elke keer als ik een reactie zie van jou denk ik , huh wiesda ??? hahahahaha (andere foto's)gonny schreef: weer wat geleerd.....ik ben blij dat ik geen poes ben..ik wil dus ook niet in mn volgende leven terugkomen als poes...![]()
![]()
Gloeiende gloeiende
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Gloeiende gloeiende
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou lekker is dat dansylvia schreef: Nou volgens mij kan ik Boris als productieve kater gewoon afschrijven
Ik ben bang dat Boris teveel op mij is gefixeerd, soms hebben katers dat en die dekken dus gewoon niet.
of misschien is ie een laatbloeier, alhoewel dat meestal niet de katers zijn
-
gonny
sylvia schreef: elke keer als ik een reactie zie van jou denk ik , huh wiesda ??? hahahahaha (andere foto's)![]()
nee Boris is bijna 1 1/2 dan moet hij toch wel enige interesse tonendanielle1980 schreef: nou lekker is dat dan
of misschien is ie een laatbloeier, alhoewel dat meestal niet de katers zijn![]()
Zo zie je hoe je iemand aan zijn onderschrift herkend, of niet herkendgonny schreef:![]()
Hallo ik ben Gonny!! die grotere van Boris (via jouw site) heb ik wel bewaard op barfclub!!!
-
gonny
sylvia schreef: Zo zie je hoe je iemand aan zijn onderschrift herkend, of niet herkend![]()
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
toont ie helemaal geen intresse of alleen in jou kat niet?sylvia schreef: nee Boris is bijna 1 1/2 dan moet hij toch wel enige interesse tonen
wij hadden trouwens een kat(pers met stamboom) die we 2 keer hebben laten proberen te dekken.
nou dat wilde ze dus niet.
werd madam dus 13 jaar komt ze hoogzwanger thuis
dus ik zeg nooit meer dat ik katten kan voorspellen
Alleen jammer dat Boris niet zo duidelijk is .gonny schreef:![]()
nu heb ik ze alledrie erbij!!! 8)
Nou hij heeft alleen maar Phoebe , Boris gaat ook niet echt weg.danielle1980 schreef: toont ie helemaal geen intresse of alleen in jou kat niet?
wij hadden trouwens een kat(pers met stamboom) die we 2 keer hebben laten proberen te dekken.
nou dat wilde ze dus niet.
werd madam dus 13 jaar komt ze hoogzwanger thuis
dus ik zeg nooit meer dat ik katten kan voorspellen![]()
![]()
Er is er één heel blij mee
............. Gail.
Die vroeg heel verheugd of ze alvast wat kittens kon zien

Die vroeg heel verheugd of ze alvast wat kittens kon zien
-
gonny
kweet t ik probeer iedere keer een foto te maken maar hij is geen fotomodel...sylvia schreef: Alleen jammer dat Boris niet zo duidelijk is .
-
gonny
sylvia schreef: Er is er één heel blij mee............. Gail.
Die vroeg heel verheugd of ze alvast wat kittens kon zien![]()
![]()
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
haha ja die zal wel blij zijn,sylvia schreef: Er is er één heel blij mee............. Gail.
Die vroeg heel verheugd of ze alvast wat kittens kon zien![]()
![]()
maar dan moet ze voorlopig nog een tijdje wachten
Ze kwam ook nog met een heel serieus gezicht dat Phoebe inderdaad zwanger is....want ze kom haar aaien zonder dat ze haar krabbelde

-
gonny
jaha...ze is zwanger!!!! 8)sylvia schreef: Ze kwam ook nog met een heel serieus gezicht dat Phoebe inderdaad zwanger is....want ze kom haar aaien zonder dat ze haar krabbelde![]()
![]()