Gloeiende gloeiende

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Gloeiende gloeiende

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ja hallo...dit is te vroeg hoor...Nu heb ik niet genoeg tijd om en te verhuizen en Wim om te praten ::)

;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door zurca op vr 25 feb 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

zurca schreef: Ja hallo...dit is te vroeg hoor...Nu heb ik niet genoeg tijd om en te verhuizen en Wim om te praten ::)

;D ;D ;D
Ik doe jou er één kado ;D
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

sylvia schreef: Ik doe jou er één kado ;D
Ohhhhh :o ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

zurca schreef: Ohhhhh :o ;D
ja en kadootjes mag je niet weigeren ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Het is trouwens dezelfde kater als die toen verliefd was op M de P
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

sylvia schreef: ja en kadootjes mag je niet weigeren ;D
Daar denkt Wim heeeeeeel anders over ::)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

sylvia schreef: Het is trouwens dezelfde kater als die toen verliefd was op M de P
Whahaha.....dat was die piraat toch?!
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

Waarom is Boris eigenlijk nog niet gecastreerd eigenlijk? Heb je daar een specifieke reden voor?
Tja voor Phoebe kan je een prik halen dat ze alsnog niet zwanger wordt. Ik vind zelf altijd dat er al veel te veel poesjes rondlopen en in het asiel zitten etc.....
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

zurca schreef: Whahaha.....dat was die piraat toch?!
ja dat was die piraat ;D
gonny

Bericht door gonny »

sylvia schreef: ja dat was die piraat ;D
aha Piet!!!!! ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Helen schreef: Waarom is Boris eigenlijk nog niet gecastreerd eigenlijk? Heb je daar een specifieke reden voor?
Tja voor Phoebe kan je een prik halen dat ze alsnog niet zwanger wordt. Ik vind zelf altijd dat er al veel te veel poesjes rondlopen en in het asiel zitten etc.....
Boris is niet gecastreerd omdat hij niet binnen sproeit, en zolang hij dat volhoudt mag hij zijn balletjes houden.
En ik laat het zeker niet wegspuiten teneerste is die spuit heel erg slecht en ten tweede zoek ik gewoon goede tehuizen. Het nestje was er toch gekomen, alleen niet zo vroeg , en de bedoeling was met Boris.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 25 feb 2005, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

sylvia schreef: Boris is niet gecastreerd omdat hij niet binnen sproeit, en zolang hij dat volhoudt mag hij zijn balletjes houden.
En ik laat het zeker niet wegspuiten teneerste is die spuit heel erg slecht en ten tweede zoek ik gewoon goede tehuizen. Het nestje was er toch gekomen, alleen niet zo vroeg , en de bedoeling was met Boris.
Als je goede tehuizen kan vinden dan is het probleem idd opgelost ;) Oo, wat een sukkel dan zeg, dat hij haar niet heeft gedekt...Al vind ik grijs een erg mooie kleur. Misschien zitten er dan grijze kittens tussen. Prachtig vind ik dat!!
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

Zelf zou ik een kater die buiten komt casteren om dat ik niet zou willen dat hij "ongelukjes"bij andermans kattinnen zou veroorzaken. Ja, dat is ook de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de poes. Maar zoals je ziet zit een ongluk in een klein hoekje ;D ;D
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Hoe lang duurt het voor de kittens komen,misschien kan ik er ook nog wel één ergens slijten hoor :-*
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Helen schreef: Zelf zou ik een kater die buiten komt casteren om dat ik niet zou willen dat hij "ongelukjes"bij andermans kattinnen zou veroorzaken. Ja, dat is ook de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de poes. Maar zoals je ziet zit een ongluk in een klein hoekje ;D ;D
De meeste poezen zijn gewoon gecastreerd en heel vaak komen de poezen bij de DA voor castratie en dan zijn ze zwanger (ook van de eerste krolsheid) en worden de kittens met de baarmoeder en al eruit gehaald.
Ik wil Boris niet laten castreren omdat als het niet nodig is ik dit een onnodige ingreep vind. Bij poezen is het iet onnodig en zelfs raadzaam als ze buiten komen.
En bij katers die binnen sproeien is het ook zeeer aan te raden :-X :-X :-X
Maar ja, ik heb nog een kleine hoop dat de kater gecastreerd is , dat kan namelijk ook, er zijn zat gecastreerde katers die gewoon dekken.
Maar als ze wel kittens krijgt (dat is dan over 9 weken Margreet ;D ) dan snap je wel dat er natuurlijk 1 moet blijven (anders loopt Gail weg van huis ::) ) en voor de rest zoeken we een goed tehuis (het liefst bij een versvoerend baasje) en ze mogen ook niet met 6 weken weg.

Plaats reactie