[quote="Lizzy"]
Nou OK, herstel, je kon kipkarkas inderdaad gewoon gratis ophalen en er zat inderdaad nog vlees aan. Dat kan je van die kale krengen van vandaag de dag niet zeggen. Maar voor een stuk rundvlees....? Betaalde ik 5 a 6 euro de kilo. En soms zelfs 7. Idem voor lam en geit.
[/quote]
Er is denk ik aardig wat veranderd in de versvlees wereld, jij hebt baanbrekend werk verricht, bekendheid gemaakt, maar er zijn ook mensen die er een graantje aan mee pikken en slechte produkten leveren, zowel barf als kvv, wij als consument moeten alert zijn.
Met de lijntjes waaraan ik mee heb gedaan was ik blij, kreeg mooi spul.
carnibest ja of nee??
Moderator: eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: carnibest ja of nee??
[quote="eelke"]

[/quote]
ieuw zo ziet mijn kopvlees er niet uit hoor
Dat zijn wangen, kopvlees dat zijn de kauwspieren waar ook gehakt van wordt gemaakt.
[/quote]
ieuw zo ziet mijn kopvlees er niet uit hoor
Dat zijn wangen, kopvlees dat zijn de kauwspieren waar ook gehakt van wordt gemaakt.
zo ziet de kopvlees die ik in de vriezer heb liggen ook niet uit ......deze zijn mooi rood en komen van hooglanders 
Was een plaatje van google, ivm de kimmels.
Als je kopvlees bij ic of sw besteld ziet het er aan de ene kant wel zo uit met die kimmels, maar zitten er aan de andere kant wel stukken echt rood vlees aan. Maar dan nog is dat zeker geen goede kwaliteit spiervlees inderdaad. Ik voer het dan om en om met wel heel goed spiervlees. Maar dat laatste is wel echt heel duur geworden (zit je zo'n beetje rond de 4 euro) en voor Gijs is dat dan bijna niet betaalbaar meer...
Als je kopvlees bij ic of sw besteld ziet het er aan de ene kant wel zo uit met die kimmels, maar zitten er aan de andere kant wel stukken echt rood vlees aan. Maar dan nog is dat zeker geen goede kwaliteit spiervlees inderdaad. Ik voer het dan om en om met wel heel goed spiervlees. Maar dat laatste is wel echt heel duur geworden (zit je zo'n beetje rond de 4 euro) en voor Gijs is dat dan bijna niet betaalbaar meer...