige substantie.Mijn honden moeten 2 keer zoveel eten om op gewicht te blijven en de grote windhonden móeten er koolhydraten bij anders gaat het helemaal mis! De geur die er vanaf komt is om misselijk van te worden..............Ben ik de enige of zijn er meer mensen met klachten?
[/quote]
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 16 jun 2013, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Hylos"]
[/quote]

Foto (

(*duikt kliko in*)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Lazy Garfield"]
[/quote]

Gelukkig val jij nooit in herhaling  ::)
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="Angelique"]
Gelukkig val jij nooit in herhaling  ::)
[/quote]

Nee, jij wel?  :P
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 16 jun 2013, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Lazy Garfield"]
Nee, jij wel?  :P
[/quote]

Ken je die van die balk en die splinter.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

[quote="Angelique"]
Ken je die van die balk en die splinter.
[/quote]

Ik geloof alleen in mezelf, niet in een bijbelspreuk!  :-X
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 16 jun 2013, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

jaren geleden toen we nog kvv gaven ook lotgering geprobeerd.....eens maar nooit meer...
wat een bagger...leek niet eens op vlees maar meer op smurrie...kon niks herkennen..
daarbij na 1 dag in de koelkast was de lucht vreselijk...
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ik vind dat jullie wel heel erg afgeven op Lotgering, ik had van de week twee soorten in de bak van Fajah dat was hert van Tinlo 5,50 per kilo en de vis versie van Lotgering ik zag werkelijk geen verschil in de substantie en merkte eigenlijk op dat de Tinlo hert wel erg licht van kleur was voor hert, dus heb wel de gedachte dat Tinlo heel veel kipkarkas in zijn hertevlees verwerkt anders kan het nooit zo licht zien. De geur van Lotgering was eigenlijk uitstekend en zag best vlees en orgaan erin zitten in de geur merkte ik bijna geen verschil, dus vind dit wel een beetje overdreven.

Plaats reactie