Gloeiende gloeiende
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Gloeiende gloeiende
Ja hallo...dit is te vroeg hoor...Nu heb ik niet genoeg tijd om en te verhuizen en Wim om te praten 

Laatst gewijzigd door zurca op vr 25 feb 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe jou er één kadozurca schreef: Ja hallo...dit is te vroeg hoor...Nu heb ik niet genoeg tijd om en te verhuizen en Wim om te praten
![]()
![]()
![]()
Ohhhhhsylvia schreef: Ik doe jou er één kado![]()
ja en kadootjes mag je niet weigerenzurca schreef: Ohhhhh![]()
Het is trouwens dezelfde kater als die toen verliefd was op M de P
Daar denkt Wim heeeeeeel anders oversylvia schreef: ja en kadootjes mag je niet weigeren![]()
Whahaha.....dat was die piraat toch?!sylvia schreef: Het is trouwens dezelfde kater als die toen verliefd was op M de P
Waarom is Boris eigenlijk nog niet gecastreerd eigenlijk? Heb je daar een specifieke reden voor?
Tja voor Phoebe kan je een prik halen dat ze alsnog niet zwanger wordt. Ik vind zelf altijd dat er al veel te veel poesjes rondlopen en in het asiel zitten etc.....
Tja voor Phoebe kan je een prik halen dat ze alsnog niet zwanger wordt. Ik vind zelf altijd dat er al veel te veel poesjes rondlopen en in het asiel zitten etc.....
ja dat was die piraatzurca schreef: Whahaha.....dat was die piraat toch?!
Boris is niet gecastreerd omdat hij niet binnen sproeit, en zolang hij dat volhoudt mag hij zijn balletjes houden.Helen schreef: Waarom is Boris eigenlijk nog niet gecastreerd eigenlijk? Heb je daar een specifieke reden voor?
En ik laat het zeker niet wegspuiten teneerste is die spuit heel erg slecht en ten tweede zoek ik gewoon goede tehuizen. Het nestje was er toch gekomen, alleen niet zo vroeg , en de bedoeling was met Boris.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 25 feb 2005, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je goede tehuizen kan vinden dan is het probleem idd opgelostsylvia schreef: Boris is niet gecastreerd omdat hij niet binnen sproeit, en zolang hij dat volhoudt mag hij zijn balletjes houden.
En ik laat het zeker niet wegspuiten teneerste is die spuit heel erg slecht en ten tweede zoek ik gewoon goede tehuizen. Het nestje was er toch gekomen, alleen niet zo vroeg , en de bedoeling was met Boris.
Zelf zou ik een kater die buiten komt casteren om dat ik niet zou willen dat hij "ongelukjes"bij andermans kattinnen zou veroorzaken. Ja, dat is ook de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de poes. Maar zoals je ziet zit een ongluk in een klein hoekje

Hoe lang duurt het voor de kittens komen,misschien kan ik er ook nog wel één ergens slijten hoor 
De meeste poezen zijn gewoon gecastreerd en heel vaak komen de poezen bij de DA voor castratie en dan zijn ze zwanger (ook van de eerste krolsheid) en worden de kittens met de baarmoeder en al eruit gehaald.Helen schreef: Zelf zou ik een kater die buiten komt casteren om dat ik niet zou willen dat hij "ongelukjes"bij andermans kattinnen zou veroorzaken. Ja, dat is ook de verantwoordelijkheid van de eigenaren van de poes. Maar zoals je ziet zit een ongluk in een klein hoekje![]()
![]()
Ik wil Boris niet laten castreren omdat als het niet nodig is ik dit een onnodige ingreep vind. Bij poezen is het iet onnodig en zelfs raadzaam als ze buiten komen.
En bij katers die binnen sproeien is het ook zeeer aan te raden
Maar ja, ik heb nog een kleine hoop dat de kater gecastreerd is , dat kan namelijk ook, er zijn zat gecastreerde katers die gewoon dekken.
Maar als ze wel kittens krijgt (dat is dan over 9 weken Margreet